We wachten alleen nog even af hóe ze het gaan oplossen, maar er is mij een oplossing beloofd en dat voelt heel fijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:51 schreef Vlindur het volgende:
Oh Sorry Freecell, dan had ik je verkeerd begrepenWel fijn dat ze het zo voor je oplossen iig!
Oehquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:53 schreef Jose81 het volgende:
he...ppssst...Vlindur... volgens je ticker ben je al 39+ weken zwanger... ik dacht net "huh? Nu al? Dat kan nooit!"... misschien even aanpassen...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:11 schreef PinkPrincess het volgende:
Ik zie dat ik de eerste juni-mama word![]()
Volgens mijn eigen berekening 7 juni, dus mag ik in het lijstje?
Gefeliciteerd! En Becky wil ik hier ook feliciteren, kom maar binnen hoor! We bijten niet!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:11 schreef PinkPrincess het volgende:
Ik zie dat ik de eerste juni-mama word![]()
Volgens mijn eigen berekening 7 juni, dus mag ik in het lijstje?
Bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Xenia op 02-10-2009 17:54:44 ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Als maandag alles goed blijkt bij de controle dan durf ik me hier misschien ook wel 'vast' te vertonen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:44 schreef Xenia het volgende:
Even snel zonder bijgelezen te hebben: dinsdagavond om 20.00 uur braken plotseling mijn vliezen. Ze had ook in het vruchtwater gepoept, dus met bloedspoed naar het ziekenhuis en meteen door voor een spoedkeizersnede. Op dinsdag 29-09-2009 om 21.28 uur is onze dochter geboren![]()
2590 gram pure perfectie
![]()
We zijn net thuisgekomen.
Foto's volgen nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd Xenia!!!
[ Bericht 2% gewijzigd door Ynske op 02-10-2009 17:18:05 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
Owh wat goed Xenia. Gefeliciteerd
En wij hier allemaal al dagen het idee hebben dat het vandaag pas zou gaan gebeuren
[...]We zijn net thuisgekomen.
Foto's volgen nog.Van harte gefeliciteerd met jullie 2590 gram pure perfectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben enorm benieuwd naar jouw verhaal over hoe jij het allemaal ervaren hebt zo onverwacht moeder worden (voor de geplande datum dus bedoel ik).
Even snel zonder bijgelezen te hebben: dinsdagavond om 20.00 uur braken plotseling mijn vliezen. Ze had ook in het vruchtwater gepoept, dus met bloedspoed naar het ziekenhuis en meteen door voor een spoedkeizersnede. Op dinsdag 29-09-2009 om 21.28 uur is onze dochter geboren![]()
2590 gram pure perfectie
![]()
We zijn net thuisgekomen.
Foto's volgen nog.Huh?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jeetje wat een verrassing!!!!!!!!!!!!!![]()
Gefeliciteerd met jullie dochter Xenia en Xenia-man
Wat een mooie, aparte naam
Nu Takkie nog!
#geen
We hebben constant het gevoel gehad van een jongetje. Totaal nooit gedacht dat het een meisje zou zijn. En dat klopte dus ook. Niet echt over gedroomd volgens mij, maar ik onthou zelden dromen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:29 schreef Sidn3y het volgende:
En Happyme, een jongetje, had je daar ook over gedroomd of klopt het niet?
Vervelend die pijn. Misschien de vlos eens vragen, want het zijn wel heel concrete klachten als staan en lopen pijnlijk is maar traplopen niet.quote:Vertel ik hier begin van de middag aan de buurvrouw nog dat het zo goed gaat, half uur later kan ik geen stap meer verzetten en lig plat op de bank. Na 3 kwartier boven een kruik gehaald en nog eens 3 kwartier gelegen. Het vreemde was dat lopen en staan gruwelijk pijn deed, maar traplopen had ik compleet geen last van
Gelukkig maar dat het dan klopt, anders zou het zo rauw op je dak komen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:36 schreef happyme28 het volgende:
We hebben constant het gevoel gehad van een jongetje. Totaal nooit gedacht dat het een meisje zou zijn. En dat klopte dus ook. Niet echt over gedroomd volgens mij, maar ik onthou zelden dromen.
Donderdag mag ik weer, maar ik hoop eigenlijk dat het na het avondeten weer voorbij is, anders kom ik gelijk kreupel aan op m'n eerste zwangerschapscursusavond.quote:Vervelend die pijn. Misschien de vlos eens vragen, want het zijn wel heel concrete klachten als staan en lopen pijnlijk is maar traplopen niet.
Dat sucks..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:43 schreef Asyniur het volgende:
vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest en die heeft gezegd dat ik nog maar 3 halve dagen mag werken en maximaal een kwartier mag autorijden![]()
Die werd toch ingeleid vandaaG? Of ben ik nou in d war?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Xenia, gefeliciteerd met jullie dochter. wat een kleintje!
En is Takkembah bezig? Oeh spannend!
Ook apart, ze was vlak na mij uitgerekend, en mijn kleine mannetje is alweer 3 weken vandaag...
Succes Takkie!
Ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:25 schreef Ssserpente het volgende:
Xenia! Gefeliciteerd!Wat fijn dat je toch natuurlijk bent bevallen! Heel veel liefde en plezier gewenst met jullie kleine meisje! Geniet!
![]()
Heb alleen nét d'r naam gemist!Wie pm-t mij..?
kan niet, heb nog nachtkastje ernaastquote:
je gaat toch bij een paar mensen op visite, daarvoor had je spul besteld bij de hema en dat ging niet goed en had je een webwinkel gevonden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:05 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dat scheelt alweer een boel vechten kan ik je zeggenEn ja, zulke dagen hou je he?
En ik snap wel wat je bedoelt.. Het is soms zo lastig dat mensen dan tegen je zeggen "oh, maar dat komt goed hoor, da's maar 5 minuutjes lopen!"
Voor hen wel ja.. En als er dan ook nog ergens gewácht moet worden wordt het helemaal lastig! Traplopen gaat bij mij trouwens wel weer redelijk, alleen loop ik na een paar treden al te hijgen als een paard
Ennuhm, kraamvisite? Dat was toch niet voor mij he??
Fijn dat je 'goed' nieuws hebt gehad...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:25 schreef Aoraki het volgende:
Ow, Xenia, ik had de naam niet gemist, maar is dit nu de naam die jullie al lang van te voren hadden bedacht? Of die jullie van de week toch stiekum ook heel erg leuk vonden? Geniet iig van je meisje!
Ik ben weer terug van de gynaecoloog. Het lijkt gelukkig mee te vallen. Ik ben meteen door de medische molen gehaald, er is bloed afgenomen en urine onderzocht (met spoed, zodat we het vandaag nog wisten) Ik heb geen zwangerschapsvergiftiging, dus dat is erg mooi. Daarna werd ik aan de CTG gekoppeld om de hartslag van de kleine in kaart te brengen. Ze konden de hartslag niet direct vinden en toen ze hem hadden was hij weer aan het draaien. Daarna begon hij te schoppen en toen hij daar mee klaar was krijg hij de hik. Gelukkig had de gynaecologe genoeg gezien om conclusies te kunnen trekken, hij had het niet moeilijk en zijn hartslag was prima. Zij maakte zich in elk geval niet erg zorgen. Ik moest wel rustig aan doen en halve dagen gaan werken. Het is nu afwachten hoe de tweede groei echo eruit zal zien, maar ik zie het nu gelukkig een stuk positiever in.
*foreheadslap*quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:07 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
je gaat toch bij een paar mensen op visite, daarvoor had je spul besteld bij de hema en dat ging niet goed en had je een webwinkel gevonden.
dus ja, kraamvisite voor jou, om als kado te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |