abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73227633
Zwangerschap en geboorte deel 570

28 september 2009: Takkembah (meisje)
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je (meisje)
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: sterrenmunt
26 april 2010: kwib (papa)
-- mei 2010: Keshet
22 mei 2010: Baldria

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
[/quote]

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-10-2009 17:37:50 ]
pi_73227700
pff heb ik dat, een z&g topic volposten. maar goed, ik vroeg dus nog even aan Xenia:
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:00 schreef bixister het volgende:
xenia, alweer een hele dag voorbij. trek je 't nog een beetje? en...: zijn jullie al uit de naam? dat lijkt me lastig zeg, dat je zo op 't laatst ineens nog zo gaat twijfelen...
pi_73227781
Als beloofd: onze Driekus!

Takkembah, je voert de lijst aan! Heel veel succes (sorry, nog geen tijd gehad om bij te lezen, dus ik kom nog een keer echt afscheid nemen)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73227980
pi_73228341
Driekus wat ben je mooi

Freecell denk aan je zelf meid! Zoals mn schoonmoeder zegt je doet alles met een extra rugtas om... dus niet zo gek dat het zwaarder wordt. En daar mag je best bij stil staan. En dat je misschien wel moet stoppen met 20 weken, nou ja het is niet anders... leuk is het niet. Maar als je straks helemaal niets meer kan is het helemaal niet leuk meer.

Hier mn laaste pufles gehad vanavond... dus ik ben er klaar voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73228565
Martine

Ik doe gewoon even een en een voor je
Lotte!
Noah!
pi_73228718
Martine,

Bel de glazen zetter
pi_73228890
Toch ook hier maar even iets posten om de weg terug te vinden
pi_73229585
voor Martine
♥ K, N, R en F ♥
pi_73229637
Juup, jij laat er ook geen gras over groeien!

spannend Martine! mocht het doorzetten: zet 'm op!!!
pi_73229648
bedantk voor de aanmoedigingen....
ik ga naar bed, het lijkt er op dat t wat rustiger wordt... als het door gaat zetten heb ik mn energie straks nog hard genoeg nodig, dus nu nog maar ff proberen te slapen
pi_73231374
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:04 schreef bixister het volgende:
pff heb ik dat, een z&g topic volposten. maar goed, ik vroeg dus nog even aan Xenia:

[ ... ]
* gezellig bij bix aansluit.

Hoest? 
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_73231731
Martine, wat doe jij nou gek wijf!

Mefke, wat een heerlijk mannetje!
pi_73231735
Kennen jullie dat? Dat je 's nachts al een poos wakker ligt, maar dat je ervan overtuigd bent dat het al bijna ochtend is... en dan kijk je uiteindelijk op de wekker en dat is het nog maar twee uur??

Ik wil graag slaperig worden.. NU
  woensdag 30 september 2009 @ 06:04:44 #15
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73231854
quote:
Op woensdag 30 september 2009 03:17 schreef Sorbootje het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je 's nachts al een poos wakker ligt, maar dat je ervan overtuigd bent dat het al bijna ochtend is... en dan kijk je uiteindelijk op de wekker en dat is het nog maar twee uur??

Ik wil graag slaperig worden.. NU
Aha Sorbo, zo'n nacht heb ik precies gehad....

Ik ben om het uur ongeveer wakker geworden van buikkrampen (is dat nou gerommel btw )

Uiteindelijk ben ik er maar uitgegaan en heb ik ff wat gegeten en rondgelopen. Hopelijk is het nu weggetrokken en kan ik weer ffkes slapen. is vandaag thuis, dus saampjes in bed chillen is wel lekker...

Ik wens ook slaperig te worden NU....

@ Mefke wat een super super super heerlijk mannetje

en een voor martine (haal me maar in )
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73231855
@ Mefke, mooi menneke en leuke naam!
@ Martine hopelijk slaap je lekker, niet stiekem voorkruipen he
@ Sorbo, hopelijk slaap je nu inmiddels lekker.
Ik ken het, of denken, nu ben ik moe, lekker slapen en dna lig je in bed en denk je tsja......
@ Takkembah, hoi hou je het allemaal nog een beetje vol?
Ja ik weet ook niet wat bij 't rommelen hoort.......want als ik sommige omschrijvingen zie dan denk i,, dan is het bij mij ook aan t rommelen maar ja ga er maar vanuit dat ik de 40wkn zowieso haal, valt het altijd mee (eignelijk 42 maar lees op een ander forum allemaal mensen die bij 37 wkn al denken, t komt een dezer dgn dan duurt het nog langer zeg maar, miss. beetje vaag omschreven maar t is nog vroeg )en rommelen of niet, t word voor mij pas serieus bij de echte weeen want het rommelen wil ook dus niet altijd alles zeggen , zie bijv. mefke

Nou goeiemorgen dus, ik ben weer wakker.
Kan alleen straks niet meer naar bed zoals afgelopen ochtenden want moet om 10:00 bij de gyn zijn voor co en voel me nog best wel

Fijne dag allemaal!

[ Bericht 17% gewijzigd door het-is-mij op 30-09-2009 06:19:28 ]
  woensdag 30 september 2009 @ 06:57:43 #17
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73231931
Goodmornings Hiero ook een onrustige nacht hoor Sorbootje, dat gevoel is erg herkenbaar, meestal word ik zo rond de 4 a 5 uur in de ochtend pas wakker, maar vannacht was de eerste keer om een uur of twee al En ja, ik wás dus in de veronderstelling dat het veel later was, maarja.. En mijn gebruikelijke sessie om een uur of half 5 kwam er dan ook nog bij, whaha Ben er ondertussen maar eens uitgegaan, ik maak mijn lief alleen maar wakker en de saaie spelletjes op de foon doen toch hun werk niet. Is ook niet raar, fatsoenlijk liggen lukt gewoon even niet.

En Martine, woooeeeiii, dat kómt door dat raam he? Misschien is het allang weer weggetrokken en lig je prinsheerlijk te slapen, maar ik vind het toch wel spannend hoor!

Mefke!!! Wat eem ongelóóflijk snoepie heb je daar!! Té droppig

Rocka, thnx

Lijnloos, ook halve dagen gaan werken is al een hele stap. Misschien juist nog wel groter als degene die ik nu moet doen, omdat je dan voor het eerst de confrontatie aanmoet tussen wat je wil en wat je kán. Ergens diep van binnen wist ik al wel dat dit er bij mij aan zat te komen (not to say dat helemaal stoppen wel héél erg final is allemaal, ik had me toch wel een ander afscheid voorgesteld), maar die eerste keer toe moeten geven dat ik het niet meer redde was ook echt niet hip. Nouja, eigenlijk is het gewoon nooit iets dat je zomaar even doet, in je hoofd ben je niet anders als anders, maar je lijf heeft gewoon andere plannen. Dikke voor jou (en een voor je 28 weken!), ik kan me behoorlijk goed inleven in hoe je je nu voelt.

DJRandall, spannend hoor, zo'n verassing! Ik kan dat gewoon niet aan, ik wilde het vééls te graag weten.. En oh man, dat lijkt me echt erg om te zien..

Freecell, mijn ogen zijn in elk geval veranderd door de zwangerschap. Ik had toen ik heel erg piep-netaan-zwanger was een nieuwe bril gekocht, maar ik begon er een tijdje terug dubbel door te zien. Ik balen, want nu waren mijn ogen alwéér verslechterd, en zonder bril zie ik gewoon wazig.. Maar in een opwelling heb ik mijn oude bril opgezet en daar bleek ik wél weer goed door te kunnen zien Een verbetering dus.. Ben benieuwd of het aan gaat houden Vegen herken ik overigens niet.. En wat den arbeid betreft.. Tja, ik herken je gevoel zó vreselijk goed.. Maar Freecell, met 20 weken is het toch ook zeker geen klompje cellen meer in je buik? Da's wel een baby al hoor, en ook met 20 weken kan je lijf er al flink moeite mee gaan krijgen. Ik denk niet dat ik in de positie ben om je écht te adviseren hierin ( ) maar gezien het feit dat ik het voor anderen altijd véél beter weet dan voor mezelf: je lichaam is redelijk duidelijk volgens mij, en als ik het zo lees versta je haar taal best. Niet meer negeren, maar gewoon zeggen: "ok, lief lijf, nu ben jij even de baas."

Ymme, wat naar van de familie-vriend, ik weet helaas uit ervaring wat een verpletterende gebeurtenis het verlies van een dergelijk persoon kan zijn. Veel sterkte ermee.. Zijn die eerdere momenten misschien tia's geweest of iets dergelijks?
Ennuhm, ik zou dat taartje zéker gaan eten na jullie echo, ik vind de 20 weken-echo toch wel een soort van mijlpaal hoor (En je brengt me op ideeën: morgen na de VK is het ws definitief dat ik niet meer zal werken, daar kan ik dan net zo goed een positieve draai aan geven door taartjes in huis te halen toch? Mmmmmm, moorkop.. Ennuhm, dan moet ik ook nog bedenken welk taartje beeblief wil eten, want ikke mag er natuurlijk twee ) En thnx

Octo, zwangerschapszwemmen vind ik echt helemaal de bom, maar ik moet zeggen dat het hier wel heel erg verschilt per zwembad. Het zwembad waar ik nu altijd kom steun je op van die drijvende buizen (waar kinders elkaar altijd mee gaan slaan zeg maar) en 'loop' je op verschillende manieren door het diepe bad (zonder grond onder je voeten dus), dat ervaar ik als érg prettig en mijn klachten verminderen ervan. Zwembad twee ben ik één keer geweest, maar daar stond dan zo'n ouderwetse zwemjuf op de kant te blèren wat we moesten doen (onverstaanbaar, overigens) en werd een gigantische hoeveelheid zwangeren in een ondiep recreatiebadje gepropt. Te weinig ruimte en omdat je dus half uit het water op de bodem stond en een beetje loze gymnastiek-oefeningen moest doen kwam ik nadien zowat het water niet meer uit van de pijn. Die les voelde meer als bejaardengymnastiek en dan slecht uitgevoerd ook nog. Misschien kun je eerst een keertje gaan proefzwemmen eer je je keuze maakt?

Asy, met alle respect, Ischias is echt een bitch (pardon my french), daar ben ik ondertussen wel achter. Ik snap heel erg goed dat het voor jou ook op gaat houden en dat is echt dikke bagger, maar het alternatief is nog veel erger. En als ik het zo lees ben ik nog gezegend, jij hebt het zo veel erger als ik.. Meissie, hang in there

BJ, wat lief, thnx Het is inderdaad niet anders helaas Ennuhm, wanneer moest jij nu naar de VK? Kun je misschien niet beter met het telefonisch spreekuur bellen een keertje, en erover overleggen? Misschien kan ze je op ideeën brengen waar je dan even over na kunt denken, dan kun je die evt. bij je afspraak nog even met haar doornemen ofzo? Het staat me bij dat jij pas volgende week donderdag weer op moest voor je stickerdiploma?

Leonieke, jeumig, wat schiet het alweer op he? Hoe gaat het nu met je? Ennuhm, binnenkort ga je de beeb zéker voelen, let maar op!

Het-is-mij, GL bij de gyn!

Euhm, hum, nouja, ik ben nog steeds wakker, dus. Ik ga zo vast moe worden, maar dan kan ik niet meer terug mijn bed in want ik heb strakjes zwemmen (en dan Cesar en dan de VK.. Best hard werken nog, dat vrij zijn ), dus misschien moet ik nu nog maar eventjes terug.. Enniewee, ik moest maar weer eens saaie spelletjes gaan doen op de foon ofzo, ff kijken of ik nu weer wel een beetje kan liggen
3!
pi_73231939
Goeiemorgen!

Mefke, wat een mooierd!
Martine, Oeh, zou het?
Sorbo, hoop dat je nog wat geslapen hebt!
Takembah ook rommels? Oeh nog meer spannend!
Hetismij, succes bij de gyn strakjes. Misschien kun je daarna nog even weer je bed induiken?

Hier vanaf 04.30 eigenlijk wel wakker door zo'n klote mug die nergens meer te vinden is als je het licht aandoet En nu ben ik brak, maar moet toch echt werken

Fijne dag dames!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 30 september 2009 @ 07:02:02 #19
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73231953
Ow Vlindur, da's echt zó niet cool, ik háát muggen.. Werk ze dan maar, ik hoop dat je je dag een beetje doorkomt
3!
  woensdag 30 september 2009 @ 07:17:11 #20
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73232005
Mefke, van harte gefeliciteerd met je prachtige zoon! Leuke naam ook weer!

Veel geluk samen.

En mag ik vragen wat er met Xenia is? Sorry als ik iets heel doms vraag.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73232018
Mefke, wat een schatje is Driekus!
pi_73232046
Mefke, wat een dotje Driekus ziet er uit als een heerlijk mannetje! Nogmaals gefeliciteerd!

martine1984, wat doe je? alvast voor de zekerheid ook van mij een

Sorbo, ik heb dat af en toe, soms wel lekker, want dan kun je nog even, maar als je je bed toch om half 7 weer uit moet, slaap ik liever door. Ik heb sinds deze week dat ik dus een half uur voor de wekker wakker wordt, dan moet plassen en dus niet meer kan slapen Ik ben dol op slapen

Oe en ook activiteit bij Takkembah, het wordt spannend meid! Ik hoop voor je dat het doorzet

Even een dikke voor alle meiden die niet meer kunnen of minder moeten werken. Niet zo streng zijn voor jezelf hoor, de een heeft er nu eenmaal meer last van dan de ander en het is gewoon dikke pech maar wel heel belangrijk voor die kleine dat je er aan toegeeft.

Vlindur, muggen zijn echt balen dat je je zo brak voelt.

Hier trouwens gister weer check up gehad bij de dietiste. Best geschrokken. Nu had ik net gegeten en ook best last van obstipatie maar ik ben de afgelopen 6 weken 3,5 kilo aangekomen en zit inmiddels op +5 Even gaan opletten dus, al doe ik niet heel raar. Ik eet alleen weer veel meer koolhydraten en mijn lichaam kan daar dus ECHT NIET tegen Kijken of ik het wat kan stabiliseren.

Oh en wel spannend nog, maandag komt de aannemer om het kinderkamertje te verbouwen Ineens wel echt hoor, maar ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk zal worden.

Werk ze voor iedereen die aan het werk moet en de rest: een hele fijne dag!!
  woensdag 30 september 2009 @ 07:37:50 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73232093
Mefke, wat een schatje

Incantrix, ik zak (nog) niet door mijn heupen/benen
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
Komt wel Het is hier ook nog heel rustig hoor Elke dag wel ergens *pof* maar het blijft ook bij één vaak.
L trappelde rond deze tijd héél actief!
Sinds ik Harry kan voelen, voel ik hem meerdere malen per dag. Maar dan moet ik wel rustig zitten/liggen. Als ik bezig ben, dan voel ik hem niet. Hij trapt vooral fanatiek tegen mijn broekband en tegen de autogordel... eigenlijk heb ik heb alleen nog maar helemaal onderin gevoeld, nooit rond mijn navel ofzo...

ik ben gewoon al bijna 20 weken zwanger
pi_73232095
Martine?? Succes!!!
  woensdag 30 september 2009 @ 07:40:02 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73232106
He jakkes, muggen
quote:
Op woensdag 30 september 2009 07:17 schreef Sugar het volgende:
En mag ik vragen wat er met Xenia is? Sorry als ik iets heel doms vraag.
Niks doms Xenia krijg a.s. vrijdag een keizersnede

edit: vergeet ik wéér martine
Martine, succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')