Wij gaan 26oktober dus dat duurt nog even. Wij gaan naar de Koog. En hebben eigenlijk voor weinig nog best een luxe huisje. Eindelijk een badquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh het is al oktober hoor!
Waar gaan jullie heen en wanneer?
Jezus fuckquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik herhaal, GEEN LUXE![]()
Dus ook geen maggietron, en ik denk niet dat ze die ook meeneemt, want buiten mijn spullen moeten ook haar 20 paar schoenen mee en een hele berg dekens en hondenmanden, spelletjes, boeken , dr oventje, dr fohn en ik weet nie wat allemaal
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, helemaaaaal niet vet ofzo ook![]()
Neem toch verdorie gewoon een toastje filet americain ofzo, truffel.
ik zeg screenshotquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik een printer had lijstte ik het in!
Oh leuk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij gaan 26oktober dus dat duurt nog even. Wij gaan naar de Koog. En hebben eigenlijk voor weinig nog best een luxe huisje. Eindelijk een bad![]()
vriendlief kan dan gaan parachutspringen en ik mag toekijken. Ik zal het zelf ook graag willen maar het lijkt mij niet verstandig.
Nee, daar kom ik niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey piem0l, ben jij wel eens bij eat first noodles and sandwich aan de vismarkt geweest? Die verkauft ook dönner
Jaja, ik ga back to basics.quote:
En voor jou is trouwens altijd nog meneer piem0l.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey piem0l, ben jij wel eens bij eat first noodles and sandwich aan de vismarkt geweest? Die verkauft ook dönner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hawaii was dicht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik niet.
Ik eet of bij Hawaii (kruising voorstraat luttekestraat, op de hoek daar) Of bij de Can Doy Doy aan de melkmarkt, en hoe chinees dat ook klinkt, het is een turks restaurantje.
Whehehe, ik eet het regelmatig en heb nog nooit ergens last van gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hallo... DAS RAUW VLEES!
En wat zit er in rauw vlees?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, goedzo
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zag 'poep' in de TT en voelde je aangetrokken?
Wees welkom!
Heb ikke niequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe, ik eet het regelmatig en heb nog nooit ergens last van gehad.
Nou ja, kies dan iets anders dat niet (zo!!!) vet is
Whut? Dat was gewoon aardig bedoeld hoor!quote:
Hawaii dicht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hawaii was dicht.
Ik verdenk eat first ervan (ik weet het gewoon zeker) shoarma in mn brood te hebben gepropt. En geen lams dönner.
Dikke afzetter.
Maar hij is wel hygiënisch, met zn handschoentjes
Hehe, ziet er hier wel gezellig uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut? Dat was gewoon aardig bedoeld hoor!![]()
Grapje enzo. Kom gewoon meekleppen bedoelde ik.
Jan de Hoop is ook wel goed, en Gastonquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het nog slechter dan koefnoen eerlijk gezegd, alleen Clairy Polak is wel aardig gedaan
Iedereen weer zwart? Is het groen eraf hier
Sorry hoor, als het kattig overkwam. Maar zo was het dus écht niet bedoeldquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe, ziet er hier wel gezellig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |