k ga nu ff kijken of ik er nog een foto of 4 ofzo uit kan persen nu, en dan de rest morgen.quote:
Vertel je ook een beetje? De sfeer? Bijzondere dingetjes, grote winnaars, we willen alles weten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ga nu ff kijken of ik er nog een foto of 4 ofzo uit kan persen nu, en dan de rest morgen.
hier of voor bij de foto's?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Vertel je ook een beetje? De sfeer? Bijzondere dingetjes, grote winnaars, we willen alles weten!
gaat dat via jou nu? als in gooi jij het online?quote:
Nee, via fiets of Xil, ik ben nog niet zo bedreven op de FPquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat dat via jou nu? als in gooi jij het online?
tekst staat al op pm richting fokfotografen. ben benieuwd of daar op gereageerd word.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, via fiets of Xil, ik ben nog niet zo bedreven op de FP
Dames?!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:34 schreef JJH het volgende:
Jullie hebben er het tempo wel inzitten dames!
Oh, de film begint weer. Pauze is voorbij.
volgens mij is er niemand meer onlinequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
tekst staat al op pm richting fokfotografen. ben benieuwd of daar op gereageerd word.
nu ff door foto´s spitten
Stuur anders maar naar mij of naar Fraubitchquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij is er niemand meer online
k gooi iig zometeen alles op de meel naar oa fokfotografen@fok.nlquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Stuur anders maar naar mij of naar Fraubitch
Ach, heb dat kereltje gewonnen? Ik hoorde hem al op het nieuws voorbijkomen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
k gooi iig zometeen alles op de meel naar oa fokfotografen@fok.nl
ben nu even aan t verkleinen
ow en de winnaar van de beste acteur, 16! , zo'n schatje
Hartstikke bedanktquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
paar foto's plus tekstje is gemaild!
nu eerst wat slapen
Ochtend Bob is lievv. Stregaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo nep en kan dat mens echt niet uitstaan
Sorry, Ochtend Bob blijft lievv, verkeerde toetsen en quotes aanslaan minder. Stregaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Maes het volgende:
Ik post hier ochtend-Bob ook even. Gewoon omdat het mag
[ afbeelding ]
Volgens mij werkt dat emailadres niet Ynske, wil je het naar pr@fok.nl sturen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
paar foto's plus tekstje is gemaild!
nu eerst wat slapen
zag het ja, moest fokfotograaf@fok.nl zijn, maar heb t ook nog naar bovenstaande gedaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat emailadres niet Ynske, wil je het naar pr@fok.nl sturen?
Het geeft wel aan dat je genoeg ervaring hebt. Dat het bij jezelf niet makkelijk gaat wil niet zeggen dat je adviezen niks waard zijn. In je eigen geval heb je altijd te maken met eigen prioriteiten en wensen en zie je bepaalde dingen niet zoals je die als buitenstaander bij een ander wel kunt zien. Dat is een logisch mechanisme.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd expert op het gebied van liefdestroubles.
Alleen jammer dat ik er zelf geen kont van kan
Waarom ben jij zo speciaal dat je donateur blijft.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:41 schreef Muis006 het volgende:
Christus wat n tempo. Straks eens bijlezen.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd expert op het gebied van liefdestroubles.
Alleen jammer dat ik er zelf geen kont van kan
Ah, hoe komt 'tquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:25 schreef Ynske het volgende:
ja ik, en met wallen
mehn heb pijn aan mn pols
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:27 schreef Qwea het volgende:
yes, wakker hier.
Als je pijn aan je pols heb ynske, dan is internetten meestal niet zo verstandig
Greys is binnen in 10 min
waarschijnlijk van mn cameraquote:
andere hand muizen en met 1 hand typen, die foto's moeten er toch doorheenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:27 schreef Qwea het volgende:
yes, wakker hier.
Als je pijn aan je pols heb ynske, dan is internetten meestal niet zo verstandig
Greys is binnen in 10 min
Ah, beterschap in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarschijnlijk van mn camera
[..]
andere hand muizen en met 1 hand typen, die foto's moeten er toch doorheen
en straks overbelast je diequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarschijnlijk van mn camera
[..]
andere hand muizen en met 1 hand typen, die foto's moeten er toch doorheen
Een beetje à la die rptubgirl reactiefilmpjes?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:31 schreef Qwea het volgende:
ik heb trouwens fucking hell nog steeds dat kut rapport van die gedragstherapeut van Baloe niet.
Hij zou VOOR a.s woensdag binnen zijn. Toen was ze ziek en zou hij vrijdag komen. Tis Zaterdag en volgens mn ouders is er thuis nog niks
Vanaaf visitewordt gezellig
Trouwens, ing,elisa en JJH.... die foto.. ik liet hem aan MM zien, en het is zo jammer dat ik geen camera bij de hand had om zn gezicht te fotograferen toen hij hem zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |