quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zag 'poep' in de TT en voelde je aangetrokken?
Wees welkom!
Ik heb ze thuis nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel ranziger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:47 schreef JJH het volgende:
Q, ik verbaas me er nog even over dat je van dat soort "zaken" sowieso foto's maakt.
Vies meisje ben je eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze thuis nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel ranziger.
Je ergert je daar elke vrijdag wéér aan he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Gadver Greys![]()
Die spike is echt een mongool, die gitarist van Di-Rect
Ja die gozer is zooooo debiel. Helemaal met zn aangeleerde rock-imago. Terwijl je in een popbandje voor 15 jarige alto's speeltquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ergert je daar elke vrijdag wéér aan he?
En stug blijven kijken!
Als ik jou was zou ik het zuipen even laten voor wat het is Q, in jouw toestandquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:59 schreef Qwea het volgende:
De buurman komt zo zuipen, vreten en flim loeren
Moest nog even naar een klant en was van plan op de terugweg patatjes te halen, maar ik kreeg migraine onderweg, dus ik heb de patatjes voor de zekerheid naar overgeslagenquote:
Ik heb de buik nog vol van de tortillas. Ik denk trouwens dat het gehakt wel goed was. Ben nog niet misselijk ofzo.quote:
Alcohol ontsmet wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het zuipen even laten voor wat het is Q, in jouw toestand
Heb je nu nog hoofdpijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moest nog even naar een klant en was van plan op de terugweg patatjes te halen, maar ik kreeg migraine onderweg, dus ik heb de patatjes voor de zekerheid naar overgeslagen
Ach, ze kan toch niet erger aan de racequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar je nest dan,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moest nog even naar een klant en was van plan op de terugweg patatjes te halen, maar ik kreeg migraine onderweg, dus ik heb de patatjes voor de zekerheid naar overgeslagen
Oeh vervelend...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja dag.quote:
Nee, maar wel lánger!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, ze kan toch niet erger aan de race
Maar alcohol ontsmet toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag.
Q zit aan de medicatie, dan moet ze gewoon even een tijdje de alcohol laten staan.
Je lichaam moet wel de rust krijgen en de kans om te herstellen.
Antibiotica en alcohol samen op een dag zorgt wel voor verrassende effectenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Ja dag.
Q zit aan de medicatie, dan moet ze gewoon even een tijdje de alcohol laten staan.
Dat zei je net ook al jaquote:
Gaan ze dan nu wel uitzoeken hoe het kan dat je het zo vaak hebt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:10 schreef ElisaB het volgende:
Dit was de vijfde aanval deze week en ze worden steeds minder, dus ik heb er nauwelijks last van. Beetje vaag nadat de mist is opgetrokken (en ook wat vaag in de maag), maar verder valt het reuze mee
Deze week vermoed ik enige invloed van drukte, stress en slaapgebrek. Dat zie je van een kilometer aankomen, dus ik maak me er ook niet zo druk over. Als het niet erger wordt dan dit, kan ik er wel mee levenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Gaan ze dan nu wel uitzoeken hoe het kan dat je het zo vaak hebt?
Maar ik ben zo bang dat het 'ik kan er wel mee leven' steeds meer gewenning isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deze week vermoed ik enige invloed van drukte, stress en slaapgebrek. Dat zie je van een kilometer aankomen, dus ik maak me er ook niet zo druk over. Als het niet erger wordt dan dit, kan ik er wel mee leven
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik zit serieus te twijfelen om Q even een smsje te sturen dat ze niet moet drinken
Maar da's te bemoeierig he?
Nee hoor, wennen zal het nooit. Maar de mate waarin is deze week heel prima te hebben. Migraine heb je bijna altijd 's nachts, dus gaat het voor een deel ook aan me voorbij. En ik heb het niet élke week hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Maar ik ben zo bang dat het 'ik kan er wel mee leven' steeds meer gewenning is
VIJF keer per week!
(Ik wil je niet in een dip praten, integendeel uiteraard, maar... dit moet toch te minderen zijn? Of denk je dat het automatisch weer beter wordt als je wat meer rust hebt?)
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik zit serieus te twijfelen om Q even een smsje te sturen dat ze niet moet drinken
Als ze zo onverstandig is is dat aan haarzelf. Ze is toch niet idioot (hoop ik en jij ook)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Nee hoor, dat hoort bij deze vorm; komt altijd achter elkaar gedurende enkele dagenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Elies, dat is echt absurd vaak hoor, 5 keer in 1 week![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Ja, het leven kent meer geneugten alleen het goudgele gerstenat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Zo de TV-kantine![]()
JJH, wat is dat nou, wijn zuipen![]()
Ik zit aan de sterke wodka jusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit aan de AB, en in de bijsluiter staat niks over alcololquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag.
Nou meid, hassikke verstandigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:36 schreef Qwea het volgende:
Ik zit aan de sterke wodka jus
wat hara zegt, ik kan toch niet erger aan de race
maar de bijsluiter zegt er niks overquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Oh.
Maar Q, het zal wel geen ENKEL nut hebben dat ik dit zeg, maar zo geef je je lijf toch helemaal geen kans om te genezen? Je baalde toch zo van je buikpijn enzo? En antibiotica in combinatie met alcohol, kom op....![]()
Nou ja, zelf weten dan.
ook zonder schijt ik wel bijna in mn broek hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Slim slim
Dan wil ik morgen ook geen geouwehoer meer horen over racekak en andere ongemakken, bij deze doe je het jezelf aan![]()
Periode van de maand heb ik nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je bij een migraine aanvak niet "uitziekt" heb je eerder kans dat je nog wat aanvallen krijgt. Een bepaalde periode in de maand kan het ook veroorzaken of zoals bij mij weersveranderingen.
Sterkte ElisaB
Ik denk dat ze er ondertussen vanuit gaan dat de gemiddelde mens wel weet dat alcohol en medicijnen in geen enkel geval een goeie combi isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit aan de AB, en in de bijsluiter staat niks over alcolol
Ik zou iets kruidigs nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar de bijsluiter zegt er niks over
Ik hou het wel bij deze dan
Mag ik nog wel hapjes?
Of iets met gehaktquote:
Pfft wat een (nog grotere) hel dat dat zo lang moet duren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje: spider zit bij de dames en het ging goed! Ze vonden hem een beetje eng zelfs (that's a first)
Wij zijn nu weer onderweg naar Zwijndrecht en daar zit ik voorlopig nog ja. Ws minstens tot volg. week maandag, dan is waarschijnlijk de crematie (dan pas...)
oh ja, mensen die me pm-en: ik lees ze wel, ze zijn heel lief! Maar op m'n iPhone kan ik niet antwoorden gek genoeg.
Iets kruidigs dat goed vet isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou iets kruidigs nemen.
Ooh dat vind ik wel zo'n onzin. Ik drink bij aspirine, de pil, en andere dingen ook. Mits er op het etiket staat of in de bijsluiter dat er niet gedronken mag worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er ondertussen vanuit gaan dat de gemiddelde mens wel weet dat alcohol en medicijnen in geen enkel geval een goeie combi is
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook zonder schijt ik wel bijna in mn broek hoor
Maar ik heb greys gehoorzaamd en MM mn wodka gegeven. Ik ga wel aan de jus
Pas goed op jezelfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje: spider zit bij de dames en het ging goed! Ze vonden hem een beetje eng zelfs (that's a first)
Wij zijn nu weer onderweg naar Zwijndrecht en daar zit ik voorlopig nog ja. Ws minstens tot volg. week maandag, dan is waarschijnlijk de crematie (dan pas...)
oh ja, mensen die me pm-en: ik lees ze wel, ze zijn heel lief! Maar op m'n iPhone kan ik niet antwoorden gek genoeg.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef MissBliss het volgende:
Elisa en q: beterschap
sorry als ik niet echt op anderen reageer, het gaat langs me heen een beetje.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat vind ik wel zo'n onzin. Ik drink bij aspirine, de pil, en andere dingen ook. Mits er op het etiket staat of in de bijsluiter dat er niet gedronken mag worden.
En ik was niet van plan me vol te tanken. Maar Greys heeft een punt.
Al neem ik mooi wel hapjes
Tenzij... (mag ik hopen)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef Qwea het volgende:
Ooh dat vind ik wel zo'n onzin. Ik drink bij aspirine, de pil, en andere dingen ook. Mits er op het etiket staat of in de bijsluiter dat er niet gedronken mag worden.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
Bedoel het ook echt niet rot, integendeel. Je wilt zo snel mogelijk van die akelige klachten af (en dat wij dan geen poeppraat meer hoeven horen is een prettige bijkomstigheid) maar dan moet je je lijf wel de kans geven om te herstellen. AB en alcohol is geen heel ernstige combi, maar je belast je lever sowieso extra er mee en doe maar een beetje zuinig op je lijf nu. Dan haal je het daarna maar weer in
/eindeboodschapvanbemoeizuchtigmaargoedbedoelendwicht
We denken aan je en geef een gil als we ook maar IETS kunnen doen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef MissBliss het volgende:
een pot is niet nat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier zeg ik voor de zekerheid maar even niets op
Ik zou me er maar niet te druk om makenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef MissBliss het volgende:
Dat geeft toch niets. Nogmaals sterkte.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef MissBliss het volgende:
Gehakt en uien, briljante keuze!quote:
quote:
Ik quote even jou, maar aan iedereen: bedankt allemaal!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We denken aan je en geef een gil als we ook maar IETS kunnen doen!
Je bent zo sterk ondanks je enorme verdriet
'quote:
Ik quote even jou, maar aan iedereen: bedankt allemaal!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We denken aan je en geef een gil als we ook maar IETS kunnen doen!
Je bent zo sterk ondanks je enorme verdriet
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik quote even jou, maar aan iedereen: bedankt allemaal!
het id echt ongelofelijk veel je aan dit soort virtuele berichtjes en knuffels kan hebben, het doet me echt goed!
Kippeneukers! Ik heb kippeneukers meegenomen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Gehakt en uien, briljante keuze!
Hihihi, mutsie!
En neem maar lekker wat hapjes hoor, je hoeft je leven er nu niet door te laten verzieken, als je maar van de heel vette en gekruide meuk afblijft!
Stomme trut,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:46 schreef Qwea het volgende:
ik zit hier jankend op de bank van het lachen om mijn msn bericht aan haraen de buurman en Mike zitten me dom aan te kijken.
Das lekkerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe hype die ik gemist heb????
Tot vandaag nooit van gehoord, en vanavond stond ik in de super met een pizza met dattum dr op in mn handen me af te vragen wat dat was en nu begin jij dr ook alweer over
Ik vond het keigrappigquote:
Bij de meeste soorten AB is het niet echt een probleemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
AB en alcohol is over het algemeen een echte no go. (zit er een gele sticker geplakt op het doosje) Ik weet niet welke AB je hebt Ing zal er meer vanaf weten. Wat ik erover geleerd heb tijdens mijn studie is een beetje weggezakt.
En écht echt echt gillen he, als we iets kunnen doen. Wat dan ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik quote even jou, maar aan iedereen: bedankt allemaal!
het id echt ongelofelijk veel je aan dit soort virtuele berichtjes en knuffels kan hebben, het doet me echt goed!
we hebben geen oven daaroquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das lekker
turkse pizza!
Als je maandag bij de deka komt, in het koelvak. per 2 2.79. Goddelijk met wat citroensap erover.
Durf ik te vragen wat dat zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kippeneukers! Ik heb kippeneukers meegenomen!
Logisch toch. Dat is ook haast niet op te brengen, kan ik me zo voorstellen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef MissBliss het volgende:
Hoe kun je dat missen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe hype die ik gemist heb????
