Ik weet niet of ik dat durf.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:34 schreef Len93 het volgende:
[..]
Alleen als jij blijft slapen, zou toch onredelijk zijn om jou alleen naar huis te laten gaan.
Tweepersoons waterbed, veel kaarsjes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:47 schreef Noortje. het volgende:
Trouwens ik heb wel een vraag! Hoe zit jouw huis in elkaar?
Ook niet een slaapkamer beneden? Bredere bejaardendeuren (heeft mijn oma wel, ziet er zo gezelllig uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef Len93 het volgende:
[..]
Tweepersoons waterbed, veel kaarsjes.
Maar nee, geen aanpassingen.
Ik wil ook een waterbed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef Len93 het volgende:
[..]
Tweepersoons waterbed, veel kaarsjes.
Maar nee, geen aanpassingen.
Er was altijd een meisje bij mij op de middelbare school in een rolstoel, en dat was me toch een kutwijf. Ze was gewoon niet aardig en ze gaf zichzelf altijd voorrang en reed over mensen hun voeten heen enzoquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Altijd maar dat respect. Toen ik in een rolstoel zat deed iedereen zo gedwongen aardig, om ziek van te worden.
lol, op wat voor school zat jij? leerling van het jaar???quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er was altijd een meisje bij mij op de middelbare school in een rolstoel, en dat was me toch een kutwijf. Ze was gewoon niet aardig en ze gaf zichzelf altijd voorrang en reed over mensen hun voeten heen enzoen toch deed iedereen poeslief tegen haar, ze werd zelfs leerling van het jaar.
Dat dus. Damn wat een verhaal.. maar echt tof dat je er zo open over bent. Respectquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:47 schreef Den_Vergulden_Schijf het volgende:
Wow Len, op de meet vond ik je al tof, maar nu ik dit weet, respect!
Bwhahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er was altijd een meisje bij mij op de middelbare school in een rolstoel, en dat was me toch een kutwijf. Ze was gewoon niet aardig en ze gaf zichzelf altijd voorrang en reed over mensen hun voeten heen enzoen toch deed iedereen poeslief tegen haar, ze werd zelfs leerling van het jaar.
Over drie weken kan niet, maar over vier weken ben je van harte welkom.quote:
Euhquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:39 schreef Len93 het volgende:
Laatste 7 maanden niet, daarvoor wel.
Uitgroei van bot irriteert teveel om fatsoenlijk op te lopen, ik loop zeg maar kreupeler met prothese om dan met een been.
Maar dan rust je ook niet op dat botquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Euh
maar ik zag op de meeet (ik was er ook ja) dat je best wel 'wild' kon doen met je rolstoel
Ik moest hieraan denken: [Google Videos] Carlos Mencia - No String Attached (vanaf de 25ste minuut).quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Altijd maar dat respect. Toen ik in een rolstoel zat deed iedereen zo gedwongen aardig, om ziek van te worden.
Dus je kan nu niet meer lopen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef the_JR het volgende:
Heyyy heftig verhaal. Ik kan dat nooit lezen zonder het zelf ook te voelen xD
Ik vond je al zo'n meelevend persoon op de meet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef the_JR het volgende:
Nee het is echt heel stom. Ik had ooit het vak gezondsheidskunde en dan bespreken ze verschillende aandoeningen en het lichaamsdeel in kwestie voel ik dan. Dus als ze het hebben over maagproblemen dan speelt mijn maag op, echt irritant. Aan het einde van zo'n les ben ik dus helemaal gaar![]()
Maar gek genoeg kan ik wel tegen bloed, vieze beelden, of wat dan ook. Maar als ik het hoor of lees dan leef ik me iets teveel in ofzo xD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |