k ga nu ff kijken of ik er nog een foto of 4 ofzo uit kan persen nu, en dan de rest morgen.quote:
Vertel je ook een beetje? De sfeer? Bijzondere dingetjes, grote winnaars, we willen alles weten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ga nu ff kijken of ik er nog een foto of 4 ofzo uit kan persen nu, en dan de rest morgen.
hier of voor bij de foto's?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Vertel je ook een beetje? De sfeer? Bijzondere dingetjes, grote winnaars, we willen alles weten!
gaat dat via jou nu? als in gooi jij het online?quote:
Nee, via fiets of Xil, ik ben nog niet zo bedreven op de FPquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat dat via jou nu? als in gooi jij het online?
tekst staat al op pm richting fokfotografen. ben benieuwd of daar op gereageerd word.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, via fiets of Xil, ik ben nog niet zo bedreven op de FP
Dames?!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:34 schreef JJH het volgende:
Jullie hebben er het tempo wel inzitten dames!
Oh, de film begint weer. Pauze is voorbij.
volgens mij is er niemand meer onlinequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
tekst staat al op pm richting fokfotografen. ben benieuwd of daar op gereageerd word.
nu ff door foto´s spitten
Stuur anders maar naar mij of naar Fraubitchquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij is er niemand meer online
k gooi iig zometeen alles op de meel naar oa fokfotografen@fok.nlquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Stuur anders maar naar mij of naar Fraubitch
Ach, heb dat kereltje gewonnen? Ik hoorde hem al op het nieuws voorbijkomen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
k gooi iig zometeen alles op de meel naar oa fokfotografen@fok.nl
ben nu even aan t verkleinen
ow en de winnaar van de beste acteur, 16! , zo'n schatje
Hartstikke bedanktquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
paar foto's plus tekstje is gemaild!
nu eerst wat slapen
Ochtend Bob is lievv. Stregaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo nep en kan dat mens echt niet uitstaan
Sorry, Ochtend Bob blijft lievv, verkeerde toetsen en quotes aanslaan minder. Stregaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Maes het volgende:
Ik post hier ochtend-Bob ook even. Gewoon omdat het mag
[ afbeelding ]
Volgens mij werkt dat emailadres niet Ynske, wil je het naar pr@fok.nl sturen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
paar foto's plus tekstje is gemaild!
nu eerst wat slapen
zag het ja, moest fokfotograaf@fok.nl zijn, maar heb t ook nog naar bovenstaande gedaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat emailadres niet Ynske, wil je het naar pr@fok.nl sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |