quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinds een dag of drie heb ik ineens wat last van mijn linkerlies. Gisteravond lekker met een kruikje naar bed gegaan, dat hielp wel. Kan dit al zoiets al bandenpijn zijn met 13,5 week? Het lijkt me namelijk zo vroeg.
En ik had bij 3,5 week al spierpijn in/rond (?) mijn baarmoeder.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:48 schreef WupWup het volgende:
[..]
Aangezien je bij 13 weken ook gewoon banden hebt en een groeiende baarmoeder, kan dat natuurlijk heel goed
Ik heb weken gedacht dat ik ongesteld ging worden door de krampen, maar ik vraag me af of dat bandenpijn was. Da's het probleem bij een eerste zwangerschap, hé, je weet eigenlijk gewoon van nietsquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:06 schreef CrazyPrincess het volgende:
En ik had bij 3,5 week al spierpijn in/rond (?) mijn baarmoeder.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:09 schreef Kiekembah het volgende:
Hallo allemaal, ik ben de zus van Takkie.
Ze had mij gevraagd om jullie te vertellen dat ze een hele mooie gezonde dochter heeft!![]()
Haar naam is Alexa.
Ze is gisteren ingeleid in het ziekenhuis omdat ze dachten dat de beeb te klein was.
Na 4 uur is Alexa geboren en ze woog 3200 gram, keurig netjes dus!
Gisteravond mochten ze al lekker naar huis, maar omdat ze het druk druk druk heeft met Alexa en visites enzo vroeg ze me jullie even op de hoogte te stellen.
Ik had en heb ook van die krampen en steken.Geen idee wat het was/isquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb weken gedacht dat ik ongesteld ging worden door de krampen, maar ik vraag me af of dat bandenpijn was. Da's het probleem bij een eerste zwangerschap, hé, je weet eigenlijk gewoon van niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een top avondquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:21 schreef Twinkly het volgende:
Sorbootje: dinsdagavond pannenkoeken met ananashart en tonic erbij en daarna op het haardkleed prostaglandingesen!!![]()
Prostaglandingesen is ook sportenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:23 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Klinkt als een top avondIk zal mijn lief vast zeggen dat de sportschool dinsdagavond niet doorgaat.
Net als de ex van mijn man, van de wc-brilquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef amaranta het volgende:
Dat vraag ik me ook af als ik haar en haar man zie.:o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |