Ik zit aan de sterke wodka jusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het zuipen even laten voor wat het is Q, in jouw toestand
Ik zit aan de AB, en in de bijsluiter staat niks over alcololquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag.
Q zit aan de medicatie, dan moet ze gewoon even een tijdje de alcohol laten staan.
Je lichaam moet wel de rust krijgen en de kans om te herstellen.
Nou meid, hassikke verstandigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:36 schreef Qwea het volgende:
Ik zit aan de sterke wodka jus
wat hara zegt, ik kan toch niet erger aan de race
maar de bijsluiter zegt er niks overquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Oh.
Maar Q, het zal wel geen ENKEL nut hebben dat ik dit zeg, maar zo geef je je lijf toch helemaal geen kans om te genezen? Je baalde toch zo van je buikpijn enzo? En antibiotica in combinatie met alcohol, kom op....![]()
Nou ja, zelf weten dan.
ook zonder schijt ik wel bijna in mn broek hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Slim slim
Dan wil ik morgen ook geen geouwehoer meer horen over racekak en andere ongemakken, bij deze doe je het jezelf aan![]()
Periode van de maand heb ik nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je bij een migraine aanvak niet "uitziekt" heb je eerder kans dat je nog wat aanvallen krijgt. Een bepaalde periode in de maand kan het ook veroorzaken of zoals bij mij weersveranderingen.
Sterkte ElisaB
Ik denk dat ze er ondertussen vanuit gaan dat de gemiddelde mens wel weet dat alcohol en medicijnen in geen enkel geval een goeie combi isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit aan de AB, en in de bijsluiter staat niks over alcolol
Ik zou iets kruidigs nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar de bijsluiter zegt er niks over
Ik hou het wel bij deze dan
Mag ik nog wel hapjes?
Of iets met gehaktquote:
Pfft wat een (nog grotere) hel dat dat zo lang moet duren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje: spider zit bij de dames en het ging goed! Ze vonden hem een beetje eng zelfs (that's a first)
Wij zijn nu weer onderweg naar Zwijndrecht en daar zit ik voorlopig nog ja. Ws minstens tot volg. week maandag, dan is waarschijnlijk de crematie (dan pas...)
oh ja, mensen die me pm-en: ik lees ze wel, ze zijn heel lief! Maar op m'n iPhone kan ik niet antwoorden gek genoeg.
Iets kruidigs dat goed vet isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou iets kruidigs nemen.
Ooh dat vind ik wel zo'n onzin. Ik drink bij aspirine, de pil, en andere dingen ook. Mits er op het etiket staat of in de bijsluiter dat er niet gedronken mag worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er ondertussen vanuit gaan dat de gemiddelde mens wel weet dat alcohol en medicijnen in geen enkel geval een goeie combi is
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook zonder schijt ik wel bijna in mn broek hoor
Maar ik heb greys gehoorzaamd en MM mn wodka gegeven. Ik ga wel aan de jus
Pas goed op jezelfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje: spider zit bij de dames en het ging goed! Ze vonden hem een beetje eng zelfs (that's a first)
Wij zijn nu weer onderweg naar Zwijndrecht en daar zit ik voorlopig nog ja. Ws minstens tot volg. week maandag, dan is waarschijnlijk de crematie (dan pas...)
oh ja, mensen die me pm-en: ik lees ze wel, ze zijn heel lief! Maar op m'n iPhone kan ik niet antwoorden gek genoeg.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef MissBliss het volgende:
Elisa en q: beterschap
sorry als ik niet echt op anderen reageer, het gaat langs me heen een beetje.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat vind ik wel zo'n onzin. Ik drink bij aspirine, de pil, en andere dingen ook. Mits er op het etiket staat of in de bijsluiter dat er niet gedronken mag worden.
En ik was niet van plan me vol te tanken. Maar Greys heeft een punt.
Al neem ik mooi wel hapjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |