Dus nu valt spontaan je been eraf?quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 16:00 schreef the_JR het volgende:
Nee het is echt heel stom. Ik had ooit het vak gezondsheidskunde en dan bespreken ze verschillende aandoeningen en het lichaamsdeel in kwestie voel ik dan. Dus als ze het hebben over maagproblemen dan speelt mijn maag op, echt irritant. Aan het einde van zo'n les ben ik dus helemaal gaar![]()
Maar gek genoeg kan ik wel tegen bloed, vieze beelden, of wat dan ook. Maar als ik het hoor of lees dan leef ik me iets teveel in ofzo xD
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus nu valt spontaan je been eraf?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef the_JR het volgende:
Déjávú!
Vóórtáán óp állé klínkérs één stréépjé.
Of toch maar niet.
Ik ga voor paddo's.quote:
Ik las niet echt verderquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 16:14 schreef Len93 het volgende:
Irenka, schat.
Die opmerking was al gemaakt, min of meer.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:36 schreef nijnja het volgende:
Zwaar kutverhaal Len, tof hoe je ermee omgaat! En ook hoe je het hier zo neerzet, respect!Het blijft een enorm kutverhaal jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vroeg me af of je dat streepje op alle klinkers kon doen en hoe dat er dan uitzag. Puur spontane actie. Net als diegene die erachter kwam dat je smileys op sub niveau kan doen om de wave te makenquote:
Of je zoekt even een hobby.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef the_JR het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je dat streepje op alle klinkers kon doen en hoe dat er dan uitzag. Puur spontane actie. Net als diegene die erachter kwam dat je smileys op sub niveau kan doen om de wave te maken![]()
![]()
Idd, dat is ook heel grappig!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef the_JR het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je dat streepje op alle klinkers kon doen en hoe dat er dan uitzag. Puur spontane actie. Net als diegene die erachter kwam dat je smileys op sub niveau kan doen om de wave te maken![]()
![]()
Nou ja, respect als je dat met een hand kan. Voor mij is 't niks, ik wil voetsteunen.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:42 schreef Tijgertje. het volgende:
Len. Check dit. Ik kwam het tegen en moest aan je denken.
Ze zijn best tof.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef Len93 het volgende:
GODVERDOMME IK HEB GEEN GEVOEL MEER IN MIJN BEEN.
Willen, willen, willen. Verwend ben je, vroeger moest je over straat kruipen. Goede oude tijd.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef Len93 het volgende:
[..]
Nou ja, respect als je dat met een hand kan. Voor mij is 't niks, ik wil voetsteunen.
Gast, doe normaal. Je ziet toch dat hij geen voeten heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:18 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt iig geen last van koude voeten
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Gast, doe normaal. Je ziet toch dat hij geen voeten heeft.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:30 schreef MASD het volgende:
[KLB] Mensen die "bandwidth exceeded" plaatjes posten waardoor je er niet achterkomt wat die persoon zegt.
Gast, je plaatje is gewoon niet meer zichtbaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 @ 03:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]koop een fatsoenlijke internetverbinding of ga dan ook niet mobiel fokken
Gast hier wel, dude.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gast, je plaatje is gewoon niet meer zichtbaar.
Niet zo stoer tegen mijn RenRen- .quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:18 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt iig geen last van koude voeten
ah, ik ben bijgekleurdquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:31 schreef Len93 het volgende:
[..]
Niet zo stoer tegen mijn RenRen- .
[..]
Trouwens, waarom ben jij een 'Madalief' ?
Idd, je faalt swarmaquote:Op vrijdag 18 december 2009 07:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gast, je plaatje is gewoon niet meer zichtbaar.
Was dat heel toevallig misschien in Ermelo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er was altijd een meisje bij mij op de middelbare school in een rolstoel, en dat was me toch een kutwijf. Ze was gewoon niet aardig en ze gaf zichzelf altijd voorrang en reed over mensen hun voeten heen enzoen toch deed iedereen poeslief tegen haar, ze werd zelfs leerling van het jaar.
Fantoompijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:22 schreef Bierie het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid.
Heb je nou ook wel eens het idee dat je teen jeukt of je onderbeen of iets dergelijks? Ondanks dat die dus ontbreekt?
Je hoort wel eens van mensen dat zoiets voorkomt. Ben benieuwd of je het kan omschrijven / herkent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |