we hebben geen oven daaroquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das lekker
turkse pizza!
Als je maandag bij de deka komt, in het koelvak. per 2 2.79. Goddelijk met wat citroensap erover.
Durf ik te vragen wat dat zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kippeneukers! Ik heb kippeneukers meegenomen!
Logisch toch. Dat is ook haast niet op te brengen, kan ik me zo voorstellen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef MissBliss het volgende:
Elisa en q: beterschap
sorry als ik niet echt op anderen reageer, het gaat langs me heen een beetje.
Hoe kun je dat missen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe hype die ik gemist heb????
Tot vandaag nooit van gehoord, en vanavond stond ik in de super met een pizza met dattum dr op in mn handen me af te vragen wat dat was en nu begin jij dr ook alweer over
Koester het maar, dat gaat niet vaak meer voorkomenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de meeste soorten AB is het niet echt een probleem
Maar bij sommige soorten wel (al zal Q die niet hebben, ik las iets over vaginale infecties enzo) maar sowieso moet je het dan bij 1 enkel glaasje houden omdat je je lever er flink mee belast.
En je moet je lijf nu niet extra te doen geven, maar een beetje rust juist.
Maar ze luistert!
Q luistert!
Ik ga iets met vodka op je drinken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond het keigrappig
Mn jus ging bijna over mn tobo
Oh het is al oktober hoor!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijne vakantie oh-oh wij gaan in oktober nog een midweek naar texel.
kan ook in maggietronquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
we hebben geen oven daaro![]()
Ik zei toch dat het niet luxe was...
![]()
Maar als het goed is neemt die vriendin die met de auto komt een mini oventje mee want zonder warme broodjes 's morgens overleeft zij geen 5 dagen Texel
Jup gemist...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fak, gemist!
Gerda Gleuflip zeker?
Ik kijk morgen wel RTL gemist!
gewoon kipnuggetsquote:
Oh gewoon Turkse pizza, dat ken ik wel, zo zagen die van Dr. Oetker dr nie uit die in de aanbieding waren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe kun je dat missen!
Lahmachun is een turkse opgerolde pizza, (met een slapp bodem) En daarin gaat dan vlees en groente. Beetje salade en een sausje erop.![]()
Eet het geregeld in de nachtdienst.
Als ik een printer had lijstte ik het in!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Koester het maar, dat gaat niet vaak meer voorkomen
Hey piem0l, ben jij wel eens bij eat first noodles and sandwich aan de vismarkt geweest? Die verkauft ook dönnerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe kun je dat missen!
Lahmachun is een turkse opgerolde pizza, (met een slapp bodem) En daarin gaat dan vlees en groente. Beetje salade en een sausje erop.![]()
Eet het geregeld in de nachtdienst.
Oh, helemaaaaal niet vet ofzo ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
gewoon kipnuggets
ooh en bitterballen, frikandelletjes, bami hapjes, ect
Smerig kutwijfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga iets met vodka op je drinken.
NEENER NEENER NEENER.
Ik herhaal, GEEN LUXEquote:
Ja, hallo... DAS RAUW VLEES!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, helemaaaaal niet vet ofzo ook![]()
Neem toch verdorie gewoon een toastje filet americain ofzo, truffel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |