abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 oktober 2009 @ 06:58:36 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73350969
Jah, het is wel de moeite waard moet ik zeggen We hebben allemaal familie van mijn opa over de vloer gehad (mijn opa zelf is overleden toen mijn moeder, tantes en ooms nog heel jong waren dus die heb ik nooit gezien) en nu was het zo leuk om te zien dat bepaalde neven en nichten dus erg op opa blijken te lijken, dat wisten we (de neven en nichten dus) gewoon niet En de Ischias gaat best goed eigenlijk, dus volhouden doe ik het ook wel

Wel frappant: thuis ben ik altijd helemaal stijf en doet het zeer als ik mijn bed uitkom, hier niet Denk dat het toch wel een voordeel is dat ik hier niet hoef te vechten om een plekje in bed, dus daar ga ik eens even over nadenken.. Minder pijn bij het opstaan is wel heel hip, ben zo in 1x naar het toilet gelopen zonder me aan de muren te hoeven steunen!

Thnx Lijnloosje, fijne dag vandaag

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 04-10-2009 07:04:18 ]
3!
pi_73351134
Xenia, van harte met jullie dochter! Mooie naam! Heel veel geluk samen!

Takkembah, gefeliciteerd met jullie dochter Alexa, prachtige naam ook! Heel veel geluk samen!
pi_73351161
Goedemorgen Dames,

Hier nog met beeb in mn buik. Verloskundige is gister avond langs geweest, baarmoeder mond was half weg... maar nog geen ontsluiting. Dus maar een warme douche en parcetemol genomen. Daarna naar bed, even goed nog een paar uur kunnen slapen. Vanmorgen om 7 uur weer wakker. Na het plassen een hoop slijm en een beetje bloed bij het afvegen, slijmprop Mn buik is onrustig en pijnlijk. Als dit zo door gaat dan zou het zo maar eens kunnen dat ik mama wordt vandaag..... vind t spannend.
  zondag 4 oktober 2009 @ 08:43:35 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73351270
Takkembah, gefeliciteerd met je meisje!

Martine, spannend hoor! Ik zou zeggen: succes

Incantrix heeft goed geslapen!
  zondag 4 oktober 2009 @ 08:53:03 #205
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73351302
Takkembah, gefeliciteerd met je dochtertje Alexa! Takkembah-man en Tante Kiekembah natuurlijk ook !!

Martine, wat spannend ik gooi er vast een paar in!

Incantrix, wat fijn dat je wat minder last hebt zodat je daar lekker hebt kunnen genieten. Hoop dat de terugreis ook meevalt.

Fijne zondag allemaal. Mijn staat heerlijk verse jus d'orange te persen en croissantjes te maken dus wij gaan zo heerlijk van een ontbijtje genieten. Gisteravond met mijn ouders en broertje met vriendin wezen eten. Was onwijs gezellig en ik heb mijn eerste echte stoere jongenspakje gekregen. Te schattig gewoon

Vandaag de laatste spullen uit de toekomstige babykamer halen en de vloer eruit slopen en dan komt morgen de aannemer om te slopen en te stucen. Leuk leuk leuk.
  zondag 4 oktober 2009 @ 09:01:38 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73351347
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 08:53 schreef happyme28 het volgende:
Fijne zondag allemaal. Mijn staat heerlijk verse jus d'orange te persen en croissantjes te maken dus wij gaan zo heerlijk van een ontbijtje genieten. Gisteravond met mijn ouders en broertje met vriendin wezen eten. Was onwijs gezellig en ik heb mijn eerste echte stoere jongenspakje gekregen. Te schattig gewoon

Vandaag de laatste spullen uit de toekomstige babykamer halen en de vloer eruit slopen en dan komt morgen de aannemer om te slopen en te stucen. Leuk leuk leuk.
Mag ik bij jullie komen ontbijten?
  zondag 4 oktober 2009 @ 09:03:03 #207
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73351353
@Takkembah, gefeliciteerd!

@Martine, dat bloed en slijm kan door het toucheren komen, en dat wil soms ook wel eens wat in gang zetten. Spannend!
pi_73351454
@ Takkembah, gefeliciteerd!
Toch nog net gewicht gelukkig, fijn dat jullie alweer thuis zijn.
  zondag 4 oktober 2009 @ 09:34:23 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_73351516
Nou, hier de verjaardag van Bert overleefd. Ik ben ontzettend vertroeteld en heb bijna niets zelf hoeven doen (alleen het opeten van het lekkers moest ik zelf doen).
Maar toch is zo'n grote groep mensen best vermoeiend nog, dus het bezoek wat gisterenavond zou komen hebben we afgebeld, die komen vanmiddag even langs.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73351598
Herkenbaar troel, was ook gister jarig, vanaf 's ochtends tot 's avonds 20:00 bezoek gehad (gezegd dat na 20:00 de deur dicht ging ) en om 22:00 was ik helemaal gesloopt maar wel erg leuk.
Had het bescheiden, 18 man ofzo en wat kids en vandaag geen visite maar grote schoonmaak
Goed dat je je rustig hebt gehouden.
  zondag 4 oktober 2009 @ 09:49:26 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_73351624
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 09:46 schreef het-is-mij het volgende:
Herkenbaar troel, was ook gister jarig, vanaf 's ochtends tot 's avonds 20:00 bezoek gehad (gezegd dat na 20:00 de deur dicht ging ) en om 22:00 was ik helemaal gesloopt maar wel erg leuk.
Had het bescheiden, 18 man ofzo en wat kids en vandaag geen visite maar grote schoonmaak
Goed dat je je rustig hebt gehouden.
Hier was het van 13 tot 18 uiteindelijk (en de laatste die weggingen waren ouders, en toen was het hele huis ook weer schoon )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73351770
Ik heb denk ik een aantal geboortes gemist. Bij deze: proficiat aan Xenia, Rekkie en Takkembah
En martine de slijmprop verloren? Spannend Veel succes!

Hier gisteren ook een verjaardagsfeestje gehad voor mijn man. We waren gelukkig maar met 7 mensen. Kaasschotel gemaakt (lekker makkelijk ) maar ik ben gesloopt. Rond 2u lag ik in mijn bed en om kwart voor negen moest ik er echt uit (draaien en keren). Om gek van te worden natuurlijk want vandaag kon ik nu eens lekker uitslapen
pi_73351781
2 nieuwe zwangeren en 2 beebjes geboren, jullie houden het lijstje mooi in stand zo.
Baldria, PinkPrincess, Rekkie en Takkembah gefeliciteerd!

Voor mezelf een mijlpaaljompel, gisteren 28 weken Mijn volgende mijlpaal is pas met 37 weken, maar ik ben nu al zo blij dat ik zo ver ben.
De zwangerschapspilates was wel ok, maar ik moet nog even kijken wat ik van de 'juf' vind. Eerste indruk is erg chaotisch in ieder geval. De medecursisten waren wel leuk, zeker niet wat ik hier wel eens hoor van dramatische intelligentie dus dat is fijn.

Martine ik duim voor je dat er vandaag daadwerkelijk wat gaat gebeuren!
Nu even in het kinderkamertjestopic spieken naar nieuwe kamertjes...
pi_73351818
Takkembah van harte gefeliciteerd met je dochter

Rekkie ook van harte gefeliciteerd!!
pi_73351820
Takkembah!!! Gefeliciteerd met jullie meiske

En Martine, zet hem op!
pi_73352403
Takkembah gefeliciteerd!!

Hier komt zo de verloskundige mijn bloeddruk controleren... ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig voor, en dat is dan weer niet zo handig voor mijn bloeddruk.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_73352474
Takkembah gefeliciteerd met Alexa!! Foto's!!
Ben ook nog steeds benieuwd naar foto's en de naam van Xenia's meissie

Oeh al die feestjes, daar moet ik nu echt niet aan denken hoor! Ik vind 2 mensen (schoonmoeder + haar man) al genoeg maar misschien speelt de factor schoonmoeder ook wel een rol
Super lief dat de ouders je huisje ook weer schoon achtergelaten hebben Troel!!

Heej Icantrix wat fijn dat je op het familieweekend wel goed geslapen hebt en geen pijn hebt daarna, toch maar de katjes uit bed weren dus? (en oordopjes in tegen het gemiauw omdat ze het er niet mee eens zullen zijn ) Of is je man de vervelendste

Ik slaap al sinds de presentatie helemaal niet meer, je zou toch denken dat ik nu als een roosje moet slapen mijn lichaam is een constant aanwezige stress gewend en weet nu niet meer wat het moet ofzo???? Ik ben ook erg onrustig overdag, ik weet niet meer wat ik moet doen met mijn tijd (Normaal wist ik het wel: SOGgen )
Zometeen maar een cake bakken want de eieren zijn tot vandaag houdbaar
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73352490
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:06 schreef sproet-je het volgende:
Takkembah gefeliciteerd!!

Hier komt zo de verloskundige mijn bloeddruk controleren... ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig voor, en dat is dan weer niet zo handig voor mijn bloeddruk.
Hoezo dan? Voel je je niet lekker? Zie je sterretjes?
Maar de verloskundige weet ook wel dat je zenuwachtig bent, daar houdt ze vast rekening mee
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73352560
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:13 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Hoezo dan? Voel je je niet lekker? Zie je sterretjes?
Maar de verloskundige weet ook wel dat je zenuwachtig bent, daar houdt ze vast rekening mee
Nee, afgelopen woensdag was hij bij de controle opeens veel hoger dan normaal, gelukkig nog net goed genoeg om niet overgedragen te hoeven worden aan het ziekenhuis. Nu dus even tussendoor een extra controle. Ik heb gewoon geen zin om een 'medisch geval' te worden.... Vind mijn verloskundigen erg fijn en het lijkt me prettig dat ook mijn bevalling door hun begeleid wordt.

Martine!! Ik had je even gemist. Succes! Hoe gaat het nu?
pi_73352566
het lijkt niet door te zetten heb met mn lief net maar een film gekeken op bed... straks maar weer douchen en nog ff een rondje lopen in het park. Voel me niet geweldig... af en toe een harde buik maar verder lijkt t weer rustig.... onze zoon is nu al eigenwijs, of zal ik te ongeduldig zijn?

Sproetje doe je wel een beetje rustig aan?
pi_73352660
Oh wat fijn dat ze even bij je langs wil komen daarvoor! Klinkt inderdaad als een hele fijne verloskundige

Ik vergeet helemaal Martine geluk en succes te wensen
Super veel succes!!!! Hopelijk zet het toch nog door vandaag!! In ieder geval ben je goed aan het verweken en dat isheel belangrijk!
pi_73352814
Takkembah! Gefelicteerd met Alexa! Wat fijn dat ze gewoon een normaal gewicht had! En nu lekker genieten!

Martine, succes meid. Ook al zet het niet meteen door, het doet allemaal heus wel iets.
  zondag 4 oktober 2009 @ 11:44:16 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73353003
Sidney 28 weken weer een mijlpaal!!!

Martine, wat jammer dat het nog niet echt lijkt door te zetten... Toch nog maar even afwachten dan..

En we hebben een nieuwe koploopster; Sorbootje

Incantrix, fijn dat het leuk is daar en dat je goed hebt geslapen!

@happy, heb je lekker genoten van het ontbijtje?

wat een feestjes en verjaardagen zeg! allemaal gefeliciteerd met de verjaardagen

Ik heb van8 eindelijk eens wat langer geslapen en voel me direct een stuk fitter... echt heel erg fijn! Vandaag lekker een dagje niets doen, beetje tv kijken, boekje lezen, internetten en so on
(misschien wat wasjes draaien, maja das geen moeite natuurlijk).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73353135
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

En we hebben een nieuwe koploopster; Sorbootje

*slik*

Maar hier is het me al die tijd om te doen geweest natuurlijk.. dus voorlopig ga ik nog even niet bevallen
pi_73353865
Zo, nogmaals goeiedag dan maar... Gelukkig om half negen weer in slaap gesukkeld en net pas weer wakker! Volgens mij ben ik een beetje aan het kwakkelen, verkouden, maag beetje over de zeik, diarree met een vleugje hoofdpijn om het af te maken. Nou ja, het is weekend dus lekker in mijn huispak op de bank met boekje en lief!

Martine wat balen dat het (nog) niet doorzet... Eigenwijs mannetje... Maar wel de slijmprop weg, das positief!

[s]Iemand met een S[\s] Sidn3y met 28-weken mijlpaal!!! laatste trimester in da house!

Troel fijn dat de visite zich wilde spreiden, lijkt me geen overbodige luxe nu! Oh en nog gefeliciteerd met bert!

Leonieke ook gefeliciteerd met je man! (en wat is een kaasschotel?)

Uhm nou allemaal een lekkere rustige zondag gewenst! Relax dames!
pi_73353887
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:51 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

*slik*

Maar hier is het me al die tijd om te doen geweest natuurlijk.. dus voorlopig ga ik nog even niet bevallen
  zondag 4 oktober 2009 @ 12:58:18 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73354756
Gefeliciteerd Takkembah!
pi_73354983
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef Lijnloos het volgende:

Leonieke ook gefeliciteerd met je man! (en wat is een kaasschotel?)
Je neemt een plateau, haalt verschillende soorten kaas, legt die op de schotel, strooit er een notenmengeling met rozijnen rond en wat druiven. Je haalt lekkere broodjes en tadaaaa eten voor de visite Lekker makkelijk dus

sproet-je hopelijk is je bloeddruk weeral gezakt. Altijd wel verschieten als die opeens de lucht in schiet.
pi_73355056
Takkembah en Rekkie gefeliciteerd!

Martine, ik hoop voor je dat het allemaal doorzet!
Troel, wat fijn dat iedereen zo'n rekening met je houdt en ze alles weer lekker schoon achter gelaten hebben!
Sorbootje, heb je nog steeds het gevoel dat het nog een tijdje gaat duren?

Hier nog steeds alles rustig. De baby is de laatste twee dagen heel erg druk met als gevolg een beurse buik. Ook ik word toch wel wat onrustiger, heb komende week elke dag wat gepland zodat de week lekker snel gaat. Mocht ik deze week bevallen zeg ik alles gewoon af, een beter excuus kan je tenslotte niet hebben
pi_73355196
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:18 schreef martine1984 het volgende:
.... onze zoon is nu al eigenwijs, of zal ik te ongeduldig zijn?
Misschien een beetje?
Weet niet of dat komt omdat de vk dacht dat de kleine deze week geboren zou worden maar officieel moet je natuurlijk nog een week en kan het zelfs nog uiterlijk 3 weken duren.
Ik ben ook wel nieuwsgierig maar ja het komt wanneer het er klaar voor is en helaas kun je het niet dwingen.
Vriendin van me heeft een week met 4 cm ontsluiting rond gelopen dus tsja dat wil helaas nog niets zeggen.
Ik heb ook regelmatig wel dat ik denk, hhmmzz maar ik geloof het pas wanneer ik echte weeen heb.
Mefke had helaas ook een aantal keren vals alarm.

Hoop voor je dat het wel serieus is want kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent, heb ik ook maar ja........'t kump wanneer 't kump

Succes en sterkte ermee.
pi_73355306
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef Rubey het volgende:
Sorbootje, heb je nog steeds het gevoel dat het nog een tijdje gaat duren?

Ik heb geen idee... echt niet.
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:37:03 #232
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73355877
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
@happy, heb je lekker genoten van het ontbijtje?
Ontbijtje was heerlijk Nu lekker bezig in de babykamer. Hij is helemaal leeg. Net was de aannemer er even met de kleurenwaaier dus nu ook definitief de kleuren voor de muren uitgezocht

Ga zo eens even beginnen met de kraamlijst. Kijken wat we allemaal nog moeten kopen (en wat dat dan wel niet ongeveer gaat kosten )

We gaan over 2 weken naar Aarle-Rixtel, (Bebeluna/babydeals) en hopen dat we daar dan uiteindelijk kunnen slagen voor een kamertje. Op I-net heb ik meerdere mooie gezien voor een redelijke prijs, het is alleen even een stukje rijden maar als we daar uiteindelijk vinden wat we zoeken, maakt dat niet uit.

Yeah, mijlpaal voor Sidn3y! Da's een hele mooie! En nu op naar de 37 weken!

Twinkly, wat balen dat je geen rust meer kunt vinden. Hopenlijk helpt het cake bakken een beetje. Ik denk dat die stress langzaam uit je systeem moet verdwijnen. Ik hoop voor je dat dat snel gebeurd en je weer beter zult slapen

Martine, wat jammer dat het niet lijkt door te zetten, maar flink wat bewegen, kan alleen maar helpen. Hopenlijk komt 't alsnog opgang vandaag.

BJ, wat heerlijk dat de goede nachtrust gelijk zorgt voor een fitter gevoel. Hopenlijk kun je dat vasthouden!
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:13 schreef het-is-mij het volgende:

[..]
Vriendin van me heeft een week met 4 cm ontsluiting rond gelopen dus tsja dat wil helaas nog niets zeggen.
Mijn moeder wist me gister te vertellen dat ze van mijn broer op 5 september al 2 cm ontsluiting had en ze vlos vertelde dat ze het wel binnen een week kon verwachten. De verjaardag van mijn broer is op 24 oktober !

Sproet-je, hopenlijk valt je bloeddruk vandaag ook mee. Ik ken het, dat je voor een bloeddrukmeting zenuwachtig bent waardoor je bloeddruk alleen maar stijgt. Maar meestal is dat dan de bovendruk en het belangrijkste is de onderdruk, dus hopenlijk is die wel in orde!
pi_73356174
Ik ben goedgekeurd!! Bloeddruk was gelukkig weer iets naar beneden gegaan.

Sorboo de nr 1!! Hup bevallen jij!!
pi_73356224
sproet-je wat een goed nieuws Ik hoop dat ik woensdag ook met zo'n nieuws het topic kan binnenwandelen
pi_73357226
Takkembah gefeliciteerd

Sproet-je wat een fijn nieuws! Houden zo!

Ik heb weer een lekker drukke baby vandaag Ik kan vanaf de buitenkant gewoon voelen wat ze aan het doen is met d'r benen, armen en billen, maar soms doet het ook best flink zeer Vooral als ze d'r voeten in m'n zij zet en zich dan uitstrekt. Dus dan duw ik dat voetje weer terug naar binnen, maar dat is natuurlijk een leuk spelletje Kleine pestkop
pi_73357537
Sproetje fijn dat je bloeddruk in orde was en je onder behandeling kan blijven van je verloskundige.

Martine balen dat het niet door wilt zetten. Misschien even samen onder de dekens kruipen, een potje sex doet soms wonderen.

Ik was vandaag eens aan het kijken hoeveel dagen nog precies tot de uitgerekende datum en dat zijn er nog maar 100.
pi_73357580
Sproetje, alsnog een stickert! Gelukkig maar, hoge bloeddruk bah!

Wupwup, lekker druk ding van binnen Hier ook al... misschien ligt het aan het weer of zo Alleen kan ik nog niet helemaal onderscheiden wat er tegen mijn buik wordt afgezet...
pi_73357935
Takkie en Rekkie gefeliciteerd met jullie Dochter en Zoon!!

Sproetje, Wat fijn dat ie is gezakt!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:52:34 #239
100412 mefke79
komt goed!
pi_73358072
He he, effe tijd om hier goed bij te lezen en gedag te zeggen. Natuurlijk blijf ik nog wel meelezen hoor, maar tis toch anders nu..
Martine, ik herken je gevoel van niet doorzetten...je denk dat het begint en dan is er niks. Maar wat ze zeggen, het doet wel wat. En is het niet nu, dan wel voor straks. Kijk wel uit dat je niet te moe wordt, al zal je vk daar ook goed op letten. Het doorbreken van het patroon van pijnlijke maar nietsdoende weeën met slaap en pijnstilling deed hier echt wonderen, hopelijk is dat vooor jullie niet nodig
Happy, die winkel in Aarle-Rixtel...staar je niet blind op de prijs, let ook op kwaliteit (als je meer wilt weten, pm me maar)
En voor de rest van de meiden: allemaal heel veel succes de komende tijd met het zwanger zijn en de bevalling. Uiteindelijk merkt zelfs deze nuchtere doos dat alle cliché's waar zijn en dat alles goed is al je je kleintje in je armen hebt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73358372
Mefke, alles goed? lekker van je ventje aan het genieten? Ik ben heel blij voor je!
pi_73358492
Sproetje wat fijn dat je bloeddruk gezakt is

Denk dat het hier vals alarm was, alles is nu weer rustig. Ben net ff een rondje wezen wandelen met mn lief in het park... heerlijk ff een frisse neus. Nog een uurtje geslapen op de bank. Dus ik ga het gewoon afwachten, denk dat mn zoon niet zo beestachtig is dat hij op dierendag geboren wil worden
Sorbootje jij staat op nummer 1, dus meid doe je best
pi_73358748
hmmm jammer martine... Maar 5 oktober klinkt ook goed!!
  zondag 4 oktober 2009 @ 17:06:49 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73361641
Goedemiddag dames. Ljnloos beterschap.
Troel grfeliciteerd met Bert.
Sidney gefeliciteerd met je mijlpaal
leonieke, jij ook gefeliciteerd.

Kwam er gisteren via Facebook achter dat mijn nicht ook zwanger is. Ben zo blij voor ze. Het is nooit openlijk gezegd maar volgens mij wilde het niet eerder lukken.
pi_73362913
Martine, dan wordt het een heel mooie maandag baby

Hier ook weer goed nieuws te melden. Uitslag van onze combinatietest was 1:5290. Kortom, we gaan geen verdere tests doen. Natuurlijk is het maar een kans, maar toch geeft het een prettig gevoel.

Net hebben we weer even naar het hartje geluisterd. Ik blijf het heel fijn vinden dat ik die mogelijkheid nu heb op de momenten dat ik het nodig heb omdat ik weer onzeker begin te worden.

Sinds een dag of drie heb ik ineens wat last van mijn linkerlies. Gisteravond lekker met een kruikje naar bed gegaan, dat hielp wel. Kan dit al zoiets al bandenpijn zijn met 13,5 week? Het lijkt me namelijk zo vroeg.
pi_73363338
Het blijven altijd statistieken hé, Nikki, maar wel een mooie statistiek

Wat leuk dat je zo die geruststelling kunt hebben als je er behoefte aan hebt. Lijkt me zo leuk om af en toe naar het hartje te kunnen luisteren

Met die bandenpijn kan ik jou niet helpen. Wel heb ik hier al heel de dag een vreselijk opgeblazen gevoel. Ik vraag me af aan wat het zou kunnen liggen. Maar het is heel ambetant want ik kan momenteel zelfs moeilijk ademen
pi_73363424
Leo, das vervelend... misschien toch dat je darmen en maag nu al wat meer in de verdrukking komen... ik heb eigenlijk geen idee. Sterkte in ieder geval, ik hoop dat het snel wegtrekt.
  zondag 4 oktober 2009 @ 18:18:16 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73363487
Brandend maagzuur misschien Leonieke
pi_73363493
Als het blijft duren, zal ik het woensdag vragen aan de echoscopiste. Misschien zal zij mij ook wel kunnen helpen De gyn zie ik pas binnen 3 weken ofzo.
pi_73363514
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:18 schreef amaranta het volgende:
Brandend maagzuur misschien Leonieke
Ik heb nog nooit last gehad van maagzuur, maar het lijkt me alsof ik dat zou 'proeven'. Kan er natuurlijk helemaal naast zitten gezien mijn gebrek aan ervaring
Ik heb vroeger nog hyperventilatieaanvallen gehad en het lijkt een beetje daarop. Toch het moeilijk kunnen ademen (alsof ik mijn longen niet helemaal vol lucht krijg).
pi_73364304
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinds een dag of drie heb ik ineens wat last van mijn linkerlies. Gisteravond lekker met een kruikje naar bed gegaan, dat hielp wel. Kan dit al zoiets al bandenpijn zijn met 13,5 week? Het lijkt me namelijk zo vroeg.
Aangezien je bij 13 weken ook gewoon banden hebt en een groeiende baarmoeder, kan dat natuurlijk heel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')