'gewoon' iets anders leuks bedenkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:39 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af waarom ik dat zelf neit bedacht heb, om daar een webwinkel van te openen.
Ik pies ook altijd naast de pot
Ik heb een 'leuk' webwinkeltje maar die ga ik sluiten. Laatste tijd geen bestellingen meer gehad en vind het ook niet meer zo leuk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
'gewoon' iets anders leuks bedenken
Pff, krijg zojuist de brief van de Arbo-arts binnen. Lekker confronterend...![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:41 schreef becky1983 het volgende:
ik zie dat ik hier al bekend ben![]()
harstikke bedankt voor de felicitaties!
het is voor mij allemaal nog een beetje dubbel vorige maand nog een miskraam gehad en nu weer gelijk zwanger... dus ja kan er nog niet echt van genieten maar dat komt vast over een paar weken wel.
mijn datum mag op 11 juni 2010!
had BE dat ook niet, maar dan voor het raam? ik vind het wel een hele leuke om te onthouden!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
das wel een origineel geboortebord
Alleen niet handig als je bijvoorbeeld als naam Wilhelmina Alexandra hebt ofzo. Zou op raam niet eens passen
Mag ik bij jullie komen ontbijten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 08:53 schreef happyme28 het volgende:
Fijne zondag allemaal. Mijnstaat heerlijk verse jus d'orange te persen en croissantjes te maken
dus wij gaan zo heerlijk van een ontbijtje genieten. Gisteravond met mijn ouders en broertje met vriendin wezen eten. Was onwijs gezellig en ik heb mijn eerste echte stoere jongenspakje gekregen. Te schattig gewoon
![]()
Vandaag de laatste spullen uit de toekomstige babykamer halen en de vloer eruit slopen en dan komt morgen de aannemer om te slopen en te stucen. Leuk leuk leuk.
Hier was het van 13 tot 18 uiteindelijk (en de laatste die weggingen waren ouders, en toen was het hele huis ook weer schoonquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:46 schreef het-is-mij het volgende:
Herkenbaar troel, was ook gister jarig, vanaf 's ochtends tot 's avonds 20:00 bezoek gehad (gezegd dat na 20:00 de deur dicht ging) en om 22:00 was ik helemaal gesloopt maar wel erg leuk.
Had het bescheiden, 18 man ofzo en wat kids en vandaag geen visite maar grote schoonmaak
Goed dat je je rustig hebt gehouden.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:06 schreef sproet-je het volgende:
Takkembah gefeliciteerd!!![]()
![]()
Hier komt zo de verloskundige mijn bloeddruk controleren... ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig voor, en dat is dan weer niet zo handig voor mijn bloeddruk.
Nee, afgelopen woensdag was hij bij de controle opeens veel hoger dan normaal, gelukkig nog net goed genoeg om niet overgedragen te hoeven worden aan het ziekenhuis. Nu dus even tussendoor een extra controle. Ik heb gewoon geen zin om een 'medisch geval' te worden.... Vind mijn verloskundigen erg fijn en het lijkt me prettig dat ook mijn bevalling door hun begeleid wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hoezo dan? Voel je je niet lekker? Zie je sterretjes?
Maar de verloskundige weet ook wel dat je zenuwachtig bent, daar houdt ze vast rekening mee
*slik*quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
En we hebben een nieuwe koploopster; Sorbootje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |