Goodmornings

Hiero ook een onrustige nacht hoor

Sorbootje, dat gevoel is erg herkenbaar, meestal word ik zo rond de 4 a 5 uur in de ochtend pas wakker, maar vannacht was de eerste keer om een uur of twee al

En ja, ik wás dus in de veronderstelling dat het veel later was, maarja.. En mijn gebruikelijke sessie om een uur of half 5 kwam er dan ook nog bij, whaha

Ben er ondertussen maar eens uitgegaan, ik maak mijn lief alleen maar wakker en de saaie spelletjes op de foon doen toch hun werk niet. Is ook niet raar, fatsoenlijk liggen lukt gewoon even niet.
En Martine, woooeeeiii, dat kómt door dat raam he?

Misschien is het allang weer weggetrokken en lig je prinsheerlijk te slapen, maar ik vind het toch wel spannend hoor!

Mefke!!! Wat eem ongelóóflijk snoepie heb je daar!!

Té droppig

Rocka, thnx

Lijnloos, ook halve dagen gaan werken is al een hele stap. Misschien juist nog wel groter als degene die ik nu moet doen, omdat je dan voor het eerst de confrontatie aanmoet tussen wat je wil en wat je kán. Ergens diep van binnen wist ik al wel dat dit er bij mij aan zat te komen (not to say dat helemaal stoppen wel héél erg final is allemaal, ik had me toch wel een ander afscheid voorgesteld), maar die eerste keer toe moeten geven dat ik het niet meer redde was ook echt niet hip. Nouja, eigenlijk is het gewoon nooit iets dat je zomaar even doet, in je hoofd ben je niet anders als anders, maar je lijf heeft gewoon andere plannen. Dikke

voor jou (en een

voor je 28 weken!), ik kan me behoorlijk goed inleven in hoe je je nu voelt.
DJRandall, spannend hoor, zo'n verassing!

Ik kan dat gewoon niet aan, ik wilde het vééls te graag weten.. En oh man, dat lijkt me echt erg om te zien..
Freecell, mijn ogen zijn in elk geval veranderd door de zwangerschap. Ik had toen ik heel erg piep-netaan-zwanger was een nieuwe bril gekocht, maar ik begon er een tijdje terug dubbel door te zien. Ik balen, want nu waren mijn ogen alwéér verslechterd, en zonder bril zie ik gewoon wazig.. Maar in een opwelling heb ik mijn oude bril opgezet en daar bleek ik wél weer goed door te kunnen zien

Een verbetering dus.. Ben benieuwd of het aan gaat houden

Vegen herken ik overigens niet.. En wat den arbeid betreft.. Tja, ik herken je gevoel zó vreselijk goed.. Maar Freecell, met 20 weken is het toch ook zeker geen klompje cellen meer in je buik? Da's wel een baby al hoor, en ook met 20 weken kan je lijf er al flink moeite mee gaan krijgen. Ik denk niet dat ik in de positie ben om je écht te adviseren hierin (

) maar gezien het feit dat ik het voor anderen altijd véél beter weet dan voor mezelf: je lichaam is redelijk duidelijk volgens mij, en als ik het zo lees versta je haar taal best. Niet meer negeren, maar gewoon zeggen: "ok, lief lijf, nu ben jij even de baas."

Ymme, wat naar van de familie-vriend, ik weet helaas uit ervaring wat een verpletterende gebeurtenis het verlies van een dergelijk persoon kan zijn. Veel sterkte ermee.. Zijn die eerdere momenten misschien tia's geweest of iets dergelijks?
Ennuhm, ik zou dat taartje zéker gaan eten na jullie echo, ik vind de 20 weken-echo toch wel een soort van mijlpaal hoor

(En je brengt me op ideeën: morgen na de VK is het ws definitief dat ik niet meer zal werken, daar kan ik dan net zo goed een positieve draai aan geven door taartjes in huis te halen toch?

Mmmmmm, moorkop..

Ennuhm, dan moet ik ook nog bedenken welk taartje beeblief wil eten, want ikke mag er natuurlijk twee

) En thnx

Octo, zwangerschapszwemmen vind ik echt helemaal de bom, maar ik moet zeggen dat het hier wel heel erg verschilt per zwembad. Het zwembad waar ik nu altijd kom steun je op van die drijvende buizen (waar kinders elkaar altijd mee gaan slaan zeg maar) en 'loop' je op verschillende manieren door het diepe bad (zonder grond onder je voeten dus), dat ervaar ik als érg prettig en mijn klachten verminderen ervan. Zwembad twee ben ik één keer geweest, maar daar stond dan zo'n ouderwetse zwemjuf op de kant te blèren wat we moesten doen (onverstaanbaar, overigens) en werd een gigantische hoeveelheid zwangeren in een ondiep recreatiebadje gepropt. Te weinig ruimte en omdat je dus half uit het water op de bodem stond en een beetje loze gymnastiek-oefeningen moest doen kwam ik nadien zowat het water niet meer uit van de pijn. Die les voelde meer als bejaardengymnastiek en dan slecht uitgevoerd ook nog. Misschien kun je eerst een keertje gaan proefzwemmen eer je je keuze maakt?
Asy, met alle respect, Ischias is echt een bitch (pardon my french), daar ben ik ondertussen wel achter. Ik snap heel erg goed dat het voor jou ook op gaat houden en dat is echt dikke bagger, maar het alternatief is nog veel erger. En als ik het zo lees ben ik nog gezegend, jij hebt het zo veel erger als ik.. Meissie, hang in there

BJ, wat lief, thnx

Het is inderdaad niet anders helaas

Ennuhm, wanneer moest jij nu naar de VK? Kun je misschien niet beter met het telefonisch spreekuur bellen een keertje, en erover overleggen? Misschien kan ze je op ideeën brengen waar je dan even over na kunt denken, dan kun je die evt. bij je afspraak nog even met haar doornemen ofzo? Het staat me bij dat jij pas volgende week donderdag weer op moest voor je stickerdiploma?
Leonieke, jeumig, wat schiet het alweer op he? Hoe gaat het nu met je? Ennuhm, binnenkort ga je de beeb zéker voelen, let maar op!

Het-is-mij, GL bij de gyn!
Euhm, hum, nouja, ik ben nog steeds wakker, dus. Ik ga zo vast moe worden, maar dan kan ik niet meer terug mijn bed in want ik heb strakjes zwemmen (en dan Cesar en dan de VK.. Best hard werken nog, dat vrij zijn

), dus misschien moet ik nu nog maar eventjes terug.. Enniewee, ik moest maar weer eens saaie spelletjes gaan doen op de foon ofzo, ff kijken of ik nu weer wel een beetje kan liggen