Woops, Baldira, vergat jou helemaal in mijn post.. Maarehm, da's best bijzonder van die leerling zeg!

En dat trage is heel erg vervelend die eerste weken, daar had ik ook heel erg last van.. En nu begraaf ik mijn kop almaar dieper in het zand omdat het zo snel gaat

Het klinkt suf, maar het tij zal keren

Davinia, ik slaap af en aan, meestal zo rond de 5 a 6 uur per nacht. Vannacht was wel fijn, om 6 uur pas wakker en van half 8 tot kwart over ook nog even in slaap gesukkeld

Ik ben trouwens ook telkens mijn kussen kwijt, maar ik heb meer concurrentie dan alleen de vloer: of mijn lief pikt 'm in, of er liggen katten op, of ik kan 'm van de vloer peuteren

Geen tips mijnerzijds dan, sorry (tenminste, als je 'm door je lief of je katten in laat pikken vált 'ie niet meer, dat is dan wel weer..) En jij? Hoest met jou verders nu? Is de rust weer een beetje in de tent ondertussen?
Ha, Twinkly, gelukkig maar

En zo'n n00b zou ik ook kunnen zijn hoor, maakt niet uit toch? Beter maar een keer extra checken

Heej Karin, hoest eigenlijk met de poezekat(jes? Kweetetniemeer, sorry!) in combi met de beeb?

En ik had eigenlijk wel gehoopt dat we ondertussen wat nieuws hadden van Takkembah.. Ik doe gewoon nog maar even een

voor haar, baat het niet..

En klopt Amaranta, die werd ingeleid inderdaad..

(Wel toevallig, mijn nichtje ook, hoorde ik net van mijn mama.. Spannend allemaal! Babyboom bij mij in elk geval

)
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 02-10-2009 19:03:37 ]