quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heet je album nou serieus; hardcoredoggystyle![]()
?
De waarheid achter de stille oh-oh komt bovenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heet je album nou serieus; hardcoredoggystyle![]()
?
Hehequote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De waarheid achter de stille oh-oh komt boven
Dat kleine krengetjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:Bobke
![]()
Oh gisteren toen ik de hondjes allemaal meehad naar kantoor kwam ineens de evil bitch in Kees bovendrijven![]()
Chico mocht zn eigen mand niet meer in en was helemaal de kluts kwijt![]()
Ging ie miepen dat ik m moest helpen![]()
[ link | afbeelding ]
Ja hey dat heb geld gekost allemaal!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Gut dat mens showt graag dr plastieken tieten of niet
quote:
Woopsquote:
Ze vallen bijna niet opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Maar uiteindelijk hebben ze wel saampjes zo liggen te knorren:
[ afbeelding ]
Jou kom ik ook overal tegenquote:
En wie is datquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Kees ben ik echt constant kwijt, die kruipt altijd ergens in, in een deken, in de dekbedovertrek, in kussens
Ahquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Dat kleine zwarte mormeltje, links vooraan
Ik welquote:
Heb je het linkje geplakt bij webicon of heb je de upload manager gebruikt?quote:
en/ofquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het linkje geplakt bij webicon of heb je de upload manager gebruikt?
Gewoon ALLEBEI doen! Dan weet je zeker dat iedereen hem ziet!
quote:
Ik pm want het lukt natuurlijk inderdaad nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Maes, als het niet lukt, ik heb hem nu ook kleiner dan 10kb.
Geef me anders per PM even 1 tel je wachtwoord, dan doe ik het voor je (je kent me goed genoeg in het echt dat ik er verder niets mee doe) en dan ziet iedereen het.
Oh en ga je maandagavond mee naar W.? Make-up-gedoetje-avond!
Dat zijn je eigen settings, dus vrij nutteloos.quote:
En dan ziet iedereen je hondjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:59 schreef Maes het volgende:
Uploaden ging niet want de foto was te groot maar Greys gaat dat voor me oplossen.
Ik heb het over of. En en omdat het misschien te groot zou zijn, en dat is iequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn je eigen settings, dus vrij nutteloos.
Je moet hem gewoon én uploaden én als webicon zetten, dan ziet iedereen hem, ongeacht welke settings de andere users hebben
Hehe, als iedereen elkaar helpt komt het vanzelf goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef Maes het volgende:
Ik moet heel erg in mezelf lachen. De buurman (60+) vroeg me vanmiddag of ik hem even kon helpen met zijn nieuwe computer, ik had er toch verstand van, volgens hem.
Nu zit ik hier te stuntelen met een avatar
Dat uploaden hier op FOK! is altijd al een probje. Al heb je de goeie sizequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:59 schreef Maes het volgende:
Uploaden ging niet want de foto was te groot maar Greys gaat dat voor me oplossen.
Gelukt! Nu heb je hem als webicon en upload icon, nu ziet iedereen hem dus jij ook als het goed isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef Maes het volgende:
Ik moet heel erg in mezelf lachen. De buurman (60+) vroeg me vanmiddag of ik hem even kon helpen met zijn nieuwe computer, ik had er toch verstand van, volgens hem.
Nu zit ik hier te stuntelen met een avatar
Oh ik zag nét een berichtje dat ie hier nu ook binnen is!quote:
Ik had dat ook fout staan hoor, eerst. Toen zag ik bv de ava van Vivi niet en snapte ik niet hoe het kwam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over of. En en omdat het misschien te groot zou zijn, en dat is ie
quote:
quote:
Begin maar zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:08 schreef senesta het volgende:
[..]Het word tijd om bijleesslotjes in te voeren
Aha, dan zal ik je nog wel vaker tegenkomenquote:
Fraudeeeeeeeeeeeeeeursquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |