quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zag 'poep' in de TT en voelde je aangetrokken?
Wees welkom!
Ik heb ze thuis nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel ranziger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:47 schreef JJH het volgende:
Q, ik verbaas me er nog even over dat je van dat soort "zaken" sowieso foto's maakt.
Vies meisje ben je eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze thuis nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel ranziger.
Je ergert je daar elke vrijdag wéér aan he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Gadver Greys![]()
Die spike is echt een mongool, die gitarist van Di-Rect
Ja die gozer is zooooo debiel. Helemaal met zn aangeleerde rock-imago. Terwijl je in een popbandje voor 15 jarige alto's speeltquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ergert je daar elke vrijdag wéér aan he?
En stug blijven kijken!
Als ik jou was zou ik het zuipen even laten voor wat het is Q, in jouw toestandquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:59 schreef Qwea het volgende:
De buurman komt zo zuipen, vreten en flim loeren
Moest nog even naar een klant en was van plan op de terugweg patatjes te halen, maar ik kreeg migraine onderweg, dus ik heb de patatjes voor de zekerheid naar overgeslagenquote:
Ik heb de buik nog vol van de tortillas. Ik denk trouwens dat het gehakt wel goed was. Ben nog niet misselijk ofzo.quote:
Alcohol ontsmet wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het zuipen even laten voor wat het is Q, in jouw toestand
Heb je nu nog hoofdpijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moest nog even naar een klant en was van plan op de terugweg patatjes te halen, maar ik kreeg migraine onderweg, dus ik heb de patatjes voor de zekerheid naar overgeslagen
Ach, ze kan toch niet erger aan de racequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het zuipen even laten voor wat het is Q, in jouw toestand
Naar je nest dan,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moest nog even naar een klant en was van plan op de terugweg patatjes te halen, maar ik kreeg migraine onderweg, dus ik heb de patatjes voor de zekerheid naar overgeslagen
Oeh vervelend...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja dag.quote:
Nee, maar wel lánger!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, ze kan toch niet erger aan de race
Maar alcohol ontsmet toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag.
Q zit aan de medicatie, dan moet ze gewoon even een tijdje de alcohol laten staan.
Je lichaam moet wel de rust krijgen en de kans om te herstellen.
Antibiotica en alcohol samen op een dag zorgt wel voor verrassende effectenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Ja dag.
Q zit aan de medicatie, dan moet ze gewoon even een tijdje de alcohol laten staan.
Je lichaam moet wel de rust krijgen en de kans om te herstellen.
Dat zei je net ook al jaquote:
Gaan ze dan nu wel uitzoeken hoe het kan dat je het zo vaak hebt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:10 schreef ElisaB het volgende:
Dit was de vijfde aanval deze week en ze worden steeds minder, dus ik heb er nauwelijks last van. Beetje vaag nadat de mist is opgetrokken (en ook wat vaag in de maag), maar verder valt het reuze mee
Deze week vermoed ik enige invloed van drukte, stress en slaapgebrek. Dat zie je van een kilometer aankomen, dus ik maak me er ook niet zo druk over. Als het niet erger wordt dan dit, kan ik er wel mee levenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Gaan ze dan nu wel uitzoeken hoe het kan dat je het zo vaak hebt?
Maar ik ben zo bang dat het 'ik kan er wel mee leven' steeds meer gewenning isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deze week vermoed ik enige invloed van drukte, stress en slaapgebrek. Dat zie je van een kilometer aankomen, dus ik maak me er ook niet zo druk over. Als het niet erger wordt dan dit, kan ik er wel mee leven
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik zit serieus te twijfelen om Q even een smsje te sturen dat ze niet moet drinken
Maar da's te bemoeierig he?
Nee hoor, wennen zal het nooit. Maar de mate waarin is deze week heel prima te hebben. Migraine heb je bijna altijd 's nachts, dus gaat het voor een deel ook aan me voorbij. En ik heb het niet élke week hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Maar ik ben zo bang dat het 'ik kan er wel mee leven' steeds meer gewenning is
VIJF keer per week!
(Ik wil je niet in een dip praten, integendeel uiteraard, maar... dit moet toch te minderen zijn? Of denk je dat het automatisch weer beter wordt als je wat meer rust hebt?)
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik zit serieus te twijfelen om Q even een smsje te sturen dat ze niet moet drinken
Als ze zo onverstandig is is dat aan haarzelf. Ze is toch niet idioot (hoop ik en jij ook)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Nee hoor, dat hoort bij deze vorm; komt altijd achter elkaar gedurende enkele dagenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Elies, dat is echt absurd vaak hoor, 5 keer in 1 week![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Ja, het leven kent meer geneugten alleen het goudgele gerstenat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Zo de TV-kantine![]()
JJH, wat is dat nou, wijn zuipen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |