Afsluitdijk is wel een originele plek om geboren te wordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:23 schreef Soneal het volgende:
Gefeliciteerd Rekkie![]()
@ Sorbootje, neem aan dat je voor de zekerheid door de polder gaat en niet via de Afsluitdijk
Twinkly's presentatie was goed gegaan. Ze had een 7! toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:58 schreef amaranta het volgende:
Ik heb het waarschijnlijk helemaal gemist mwaar hoe was Twinklys presentatie?
Tan, die van jou gaat ook super snel hoor!
Rekkie ook vader. Gefeliciteerd! Hoe is alles gegaan?
Zat net in het buikentopic en zag dat zowel Lily als ik allebei nog een navel piercing dragen. Zijn er meer dames die er nog 1tje in hebben? Ik draag nu nog een gewone, zal binnenkort misschien de zw.schapspiercing plaatsen.
En tattoos? Hebben jullie tattoos?
das wel een origineel geboortebordquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:53 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Afsluitdijk is wel een originele plek om geboren te worden(maar dan wel aan de Friese kant natuurlijk
)
Heb net de letters van de naam van ons meisje op rompertjes genaaid, om als ze straks geboren is aan een waslijntje buiten te hangen
Weet niet. Gewoon de standaard? Het is een plastic staafje (wat je eventueel op maat kunt knippen) en dan kun je boven en onder er zelf knopjes op draaien?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Twinkly's presentatie was goed gegaan. Ze had een 7! toch?
Wat voor een zwangerschapspiercing heb je?
Ik moet er ook nog een, maar heb nog even mijn kop in het zand gestoken wat dat betreft...
als ik op internet zoek voor zwangerschapspiercing dan krijg ik zo veel optiesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet niet. Gewoon de standaard? Het is een plastic staafje (wat je eventueel op maat kunt knippen) en dan kun je boven en onder er zelf knopjes op draaien?
Ik weet dat ik hem bij mijn vorige zwangerschap rond de 20 weken heb ingedaan. En in het ziekenhuis moest ik hem uit voor de bevalling. Meteen erna weer in gedaan.
Ik heb hem nu nog niet in, maar het in en uithalen van mijn huidige piercing gaat nog goed. En hij staat ook niet helemaal niet strak. Dus dan kan het nog zei de VK.
Heb overigens 2 tattoos maar geen van beide op mn buik. 1 op mn voet en 1 op onderrug. Daar zit nog een grappig verhaal aanvast.
HEt is namelijk een hart. En toen ik dus bij de anesthesist zat voor de ruggenprik zei hij:
Ik zal de prik maar niet in het hartje zetten. Dus ik; SCHRIK. Hoezo in hartje? Van de baby? Nee toch?
Dokter: nee dat hartje wat je hier op je rug hebt getattooeerd.
ik:ohja
Dank je wel!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:27 schreef amaranta het volgende:
Misschien heb je hier wat aan?
http://www.zwangerschapsnavelpiercing.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |