Mag ik bij jullie komen ontbijten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 08:53 schreef happyme28 het volgende:
Fijne zondag allemaal. Mijnstaat heerlijk verse jus d'orange te persen en croissantjes te maken
dus wij gaan zo heerlijk van een ontbijtje genieten. Gisteravond met mijn ouders en broertje met vriendin wezen eten. Was onwijs gezellig en ik heb mijn eerste echte stoere jongenspakje gekregen. Te schattig gewoon
![]()
Vandaag de laatste spullen uit de toekomstige babykamer halen en de vloer eruit slopen en dan komt morgen de aannemer om te slopen en te stucen. Leuk leuk leuk.
Hier was het van 13 tot 18 uiteindelijk (en de laatste die weggingen waren ouders, en toen was het hele huis ook weer schoonquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:46 schreef het-is-mij het volgende:
Herkenbaar troel, was ook gister jarig, vanaf 's ochtends tot 's avonds 20:00 bezoek gehad (gezegd dat na 20:00 de deur dicht ging) en om 22:00 was ik helemaal gesloopt maar wel erg leuk.
Had het bescheiden, 18 man ofzo en wat kids en vandaag geen visite maar grote schoonmaak
Goed dat je je rustig hebt gehouden.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:06 schreef sproet-je het volgende:
Takkembah gefeliciteerd!!![]()
![]()
Hier komt zo de verloskundige mijn bloeddruk controleren... ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig voor, en dat is dan weer niet zo handig voor mijn bloeddruk.
Nee, afgelopen woensdag was hij bij de controle opeens veel hoger dan normaal, gelukkig nog net goed genoeg om niet overgedragen te hoeven worden aan het ziekenhuis. Nu dus even tussendoor een extra controle. Ik heb gewoon geen zin om een 'medisch geval' te worden.... Vind mijn verloskundigen erg fijn en het lijkt me prettig dat ook mijn bevalling door hun begeleid wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hoezo dan? Voel je je niet lekker? Zie je sterretjes?
Maar de verloskundige weet ook wel dat je zenuwachtig bent, daar houdt ze vast rekening mee
*slik*quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
En we hebben een nieuwe koploopster; Sorbootje![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:51 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
*slik*
Maar hier is het me al die tijd om te doen geweest natuurlijk.. dus voorlopig ga ik nog even niet bevallen
Je neemt een plateau, haalt verschillende soorten kaas, legt die op de schotel, strooit er een notenmengeling met rozijnen rond en wat druiven. Je haalt lekkere broodjes en tadaaaa eten voor de visitequote:Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef Lijnloos het volgende:
Leonieke ook gefeliciteerd met je man! (en wat is een kaasschotel?)
Misschien een beetje?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:18 schreef martine1984 het volgende:
.... onze zoon is nu al eigenwijs, of zal ik te ongeduldig zijn?
Ik heb geen idee... echt niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef Rubey het volgende:
Sorbootje, heb je nog steeds het gevoel dat het nog een tijdje gaat duren?
Ontbijtje was heerlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
@happy, heb je lekker genoten van het ontbijtje?
Mijn moeder wist me gister te vertellen dat ze van mijn broer op 5 september al 2 cm ontsluiting had en ze vlos vertelde dat ze het wel binnen een week kon verwachten. De verjaardag van mijn broer is op 24 oktober !quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:13 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft een week met 4 cm ontsluiting rond gelopen dus tsja dat wil helaas nog niets zeggen.
Ik heb nog nooit last gehad van maagzuur, maar het lijkt me alsof ik dat zou 'proeven'. Kan er natuurlijk helemaal naast zitten gezien mijn gebrek aan ervaringquote:
Aangezien je bij 13 weken ook gewoon banden hebt en een groeiende baarmoeder, kan dat natuurlijk heel goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinds een dag of drie heb ik ineens wat last van mijn linkerlies. Gisteravond lekker met een kruikje naar bed gegaan, dat hielp wel. Kan dit al zoiets al bandenpijn zijn met 13,5 week? Het lijkt me namelijk zo vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |