Tenzij... (mag ik hopen)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef Qwea het volgende:
Ooh dat vind ik wel zo'n onzin. Ik drink bij aspirine, de pil, en andere dingen ook. Mits er op het etiket staat of in de bijsluiter dat er niet gedronken mag worden.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
Bedoel het ook echt niet rot, integendeel. Je wilt zo snel mogelijk van die akelige klachten af (en dat wij dan geen poeppraat meer hoeven horen is een prettige bijkomstigheid) maar dan moet je je lijf wel de kans geven om te herstellen. AB en alcohol is geen heel ernstige combi, maar je belast je lever sowieso extra er mee en doe maar een beetje zuinig op je lijf nu. Dan haal je het daarna maar weer in
/eindeboodschapvanbemoeizuchtigmaargoedbedoelendwicht
We denken aan je en geef een gil als we ook maar IETS kunnen doen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje: spider zit bij de dames en het ging goed! Ze vonden hem een beetje eng zelfs (that's a first)
Wij zijn nu weer onderweg naar Zwijndrecht en daar zit ik voorlopig nog ja. Ws minstens tot volg. week maandag, dan is waarschijnlijk de crematie (dan pas...)
oh ja, mensen die me pm-en: ik lees ze wel, ze zijn heel lief! Maar op m'n iPhone kan ik niet antwoorden gek genoeg.
een pot is niet nat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier zeg ik voor de zekerheid maar even niets op
Ik zou me er maar niet te druk om makenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef MissBliss het volgende:
Elisa en q: beterschap
sorry als ik niet echt op anderen reageer, het gaat langs me heen een beetje.
Dat geeft toch niets. Nogmaals sterkte.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef MissBliss het volgende:
Elisa en q: beterschap
sorry als ik niet echt op anderen reageer, het gaat langs me heen een beetje.
Gehakt en uien, briljante keuze!quote:
quote:
Ik quote even jou, maar aan iedereen: bedankt allemaal!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We denken aan je en geef een gil als we ook maar IETS kunnen doen!
Je bent zo sterk ondanks je enorme verdriet
'quote:
Ik quote even jou, maar aan iedereen: bedankt allemaal!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We denken aan je en geef een gil als we ook maar IETS kunnen doen!
Je bent zo sterk ondanks je enorme verdriet
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik quote even jou, maar aan iedereen: bedankt allemaal!
het id echt ongelofelijk veel je aan dit soort virtuele berichtjes en knuffels kan hebben, het doet me echt goed!
Kippeneukers! Ik heb kippeneukers meegenomen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Gehakt en uien, briljante keuze!
Hihihi, mutsie!
En neem maar lekker wat hapjes hoor, je hoeft je leven er nu niet door te laten verzieken, als je maar van de heel vette en gekruide meuk afblijft!
Stomme trut,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:46 schreef Qwea het volgende:
ik zit hier jankend op de bank van het lachen om mijn msn bericht aan haraen de buurman en Mike zitten me dom aan te kijken.
Das lekkerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe hype die ik gemist heb????
Tot vandaag nooit van gehoord, en vanavond stond ik in de super met een pizza met dattum dr op in mn handen me af te vragen wat dat was en nu begin jij dr ook alweer over
Ik vond het keigrappigquote:
Bij de meeste soorten AB is het niet echt een probleemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
AB en alcohol is over het algemeen een echte no go. (zit er een gele sticker geplakt op het doosje) Ik weet niet welke AB je hebt Ing zal er meer vanaf weten. Wat ik erover geleerd heb tijdens mijn studie is een beetje weggezakt.
En écht echt echt gillen he, als we iets kunnen doen. Wat dan ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik quote even jou, maar aan iedereen: bedankt allemaal!
het id echt ongelofelijk veel je aan dit soort virtuele berichtjes en knuffels kan hebben, het doet me echt goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |