Oh, dat is hetquote:Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee?Ik wil gewoon een klacht indienen.
Dat is jouw soort humor, om iemand "wildvreemde" te noemen, en het dan zelf te zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
LE - ZEN
Een wildvreemde. Hij is daarna doorgereden. Buurman had het gzien en heeft zijn kenteken genoteerd
Als je je voet op de grond had gezet was je zo tot stilstand gekomen maarja....quote:Op donderdag 17 december 2009 18:16 schreef Len93 het volgende:
[..]
Len reed met twintig door de straat, begint op 30m afstand te remmen, op 15m afstand reed ie nog steeds twintig, dus Len stuurt weg maar knalt dus met een slordige 17km tegen de buurmans linkervoorwiel aan.
Buurman heeft een kras, mijn voorbumper is links afgescheurd en hangt los.
Gaat me weer geld kosten.
maar daar zijn ze t gewend. toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat ze het in Oostenrijk wel kunnen, bij meer dan het 10voudige aan sneeuw.
Op de oprij laan van school moest ik ook al uitwijken voor een of andere flapdrol die op z'n bek ging met z'n opgevoerde scooter, kwam toen ook al overdwars te staan.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij bent ook een gevaar op wielen zeg
Alsof ik dat niet geprobeerd had.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je je voet op de grond had gezet was je zo tot stilstand gekomen maarja....
Joh, hier komt het ook bijna elk jaar terug.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:19 schreef Plums het volgende:
[..]
maar daar zijn ze t gewend. toch?
aaawquote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Tijgertje. het volgende:
Haha. Ik ben de weg kwijt volgens mijn moeder.
Pics?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Len93 het volgende:
[..]
Op de oprij laan van school moest ik ook al uitwijken voor een of andere flapdrol die op z'n bek ging met z'n opgevoerde scooter, kwam toen ook al overdwars te staan.
Sneeuw is het probleem niet, maar het geniale idee van de school om kokend water over de oprijlaan te gooien. >_<
[..]
Alsof ik dat niet geprobeerd had.
Dat valt echt wel meequote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Joh, hier komt het ook bijna elk jaar terug.
Koffer?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Tijgertje. het volgende:
Haha. Ik ben de weg kwijt volgens mijn moeder.
Als er iets is dat dom isquote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Len93 het volgende:
[..]
Op de oprij laan van school moest ik ook al uitwijken voor een of andere flapdrol die op z'n bek ging met z'n opgevoerde scooter, kwam toen ook al overdwars te staan.
Sneeuw is het probleem niet, maar het geniale idee van de school om kokend water over de oprijlaan te gooien. >_<
[..]
Alsof ik dat niet geprobeerd had.
Agh. Ze begon weer te zeiken over die koffer.quote:
Jeetje... ook niet netjes van jou... Maar dat gezeur maakt het ook niet beterquote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Agh. Ze begon weer te zeiken over die koffer.
Dus ik vraag heel netjes of ze weg wilt gaan en er gewoon een keer over op wilt houden.
En toen ging ze door.
En toen vertelde ik even een verhaaltje waar ongeveer 50% uit kanker bestond.
"Jij bent echt helemaal de weg kwijt![]()
"
Raar hè dat je dan zo'n reactie krijgt als je gaat lopen kankeren.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dus ik vraag heel netjes of ze weg wilt gaan en er gewoon een keer over op wilt houden.
En toen ging ze door.
"
Nee, ik was het niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is jouw soort humor, om iemand "wildvreemde" te noemen, en het dan zelf te zijn.
Nuja, dan moeten ze hier ook oefenen. En wat "technische storingen" betreft: in Oostenrijk hebben ze de techniek wel, hier sneeuwt het net zo goed, dat lijkt me makkelijk op te lossen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat valt echt wel meeDenk dat ze Oostenrijk gewoon meer oefening gehad hebben. Ofzo. I dno.
Koffer?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En toen ging ze door.
"
Ik scheld nooit met kanker. Maar ze kan ook te ver gaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje... ook niet netjes van jou... Maar dat gezeur maakt het ook niet beter!
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Raar hè dat je dan zo'n reactie krijgt als je gaat lopen kankeren.
Daar hebben ze eeecht geen ervaringquote:Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat valt echt wel meeDenk dat ze Oostenrijk gewoon meer oefening gehad hebben. Ofzo. I dno.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Raar hè dat je dan zo'n reactie krijgt als je gaat lopen kankeren.
Ik weet 't.quote:
Ik snap het hele probleem ook niet zo. Maar ach.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
, mwah, zit wat in.
maar waar het over begon
koffer?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En toen ging ze door.
"
Toedelsquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Straks lekker gezellig uit eten met mn ouders!![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
GEZELLIG.
Mooi moment om wat te vragen, want als ze eten in der mond heeft kan jij uitpraten
Succes en (try) to have funquote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Straks lekker gezellig uit eten met mn ouders!![]()
Ik ga heel lief doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
GEZELLIG.
Mooi moment om wat te vragen, want als ze eten in der mond heeft kan jij uitpraten
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ga heel lief doen.Geen zin in ruzie in een restaurant.
Plus het risico dat ik straks naar huis mag gaan lopen.
Ja. Nergens op in gaan. Mening voor me houden. Aandachtig luisteren naar hun verhalen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
.
Inderdaad. doe maar gewoon gedragen als een voorbeeldige dochter
Ik word hier zo moe van.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef Len93 het volgende:
GODVERDOMME IK HEB GEEN GEVOEL MEER IN MIJN BEEN.
Ik zou de ober versieren als ik jou wasquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Nergens op in gaan. Mening voor me houden. Aandachtig luisteren naar hun verhalen.![]()
Kan niet wachten gek.
Kun je miss nog je voordeel uit halenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Nergens op in gaan. Mening voor me houden. Aandachtig luisteren naar hun verhalen.![]()
Kan niet wachten gek.
WAT EEN KUT GRAPquote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef Len93 het volgende:
Zou bijna jaloers wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kan niet wachten gek.
Zou het niet doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou de ober versieren als ik jou was
No shitquote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef Len93 het volgende:
Ergens heeft ze gelijk. En jij weet dat.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En toen ging ze door.
"
Dat kan ook nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou de ober versieren als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |