We wachten alleen nog even af hóe ze het gaan oplossen, maar er is mij een oplossing beloofd en dat voelt heel fijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:51 schreef Vlindur het volgende:
Oh Sorry Freecell, dan had ik je verkeerd begrepenWel fijn dat ze het zo voor je oplossen iig!
Oehquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:53 schreef Jose81 het volgende:
he...ppssst...Vlindur... volgens je ticker ben je al 39+ weken zwanger... ik dacht net "huh? Nu al? Dat kan nooit!"... misschien even aanpassen...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:11 schreef PinkPrincess het volgende:
Ik zie dat ik de eerste juni-mama word![]()
Volgens mijn eigen berekening 7 juni, dus mag ik in het lijstje?
Gefeliciteerd! En Becky wil ik hier ook feliciteren, kom maar binnen hoor! We bijten niet!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:11 schreef PinkPrincess het volgende:
Ik zie dat ik de eerste juni-mama word![]()
Volgens mijn eigen berekening 7 juni, dus mag ik in het lijstje?
Bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Xenia op 02-10-2009 17:54:44 ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Als maandag alles goed blijkt bij de controle dan durf ik me hier misschien ook wel 'vast' te vertonen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:44 schreef Xenia het volgende:
Even snel zonder bijgelezen te hebben: dinsdagavond om 20.00 uur braken plotseling mijn vliezen. Ze had ook in het vruchtwater gepoept, dus met bloedspoed naar het ziekenhuis en meteen door voor een spoedkeizersnede. Op dinsdag 29-09-2009 om 21.28 uur is onze dochter geboren![]()
2590 gram pure perfectie
![]()
We zijn net thuisgekomen.
Foto's volgen nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd Xenia!!!
[ Bericht 2% gewijzigd door Ynske op 02-10-2009 17:18:05 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
Owh wat goed Xenia. Gefeliciteerd
En wij hier allemaal al dagen het idee hebben dat het vandaag pas zou gaan gebeuren
[...]We zijn net thuisgekomen.
Foto's volgen nog.Van harte gefeliciteerd met jullie 2590 gram pure perfectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben enorm benieuwd naar jouw verhaal over hoe jij het allemaal ervaren hebt zo onverwacht moeder worden (voor de geplande datum dus bedoel ik).
Even snel zonder bijgelezen te hebben: dinsdagavond om 20.00 uur braken plotseling mijn vliezen. Ze had ook in het vruchtwater gepoept, dus met bloedspoed naar het ziekenhuis en meteen door voor een spoedkeizersnede. Op dinsdag 29-09-2009 om 21.28 uur is onze dochter geboren![]()
2590 gram pure perfectie
![]()
We zijn net thuisgekomen.
Foto's volgen nog.Huh?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jeetje wat een verrassing!!!!!!!!!!!!!![]()
Gefeliciteerd met jullie dochter Xenia en Xenia-man
Wat een mooie, aparte naam
Nu Takkie nog!
#geen
We hebben constant het gevoel gehad van een jongetje. Totaal nooit gedacht dat het een meisje zou zijn. En dat klopte dus ook. Niet echt over gedroomd volgens mij, maar ik onthou zelden dromen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:29 schreef Sidn3y het volgende:
En Happyme, een jongetje, had je daar ook over gedroomd of klopt het niet?
Vervelend die pijn. Misschien de vlos eens vragen, want het zijn wel heel concrete klachten als staan en lopen pijnlijk is maar traplopen niet.quote:Vertel ik hier begin van de middag aan de buurvrouw nog dat het zo goed gaat, half uur later kan ik geen stap meer verzetten en lig plat op de bank. Na 3 kwartier boven een kruik gehaald en nog eens 3 kwartier gelegen. Het vreemde was dat lopen en staan gruwelijk pijn deed, maar traplopen had ik compleet geen last van
Gelukkig maar dat het dan klopt, anders zou het zo rauw op je dak komen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:36 schreef happyme28 het volgende:
We hebben constant het gevoel gehad van een jongetje. Totaal nooit gedacht dat het een meisje zou zijn. En dat klopte dus ook. Niet echt over gedroomd volgens mij, maar ik onthou zelden dromen.
Donderdag mag ik weer, maar ik hoop eigenlijk dat het na het avondeten weer voorbij is, anders kom ik gelijk kreupel aan op m'n eerste zwangerschapscursusavond.quote:Vervelend die pijn. Misschien de vlos eens vragen, want het zijn wel heel concrete klachten als staan en lopen pijnlijk is maar traplopen niet.
Dat sucks..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:43 schreef Asyniur het volgende:
vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest en die heeft gezegd dat ik nog maar 3 halve dagen mag werken en maximaal een kwartier mag autorijden![]()
Die werd toch ingeleid vandaaG? Of ben ik nou in d war?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Xenia, gefeliciteerd met jullie dochter. wat een kleintje!
En is Takkembah bezig? Oeh spannend!
Ook apart, ze was vlak na mij uitgerekend, en mijn kleine mannetje is alweer 3 weken vandaag...
Succes Takkie!
Ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:25 schreef Ssserpente het volgende:
Xenia! Gefeliciteerd!Wat fijn dat je toch natuurlijk bent bevallen! Heel veel liefde en plezier gewenst met jullie kleine meisje! Geniet!
![]()
Heb alleen nét d'r naam gemist!Wie pm-t mij..?
kan niet, heb nog nachtkastje ernaastquote:
je gaat toch bij een paar mensen op visite, daarvoor had je spul besteld bij de hema en dat ging niet goed en had je een webwinkel gevonden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:05 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dat scheelt alweer een boel vechten kan ik je zeggenEn ja, zulke dagen hou je he?
En ik snap wel wat je bedoelt.. Het is soms zo lastig dat mensen dan tegen je zeggen "oh, maar dat komt goed hoor, da's maar 5 minuutjes lopen!"
Voor hen wel ja.. En als er dan ook nog ergens gewácht moet worden wordt het helemaal lastig! Traplopen gaat bij mij trouwens wel weer redelijk, alleen loop ik na een paar treden al te hijgen als een paard
Ennuhm, kraamvisite? Dat was toch niet voor mij he??
Fijn dat je 'goed' nieuws hebt gehad...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:25 schreef Aoraki het volgende:
Ow, Xenia, ik had de naam niet gemist, maar is dit nu de naam die jullie al lang van te voren hadden bedacht? Of die jullie van de week toch stiekum ook heel erg leuk vonden? Geniet iig van je meisje!
Ik ben weer terug van de gynaecoloog. Het lijkt gelukkig mee te vallen. Ik ben meteen door de medische molen gehaald, er is bloed afgenomen en urine onderzocht (met spoed, zodat we het vandaag nog wisten) Ik heb geen zwangerschapsvergiftiging, dus dat is erg mooi. Daarna werd ik aan de CTG gekoppeld om de hartslag van de kleine in kaart te brengen. Ze konden de hartslag niet direct vinden en toen ze hem hadden was hij weer aan het draaien. Daarna begon hij te schoppen en toen hij daar mee klaar was krijg hij de hik. Gelukkig had de gynaecologe genoeg gezien om conclusies te kunnen trekken, hij had het niet moeilijk en zijn hartslag was prima. Zij maakte zich in elk geval niet erg zorgen. Ik moest wel rustig aan doen en halve dagen gaan werken. Het is nu afwachten hoe de tweede groei echo eruit zal zien, maar ik zie het nu gelukkig een stuk positiever in.
*foreheadslap*quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:07 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
je gaat toch bij een paar mensen op visite, daarvoor had je spul besteld bij de hema en dat ging niet goed en had je een webwinkel gevonden.
dus ja, kraamvisite voor jou, om als kado te geven
Bedankt voor de PM'etjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:35 schreef Schanulleke het volgende:
![]()
Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar wil Xenia even feliciteren.
![]()
![]()
Veel geluk er mee!
Enne, hoe heet ze nou?
Afsluitdijk is wel een originele plek om geboren te wordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:23 schreef Soneal het volgende:
Gefeliciteerd Rekkie![]()
@ Sorbootje, neem aan dat je voor de zekerheid door de polder gaat en niet via de Afsluitdijk
Twinkly's presentatie was goed gegaan. Ze had een 7! toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:58 schreef amaranta het volgende:
Ik heb het waarschijnlijk helemaal gemist mwaar hoe was Twinklys presentatie?
Tan, die van jou gaat ook super snel hoor!
Rekkie ook vader. Gefeliciteerd! Hoe is alles gegaan?
Zat net in het buikentopic en zag dat zowel Lily als ik allebei nog een navel piercing dragen. Zijn er meer dames die er nog 1tje in hebben? Ik draag nu nog een gewone, zal binnenkort misschien de zw.schapspiercing plaatsen.
En tattoos? Hebben jullie tattoos?
das wel een origineel geboortebordquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:53 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Afsluitdijk is wel een originele plek om geboren te worden(maar dan wel aan de Friese kant natuurlijk
)
Heb net de letters van de naam van ons meisje op rompertjes genaaid, om als ze straks geboren is aan een waslijntje buiten te hangen
Weet niet. Gewoon de standaard? Het is een plastic staafje (wat je eventueel op maat kunt knippen) en dan kun je boven en onder er zelf knopjes op draaien?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Twinkly's presentatie was goed gegaan. Ze had een 7! toch?
Wat voor een zwangerschapspiercing heb je?
Ik moet er ook nog een, maar heb nog even mijn kop in het zand gestoken wat dat betreft...
als ik op internet zoek voor zwangerschapspiercing dan krijg ik zo veel optiesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet niet. Gewoon de standaard? Het is een plastic staafje (wat je eventueel op maat kunt knippen) en dan kun je boven en onder er zelf knopjes op draaien?
Ik weet dat ik hem bij mijn vorige zwangerschap rond de 20 weken heb ingedaan. En in het ziekenhuis moest ik hem uit voor de bevalling. Meteen erna weer in gedaan.
Ik heb hem nu nog niet in, maar het in en uithalen van mijn huidige piercing gaat nog goed. En hij staat ook niet helemaal niet strak. Dus dan kan het nog zei de VK.
Heb overigens 2 tattoos maar geen van beide op mn buik. 1 op mn voet en 1 op onderrug. Daar zit nog een grappig verhaal aanvast.
HEt is namelijk een hart. En toen ik dus bij de anesthesist zat voor de ruggenprik zei hij:
Ik zal de prik maar niet in het hartje zetten. Dus ik; SCHRIK. Hoezo in hartje? Van de baby? Nee toch?
Dokter: nee dat hartje wat je hier op je rug hebt getattooeerd.
ik:ohja
Dank je wel!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:27 schreef amaranta het volgende:
Misschien heb je hier wat aan?
http://www.zwangerschapsnavelpiercing.nl
'gewoon' iets anders leuks bedenkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:39 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af waarom ik dat zelf neit bedacht heb, om daar een webwinkel van te openen.
Ik pies ook altijd naast de pot
Ik heb een 'leuk' webwinkeltje maar die ga ik sluiten. Laatste tijd geen bestellingen meer gehad en vind het ook niet meer zo leuk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
'gewoon' iets anders leuks bedenken
Pff, krijg zojuist de brief van de Arbo-arts binnen. Lekker confronterend...![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:41 schreef becky1983 het volgende:
ik zie dat ik hier al bekend ben![]()
harstikke bedankt voor de felicitaties!
het is voor mij allemaal nog een beetje dubbel vorige maand nog een miskraam gehad en nu weer gelijk zwanger... dus ja kan er nog niet echt van genieten maar dat komt vast over een paar weken wel.
mijn datum mag op 11 juni 2010!
had BE dat ook niet, maar dan voor het raam? ik vind het wel een hele leuke om te onthouden!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
das wel een origineel geboortebord
Alleen niet handig als je bijvoorbeeld als naam Wilhelmina Alexandra hebt ofzo. Zou op raam niet eens passen
Mag ik bij jullie komen ontbijten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 08:53 schreef happyme28 het volgende:
Fijne zondag allemaal. Mijnstaat heerlijk verse jus d'orange te persen en croissantjes te maken
dus wij gaan zo heerlijk van een ontbijtje genieten. Gisteravond met mijn ouders en broertje met vriendin wezen eten. Was onwijs gezellig en ik heb mijn eerste echte stoere jongenspakje gekregen. Te schattig gewoon
![]()
Vandaag de laatste spullen uit de toekomstige babykamer halen en de vloer eruit slopen en dan komt morgen de aannemer om te slopen en te stucen. Leuk leuk leuk.
Hier was het van 13 tot 18 uiteindelijk (en de laatste die weggingen waren ouders, en toen was het hele huis ook weer schoonquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:46 schreef het-is-mij het volgende:
Herkenbaar troel, was ook gister jarig, vanaf 's ochtends tot 's avonds 20:00 bezoek gehad (gezegd dat na 20:00 de deur dicht ging) en om 22:00 was ik helemaal gesloopt maar wel erg leuk.
Had het bescheiden, 18 man ofzo en wat kids en vandaag geen visite maar grote schoonmaak
Goed dat je je rustig hebt gehouden.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:06 schreef sproet-je het volgende:
Takkembah gefeliciteerd!!![]()
![]()
Hier komt zo de verloskundige mijn bloeddruk controleren... ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig voor, en dat is dan weer niet zo handig voor mijn bloeddruk.
Nee, afgelopen woensdag was hij bij de controle opeens veel hoger dan normaal, gelukkig nog net goed genoeg om niet overgedragen te hoeven worden aan het ziekenhuis. Nu dus even tussendoor een extra controle. Ik heb gewoon geen zin om een 'medisch geval' te worden.... Vind mijn verloskundigen erg fijn en het lijkt me prettig dat ook mijn bevalling door hun begeleid wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hoezo dan? Voel je je niet lekker? Zie je sterretjes?
Maar de verloskundige weet ook wel dat je zenuwachtig bent, daar houdt ze vast rekening mee
*slik*quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
En we hebben een nieuwe koploopster; Sorbootje![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:51 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
*slik*
Maar hier is het me al die tijd om te doen geweest natuurlijk.. dus voorlopig ga ik nog even niet bevallen
Je neemt een plateau, haalt verschillende soorten kaas, legt die op de schotel, strooit er een notenmengeling met rozijnen rond en wat druiven. Je haalt lekkere broodjes en tadaaaa eten voor de visitequote:Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef Lijnloos het volgende:
Leonieke ook gefeliciteerd met je man! (en wat is een kaasschotel?)
Misschien een beetje?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:18 schreef martine1984 het volgende:
.... onze zoon is nu al eigenwijs, of zal ik te ongeduldig zijn?
Ik heb geen idee... echt niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef Rubey het volgende:
Sorbootje, heb je nog steeds het gevoel dat het nog een tijdje gaat duren?
Ontbijtje was heerlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
@happy, heb je lekker genoten van het ontbijtje?
Mijn moeder wist me gister te vertellen dat ze van mijn broer op 5 september al 2 cm ontsluiting had en ze vlos vertelde dat ze het wel binnen een week kon verwachten. De verjaardag van mijn broer is op 24 oktober !quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:13 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft een week met 4 cm ontsluiting rond gelopen dus tsja dat wil helaas nog niets zeggen.
Ik heb nog nooit last gehad van maagzuur, maar het lijkt me alsof ik dat zou 'proeven'. Kan er natuurlijk helemaal naast zitten gezien mijn gebrek aan ervaringquote:
Aangezien je bij 13 weken ook gewoon banden hebt en een groeiende baarmoeder, kan dat natuurlijk heel goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinds een dag of drie heb ik ineens wat last van mijn linkerlies. Gisteravond lekker met een kruikje naar bed gegaan, dat hielp wel. Kan dit al zoiets al bandenpijn zijn met 13,5 week? Het lijkt me namelijk zo vroeg.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinds een dag of drie heb ik ineens wat last van mijn linkerlies. Gisteravond lekker met een kruikje naar bed gegaan, dat hielp wel. Kan dit al zoiets al bandenpijn zijn met 13,5 week? Het lijkt me namelijk zo vroeg.
En ik had bij 3,5 week al spierpijn in/rond (?) mijn baarmoeder.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:48 schreef WupWup het volgende:
[..]
Aangezien je bij 13 weken ook gewoon banden hebt en een groeiende baarmoeder, kan dat natuurlijk heel goed
Ik heb weken gedacht dat ik ongesteld ging worden door de krampen, maar ik vraag me af of dat bandenpijn was. Da's het probleem bij een eerste zwangerschap, hé, je weet eigenlijk gewoon van nietsquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:06 schreef CrazyPrincess het volgende:
En ik had bij 3,5 week al spierpijn in/rond (?) mijn baarmoeder.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:09 schreef Kiekembah het volgende:
Hallo allemaal, ik ben de zus van Takkie.
Ze had mij gevraagd om jullie te vertellen dat ze een hele mooie gezonde dochter heeft!![]()
Haar naam is Alexa.
Ze is gisteren ingeleid in het ziekenhuis omdat ze dachten dat de beeb te klein was.
Na 4 uur is Alexa geboren en ze woog 3200 gram, keurig netjes dus!
Gisteravond mochten ze al lekker naar huis, maar omdat ze het druk druk druk heeft met Alexa en visites enzo vroeg ze me jullie even op de hoogte te stellen.
Ik had en heb ook van die krampen en steken.Geen idee wat het was/isquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb weken gedacht dat ik ongesteld ging worden door de krampen, maar ik vraag me af of dat bandenpijn was. Da's het probleem bij een eerste zwangerschap, hé, je weet eigenlijk gewoon van niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een top avondquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:21 schreef Twinkly het volgende:
Sorbootje: dinsdagavond pannenkoeken met ananashart en tonic erbij en daarna op het haardkleed prostaglandingesen!!![]()
Prostaglandingesen is ook sportenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:23 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Klinkt als een top avondIk zal mijn lief vast zeggen dat de sportschool dinsdagavond niet doorgaat.
Net als de ex van mijn man, van de wc-brilquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef amaranta het volgende:
Dat vraag ik me ook af als ik haar en haar man zie.:o
Ik ben best in de mood, best vaak. Na de bevalling niet meer, denk ik. Als ik niet gehecht ben wellicht wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:32 schreef martine1984 het volgende:
Tan wat fijn!
Ben ik de enige die niet aan sex moet denken? Zelfs niet als dat de bevalling zeker weten zou wekken... dan wacht ik nog ff langer op mn zoon. Mn hormonen doen rare dingen met me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |