Jee, je bent een paar dagen weg en gelijk een hoop babynieuws!
Xenia, Rekkie en Takkembah: van harte gefeliciteerd met de komst van jullie kleintjes

En allemaal gezonde kindjes en moeders ook
En er is nieuwe aanwas zie ik! Toekomstige mei/ junimoeders, gefeliciteerd met de prachtige vooruitzichten. Een zorgeloze zwangerschap toegewenst.
Ik ben er even een paar daagjes tussenuit geweest in Duitsland. Bij de bruiloft geweest van een vriendinnetje (vrouw+vrouw en een kindje onderweg

)

Zo'n leuk stel, gaan vast leuke mamma's worden.
Heb me de pokken gezocht naar een positiejas, maar de warenhuizen hadden helemaal niets aan positiekleding. Bij de H&M nog wel een leuk jurkje gescoord wat volgens mij nog niet te koop is in NL. Ze hadden er ook een mooi colbertje en wat nieuwe bloesjes/shirts/pantalons voor zwangere vrouwen. Zal binnenkort in Nederland ook wel te verkrijgen zijn. Nu nog een jas vinden...
Ik was trouwens superblij dat ik van te voren nog even een ondersteunende buikband van Anita had gekocht. Kan van de bandenpijn nauwelijks meer lopen, zo zeer doet het. De buikband helpt zeker wel, maar haalt niet alle pijn weg. Langzaam lopen en kleine stapjes (

) dus.
Ik denk dat mijn baarmoeder nu een groeispurt heeft en dat mijn spieren/banden het hier niet zo mee eens zijn.