Tot vandaag nooit van gehoord, en vanavond stond ik in de super met een pizza met dattum dr op in mn handen me af te vragen wat dat was en nu begin jij dr ook alweer over
Koester het maar, dat gaat niet vaak meer voorkomenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de meeste soorten AB is het niet echt een probleem
Maar bij sommige soorten wel (al zal Q die niet hebben, ik las iets over vaginale infecties enzo) maar sowieso moet je het dan bij 1 enkel glaasje houden omdat je je lever er flink mee belast.
En je moet je lijf nu niet extra te doen geven, maar een beetje rust juist.
Maar ze luistert!
Q luistert!
Ik ga iets met vodka op je drinken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond het keigrappig
Mn jus ging bijna over mn tobo
Oh het is al oktober hoor!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijne vakantie oh-oh wij gaan in oktober nog een midweek naar texel.
kan ook in maggietronquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
we hebben geen oven daaro![]()
Ik zei toch dat het niet luxe was...
![]()
Maar als het goed is neemt die vriendin die met de auto komt een mini oventje mee want zonder warme broodjes 's morgens overleeft zij geen 5 dagen Texel
Jup gemist...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fak, gemist!
Gerda Gleuflip zeker?
Ik kijk morgen wel RTL gemist!
gewoon kipnuggetsquote:
Oh gewoon Turkse pizza, dat ken ik wel, zo zagen die van Dr. Oetker dr nie uit die in de aanbieding waren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe kun je dat missen!
Lahmachun is een turkse opgerolde pizza, (met een slapp bodem) En daarin gaat dan vlees en groente. Beetje salade en een sausje erop.![]()
Eet het geregeld in de nachtdienst.
Als ik een printer had lijstte ik het in!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Koester het maar, dat gaat niet vaak meer voorkomen
Hey piem0l, ben jij wel eens bij eat first noodles and sandwich aan de vismarkt geweest? Die verkauft ook dönnerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe kun je dat missen!
Lahmachun is een turkse opgerolde pizza, (met een slapp bodem) En daarin gaat dan vlees en groente. Beetje salade en een sausje erop.![]()
Eet het geregeld in de nachtdienst.
Oh, helemaaaaal niet vet ofzo ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
gewoon kipnuggets
ooh en bitterballen, frikandelletjes, bami hapjes, ect
Smerig kutwijfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga iets met vodka op je drinken.
NEENER NEENER NEENER.
Ik herhaal, GEEN LUXEquote:
Ja, hallo... DAS RAUW VLEES!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, helemaaaaal niet vet ofzo ook![]()
Neem toch verdorie gewoon een toastje filet americain ofzo, truffel.
Wij gaan 26oktober dus dat duurt nog even. Wij gaan naar de Koog. En hebben eigenlijk voor weinig nog best een luxe huisje. Eindelijk een badquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh het is al oktober hoor!
Waar gaan jullie heen en wanneer?
Jezus fuckquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik herhaal, GEEN LUXE![]()
Dus ook geen maggietron, en ik denk niet dat ze die ook meeneemt, want buiten mijn spullen moeten ook haar 20 paar schoenen mee en een hele berg dekens en hondenmanden, spelletjes, boeken , dr oventje, dr fohn en ik weet nie wat allemaal
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, helemaaaaal niet vet ofzo ook![]()
Neem toch verdorie gewoon een toastje filet americain ofzo, truffel.
ik zeg screenshotquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik een printer had lijstte ik het in!
Oh leuk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij gaan 26oktober dus dat duurt nog even. Wij gaan naar de Koog. En hebben eigenlijk voor weinig nog best een luxe huisje. Eindelijk een bad![]()
vriendlief kan dan gaan parachutspringen en ik mag toekijken. Ik zal het zelf ook graag willen maar het lijkt mij niet verstandig.
Nee, daar kom ik niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey piem0l, ben jij wel eens bij eat first noodles and sandwich aan de vismarkt geweest? Die verkauft ook dönner
Jaja, ik ga back to basics.quote:
En voor jou is trouwens altijd nog meneer piem0l.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey piem0l, ben jij wel eens bij eat first noodles and sandwich aan de vismarkt geweest? Die verkauft ook dönner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hawaii was dicht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik niet.
Ik eet of bij Hawaii (kruising voorstraat luttekestraat, op de hoek daar) Of bij de Can Doy Doy aan de melkmarkt, en hoe chinees dat ook klinkt, het is een turks restaurantje.
Whehehe, ik eet het regelmatig en heb nog nooit ergens last van gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hallo... DAS RAUW VLEES!
En wat zit er in rauw vlees?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, goedzo
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zag 'poep' in de TT en voelde je aangetrokken?
Wees welkom!
Heb ikke niequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe, ik eet het regelmatig en heb nog nooit ergens last van gehad.
Nou ja, kies dan iets anders dat niet (zo!!!) vet is
Whut? Dat was gewoon aardig bedoeld hoor!quote:
Hawaii dicht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hawaii was dicht.
Ik verdenk eat first ervan (ik weet het gewoon zeker) shoarma in mn brood te hebben gepropt. En geen lams dönner.
Dikke afzetter.
Maar hij is wel hygiënisch, met zn handschoentjes
Hehe, ziet er hier wel gezellig uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut? Dat was gewoon aardig bedoeld hoor!![]()
Grapje enzo. Kom gewoon meekleppen bedoelde ik.
Jan de Hoop is ook wel goed, en Gastonquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het nog slechter dan koefnoen eerlijk gezegd, alleen Clairy Polak is wel aardig gedaan
Iedereen weer zwart? Is het groen eraf hier
Sorry hoor, als het kattig overkwam. Maar zo was het dus écht niet bedoeldquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe, ziet er hier wel gezellig uit.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het nog slechter dan koefnoen eerlijk gezegd, alleen Clairy Polak is wel aardig gedaan
Iedereen weer zwart? Is het groen eraf hier
Weet je dat ik tot eergisteren heb gedacht dat jij een vrouw wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Jan de Hoop is ook wel goed, en Gaston
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha is al god johquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry hoor, als het kattig overkwam. Maar zo was het dus écht niet bedoeld
We hadden het hier echt belachelijk veel over 'poep' dus maakte ik daar een grapje over naar jou toe
En het is hier heel gezellig, dus nogmaals, maar dan zonder poep: wees welkom
Hehe het is de nick hé, en hoezo en wanneer kwam de ommekeer?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je dat ik tot eergisteren heb gedacht dat jij een vrouw was
En dan heeft ie dat poesje nog wel uit zijn ava gehaald!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je dat ik tot eergisteren heb gedacht dat jij een vrouw was
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Greys jaagt nieuw bloed het kliekje uit![]()
![]()
![]()
Ja echt he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo was het heul niet bedoeld!Maar gelukkig heb ik het weten te lijmen. Pfieuw!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Fijn!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha is al god joh. Dat het er hier gezellig uit ziet was ook al serieus bedoeld hoor
.
Holy fuck dat huis, wat een kermiskraamquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef Bluezz het volgende:
GreyssieIk dacht ik kom hier ff een borrel halen
Gordon is dan weer wel leuk en begint nu!
Nee,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn!
Vertel, heb je iets op je hart?
- Liefdesissues?
- Drankproblemen?
- Iets met poep?
- Huisdieren?
Gooi het in de groep! We zijn van alle markten thuis!
Dat was echt eng ja, arme Goor ookquote:
Tijd om op jezelf te gaan danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee,
nee,
nee
en nee.
Alhoewel ik wel poezels wil. Maar mams protesteert.
En de poes van de buurman is weggelopen.
quote:
Oh, dat zijn weinig issues in elk geval!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee,
nee,
nee
en nee.
Alhoewel ik wel poezels wil. Maar mams protesteert.
En de poes van de buurman is weggelopen.
Ik ben 16quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat zijn weinig issues in elk geval!![]()
Hoe oud ben je?
Enige kans dat je binnenkort op jezelf gaat en wel een poezel in huis kunt nemen misschien?
(En zelfs als je niets met dieren hebt mag je hier posten hoor, wij zijn heel makkelijk)
Ik ben expert op het gebied van lastige exen. Maar daar zal je ook nog niet veel last van hebbenquote:
Ik houd het liever bij m'n eigen leeftijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welja, zoek gewoon een mokkel van 20+ met een huis
Niet zo heul erg neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben expert op het gebied van lastige exen. Maar daar zal je ook nog niet veel last van hebben
Wie Irene of Char?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo nep en kan dat mens echt niet uitstaan
Ah kijk, daar houden we je aan bij de Asielactie van 2013!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben 16. Maar over jaar of 2 / 3 zit het er misschien wel in op mezelf wonen. En als wraak adopteer ik gewoon een heel asiel
.
Dealquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah kijk, daar houden we je aan bij de Asielactie van 2013!
Ik vind mezelf altijd expert op het gebied van liefdestroubles.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben eigenlijk nergens expert in
(op bovengenoemde gebieden door Greys)
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:26 schreef draculettetje het volgende:
JA internet doet het eindelijk weer
Charquote:
Hihihi. Mogguh Bob!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Maes het volgende:
Ik post hier ochtend-Bob ook even. Gewoon omdat het mag
[ afbeelding ]
Je geeft idd wel goeie adviezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd expert op het gebied van liefdestroubles.
Alleen jammer dat ik er zelf geen kont van kan
Geeft toch niet joh, exen en ik doen het ook niet zo goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Char
Net ook, zegt Connie Breukhoven 'Oh ik wilde je zo graag ontmoeten', en dan dat wijf 'OOOOH I KNOW MUAHAHHAHA'
Ha-ha, wat een grap, als medium wist je dat natuurlijk al. NOT
Heb je gewoon zitten lurken en niks gepostquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Godsamme wat gaat het hier snel
Mijn ommekeer, loveless, was toen ik eindelijk eens de fobo icoontjes zichtbaar maakteEn er ging een wereld voor me open
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je gewoon zitten lurken en niks gepost
Heeft ze niet eens haar adoratie kenbaar gemaakt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je gewoon zitten lurken en niks gepost
Yes we can! Even kijken of ik die hier nog heb, momentje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:30 schreef Maes het volgende:
Greys kunnen we van de foto die jij van Bob gemaakt hebt in het Bergse mijn avatar maken??
je zou het niet vertellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
Heeft ze niet eens haar adoratie kenbaar gemaakt?
Heet je album nou serieus; hardcoredoggystylequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Bobke
![]()
Oh gisteren toen ik de hondjes allemaal meehad naar kantoor kwam ineens de evil bitch in Kees bovendrijven![]()
Chico mocht zn eigen mand niet meer in en was helemaal de kluts kwijt![]()
Ging ie miepen dat ik m moest helpen![]()
[ link | afbeelding ]
Moet je wel doen heur, je hebt nog de asielactie avatar. Als het gewoon een normale foto is kan ik 'm desnoods wel ff resizen voor je. Maar kan Greysie ook best denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:30 schreef Maes het volgende:
Greys kunnen we van de foto die jij van Bob gemaakt hebt in het Bergse mijn avatar maken??
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heet je album nou serieus; hardcoredoggystyle![]()
?
De waarheid achter de stille oh-oh komt bovenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heet je album nou serieus; hardcoredoggystyle![]()
?
Hehequote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De waarheid achter de stille oh-oh komt boven
Dat kleine krengetjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:Bobke
![]()
Oh gisteren toen ik de hondjes allemaal meehad naar kantoor kwam ineens de evil bitch in Kees bovendrijven![]()
Chico mocht zn eigen mand niet meer in en was helemaal de kluts kwijt![]()
Ging ie miepen dat ik m moest helpen![]()
[ link | afbeelding ]
Ja hey dat heb geld gekost allemaal!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Gut dat mens showt graag dr plastieken tieten of niet
quote:
Woopsquote:
Ze vallen bijna niet opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Maar uiteindelijk hebben ze wel saampjes zo liggen te knorren:
[ afbeelding ]
Jou kom ik ook overal tegenquote:
En wie is datquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Kees ben ik echt constant kwijt, die kruipt altijd ergens in, in een deken, in de dekbedovertrek, in kussens
Ahquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Dat kleine zwarte mormeltje, links vooraan
Ik welquote:
Heb je het linkje geplakt bij webicon of heb je de upload manager gebruikt?quote:
en/ofquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het linkje geplakt bij webicon of heb je de upload manager gebruikt?
Gewoon ALLEBEI doen! Dan weet je zeker dat iedereen hem ziet!
quote:
Ik pm want het lukt natuurlijk inderdaad nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Maes, als het niet lukt, ik heb hem nu ook kleiner dan 10kb.
Geef me anders per PM even 1 tel je wachtwoord, dan doe ik het voor je (je kent me goed genoeg in het echt dat ik er verder niets mee doe) en dan ziet iedereen het.
Oh en ga je maandagavond mee naar W.? Make-up-gedoetje-avond!
Dat zijn je eigen settings, dus vrij nutteloos.quote:
En dan ziet iedereen je hondjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:59 schreef Maes het volgende:
Uploaden ging niet want de foto was te groot maar Greys gaat dat voor me oplossen.
Ik heb het over of. En en omdat het misschien te groot zou zijn, en dat is iequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn je eigen settings, dus vrij nutteloos.
Je moet hem gewoon én uploaden én als webicon zetten, dan ziet iedereen hem, ongeacht welke settings de andere users hebben
Hehe, als iedereen elkaar helpt komt het vanzelf goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef Maes het volgende:
Ik moet heel erg in mezelf lachen. De buurman (60+) vroeg me vanmiddag of ik hem even kon helpen met zijn nieuwe computer, ik had er toch verstand van, volgens hem.
Nu zit ik hier te stuntelen met een avatar
Dat uploaden hier op FOK! is altijd al een probje. Al heb je de goeie sizequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:59 schreef Maes het volgende:
Uploaden ging niet want de foto was te groot maar Greys gaat dat voor me oplossen.
Gelukt! Nu heb je hem als webicon en upload icon, nu ziet iedereen hem dus jij ook als het goed isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef Maes het volgende:
Ik moet heel erg in mezelf lachen. De buurman (60+) vroeg me vanmiddag of ik hem even kon helpen met zijn nieuwe computer, ik had er toch verstand van, volgens hem.
Nu zit ik hier te stuntelen met een avatar
Oh ik zag nét een berichtje dat ie hier nu ook binnen is!quote:
Ik had dat ook fout staan hoor, eerst. Toen zag ik bv de ava van Vivi niet en snapte ik niet hoe het kwam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over of. En en omdat het misschien te groot zou zijn, en dat is ie
quote:
quote:
Begin maar zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:08 schreef senesta het volgende:
[..]Het word tijd om bijleesslotjes in te voeren
Aha, dan zal ik je nog wel vaker tegenkomenquote:
Fraudeeeeeeeeeeeeeeursquote:
k ga nu ff kijken of ik er nog een foto of 4 ofzo uit kan persen nu, en dan de rest morgen.quote:
Vertel je ook een beetje? De sfeer? Bijzondere dingetjes, grote winnaars, we willen alles weten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ga nu ff kijken of ik er nog een foto of 4 ofzo uit kan persen nu, en dan de rest morgen.
hier of voor bij de foto's?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Vertel je ook een beetje? De sfeer? Bijzondere dingetjes, grote winnaars, we willen alles weten!
gaat dat via jou nu? als in gooi jij het online?quote:
Nee, via fiets of Xil, ik ben nog niet zo bedreven op de FPquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat dat via jou nu? als in gooi jij het online?
tekst staat al op pm richting fokfotografen. ben benieuwd of daar op gereageerd word.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, via fiets of Xil, ik ben nog niet zo bedreven op de FP
Dames?!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:34 schreef JJH het volgende:
Jullie hebben er het tempo wel inzitten dames!
Oh, de film begint weer. Pauze is voorbij.
volgens mij is er niemand meer onlinequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
tekst staat al op pm richting fokfotografen. ben benieuwd of daar op gereageerd word.
nu ff door foto´s spitten
Stuur anders maar naar mij of naar Fraubitchquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij is er niemand meer online
k gooi iig zometeen alles op de meel naar oa fokfotografen@fok.nlquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Stuur anders maar naar mij of naar Fraubitch
Ach, heb dat kereltje gewonnen? Ik hoorde hem al op het nieuws voorbijkomen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
k gooi iig zometeen alles op de meel naar oa fokfotografen@fok.nl
ben nu even aan t verkleinen
ow en de winnaar van de beste acteur, 16! , zo'n schatje
Hartstikke bedanktquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
paar foto's plus tekstje is gemaild!
nu eerst wat slapen
Ochtend Bob is lievv. Stregaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo nep en kan dat mens echt niet uitstaan
Sorry, Ochtend Bob blijft lievv, verkeerde toetsen en quotes aanslaan minder. Stregaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Maes het volgende:
Ik post hier ochtend-Bob ook even. Gewoon omdat het mag
[ afbeelding ]
Volgens mij werkt dat emailadres niet Ynske, wil je het naar pr@fok.nl sturen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
paar foto's plus tekstje is gemaild!
nu eerst wat slapen
zag het ja, moest fokfotograaf@fok.nl zijn, maar heb t ook nog naar bovenstaande gedaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat emailadres niet Ynske, wil je het naar pr@fok.nl sturen?
Het geeft wel aan dat je genoeg ervaring hebt. Dat het bij jezelf niet makkelijk gaat wil niet zeggen dat je adviezen niks waard zijn. In je eigen geval heb je altijd te maken met eigen prioriteiten en wensen en zie je bepaalde dingen niet zoals je die als buitenstaander bij een ander wel kunt zien. Dat is een logisch mechanisme.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo speciaal dat je donateur blijft.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:41 schreef Muis006 het volgende:
Christus wat n tempo. Straks eens bijlezen.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, hoe komt 'tquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:25 schreef Ynske het volgende:
ja ik, en met wallen
mehn heb pijn aan mn pols
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:27 schreef Qwea het volgende:
yes, wakker hier.
Als je pijn aan je pols heb ynske, dan is internetten meestal niet zo verstandig
Greys is binnen in 10 min
waarschijnlijk van mn cameraquote:
andere hand muizen en met 1 hand typen, die foto's moeten er toch doorheenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:27 schreef Qwea het volgende:
yes, wakker hier.
Als je pijn aan je pols heb ynske, dan is internetten meestal niet zo verstandig
Greys is binnen in 10 min
Ah, beterschap in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarschijnlijk van mn camera
[..]
andere hand muizen en met 1 hand typen, die foto's moeten er toch doorheen
en straks overbelast je diequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarschijnlijk van mn camera
[..]
andere hand muizen en met 1 hand typen, die foto's moeten er toch doorheen
Een beetje à la die rptubgirl reactiefilmpjes?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:31 schreef Qwea het volgende:
ik heb trouwens fucking hell nog steeds dat kut rapport van die gedragstherapeut van Baloe niet.
Hij zou VOOR a.s woensdag binnen zijn. Toen was ze ziek en zou hij vrijdag komen. Tis Zaterdag en volgens mn ouders is er thuis nog niks
Vanaaf visitewordt gezellig
Trouwens, ing,elisa en JJH.... die foto.. ik liet hem aan MM zien, en het is zo jammer dat ik geen camera bij de hand had om zn gezicht te fotograferen toen hij hem zag
Mooie foto's!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |