Gastquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:56 schreef KingGone het volgende:
[..]
Waar zit de C&A dan in Rotterdam?![]()
Six is inderdaad leuker.
Dankje, dat wou ik nog nét niet zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastAls je die kan missen heb je de complete koopgoot gemist
Als je met vrouwen praat, en je zegt dat ze een mooie tas hebben, komt die ook altijd uit de uitverkoop. Ik denk dat uitverkoopshoppen gewoon veel temaken heeft met schuldgevoelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De ware aard van vrouwen komt op zulke dagen naar boven. Enorme geldwolven die alles zullen doen om "exclusieve" dingen te kopen die in de aanbieding zijn
Niks tegen vrouwen verder.
Euhm. Tegenover de Honkemuller, naast de H&M, en bij de Zara in de buurt. Koopgoot bij het Hema gedeelte.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:56 schreef KingGone het volgende:
[..]
Waar zit de C&A dan in Rotterdam?![]()
Six is inderdaad leuker.
Er zit er een op de. Westblaak geloof ik, bij de skatebaan? Daar zit er een.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:57 schreef Jimbo het volgende:
Hmm zijn dr ook nog normale skateshops in rotterdam? behalve die sevenplay die alles tyfus duur maakt
Aaah in de koopsloot. Daar kom ik nooit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastAls je die kan missen heb je de complete koopgoot gemist
ja de oude left ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zit er een op de. Westblaak geloof ik, bij de skatebaan? Daar zit er een.
Ook boven de koopgoot trouwensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef KingGone het volgende:
[..]
Aaah in de koopsloot. Daar kom ik nooit.
Zijn ze aan het verbouwen, komt wel weer, hoop ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:58 schreef Bravebart het volgende:
Trouwens, de BijenkorfIk liep er laatste ff snel langs, maar is dat foeilelijke 'hippe' ingangding weg? Met al die rotzooi, die stiekem best tof was?
Oh, heb er weinig verstand van, wat zoek je? Want bij de Blackwidow hebben ze soms ook wel grappige, niet gothic-dingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja de oude left ?
heeft echt alleen pauper merkenhelaas
QFTquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef Bravebart het volgende:
Mensen uit (omgeving) Rotterdam, puick volk.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beelddingen door middel van ee nbepaald schema
Ook er aan, ja. Een ingang.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik weet het alweer ja. Bij de coolsingel.
Hoiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:59 schreef Bravebart het volgende:
Daar ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik weet het alweer ja. Bij de coolsingel.
Ja. Kak. Hoe heten die nou! Euhmm.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:57 schreef Jimbo het volgende:
Hmm zijn dr ook nog normale skateshops in rotterdam? behalve die sevenplay die alles tyfus duur maakt
Mja, dan heb ik het toch goed gezienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zijn ze aan het verbouwen, komt wel weer, hoop ik
ik zoek surf/skate/board merkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zijn ze aan het verbouwen, komt wel weer, hoop ik
[..]
Oh, heb er weinig verstand van, wat zoek je? Want bij de Blackwidow hebben ze soms ook wel grappige, niet gothic-dingen.
Brittain is relaxed in de uitverkoop !!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Kak. Hoe heten die nou! Euhmm.
Funky House, Brittain & een toffe winkel tegenover de Funky House waar ik de naam niet meer van weet.
Ik ben al die namen kwijt! Dat had ook een naam. Ook een beetje alternatieve kleding. Maar, ja, daar gaan ze een kantoor van de bijenkorf bouwen ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef Bravebart het volgende:
Trouwens, de BijenkorfIk liep er laatste ff snel langs, maar is dat foeilelijke 'hippe' ingangding weg? Met al die rotzooi, die stiekem best tof was?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef Bravebart het volgende:
Mwah, hebben de laatste tijd niet zulke leuke dingenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Brittain is relaxed in de uitverkoop !!
vorige keer 2sc truienm, uber relaxete dingen, 35euro p/s![]()
helden winkel
Ja dat jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben al die namen kwijt! Dat had ook een naam. Ook een beetje alternatieve kleding. Maar, ja, daar gaan ze een kantoor van de bijenkorf bouwen ofzo.
haiquote:
Das ook een skate merkquote:
In utrecht vond ik het aanbod altijd veel beter dan in Rotterdam.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zoek surf/skate/board merken
DC , burton Element Vulcom ect ect
eigenlijk alles wat ik draagnaast nette kleren dan
maar kan weinig goede shops vinden in nl
Vraag in LIF. Daar weten ze die shitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zoek surf/skate/board merken
DC , burton Element Vulcom ect ect
eigenlijk alles wat ik draagnaast nette kleren dan
maar kan weinig goede shops vinden in nl
in arnhem (quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mwah, hebben de laatste tijd niet zulke leuke dingen
Funky House is toffer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Brittain is relaxed in de uitverkoop !!
vorige keer 2sc truienm, uber relaxete dingen, 35euro p/s![]()
helden winkel
true, mss dat ik wel in utrecht ga winkelen. maarja dan moet ik met de trein van utrecht naar huis en dan weer terugquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In utrecht vond ik het aanbod altijd veel beter dan in Rotterdam.
Tof.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Info over de bouw naast de bijenkorf inclusief plaatje.
De Chill Out heette het!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat jaStonden eerst veel te vette All-Stars. Maarja, t/m maat 45.
kom ik echt nooitquote:
Ja, true, maar je hebt wel je kleren. Ik heb er ook vaak dingen gekocht vroegah. En ik vond dat ze er veeel hadden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true, mss dat ik wel in utrecht ga winkelen. maarja dan moet ik met de trein van utrecht naar huis en dan weer terug
Succes.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga me even storten op mijn analyses, ik hoop over een uur klaar te zijn.
Ghihihi je zei anal !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga me even storten op mijn analyses, ik hoop over een uur klaar te zijn.
binnenkort eens alleen daar heen dan , of als dr nog iemand meewil ga ik samenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, true, maar je hebt wel je kleren. Ik heb er ook vaak dingen gekocht vroegah. En ik vond dat ze er veeel hadden.![]()
Tot straks
Nee, dat hebben ze dus platgegooid.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kom ik echt nooitwelke is dat ? die bij de kinky kapper daar ?
Euhm. Naast de dump en tegenover de Brittain.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Tijgertje. het volgende:
kloptquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Das ook een skate merk
what the fuck !!!!!!! dat heb ik heul niet gezien toen ik dr vrijdag wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze dus platgegooid.
[..]
Euhm. Naast de dump en tegenover de Brittain.
Nou. Vandaag was het dus weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
what the fuck !!!!!!! dat heb ik heul niet gezien toen ik dr vrijdag wasen en en ik was dr like 2 maanden geleden nog dacht ik
quote:
Likequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
what the fuck !!!!!!! dat heb ik heul niet gezien toen ik dr vrijdag wasen en en ik was dr like 2 maanden geleden nog dacht ik
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Daar heb je ze toch ook voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]dit is het, ik draag voortaan mn lenzen
heb jij dat gezien toen we dr liepenquote:
Jaquote:
Op de begane grond en de eerste en tweede verdieping komt een filiaal van The Sting.quote:
neequote:
als ze dr eens andere kleren hebben is het wel tof.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Op de begane grond en de eerste en tweede verdieping komt een filiaal van The Sting.![]()
Dan is dat de 4e Sting ofzo. Wtf.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef nijnja het volgende:
Acda en gefrunnik op de radio, ik vraag 'mag hij iets harder?'. Reactie: "Dit is niet Herman in de zon op een terras hoor...".!
Ik vind het afbreuk doen aan het winkelgebiedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Op de begane grond en de eerste en tweede verdieping komt een filiaal van The Sting.![]()
Dan is dat de 4e Sting ofzo. Wtf.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het afbreuk doen aan het winkelgebiedDan staat het toch recht tegen dat BK gebouwtje aan? Of staat die een blok verderop? Ik weet dat nooit
ach, plat lag ie toch al, maar ze mogen die kut trap daar wel eens veranderen, die van de koopgoot, wat een goor tyfus ding is dat zegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Het enige stukje Rotterdam wat nog stond hebben ze nu ook plat gegooid
Ohoohooooh [ afbeelding ]
Van hoelaat tot hoelaat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg lau
ga jij morgen voor FOK! naar de gouden kalveren uitreiking in utrecht?![]()
We zoeken nog iemand.
omdat jij de enige bent voor me die ik zie staanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En zelfs dan heb je ze niet in.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg lau
ga jij morgen voor FOK! naar de gouden kalveren uitreiking in utrecht?![]()
We zoeken nog iemand.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omdat jij de enige bent voor me die ik zie staanDat weet je toch
Hihiquote:
quote:
Idd, die is nog kutter dan de trap van onze biebquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, plat lag ie toch al, maar ze mogen die kut trap daar wel eens veranderen, die van de koopgoot, wat een goor tyfus ding is dat zeg
De persbalie wordt geopend om 18:30 uur. Rond 19:15 uur gaat de rode- loper- inloop van start.quote:
dr lopen ook zoveel partities enzo tegen dat dingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, die is nog kutter dan de trap van onze bieb
Ik hoop hetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:12 schreef Jimbo het volgende:
Bart, zouden dr morgen weer meisjes zijn met hangbuiken en naveltruitjes![]()
Hehequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dr lopen ook zoveel partities enzo tegen dat ding
KANKER wat een klotestreek. FUCKKKKK.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De persbalie wordt geopend om 18:30 uur. Rond 19:15 uur gaat de rode- loper- inloop van start.
tot 20:00 uur en dan om 21:20 weer een fotomoment in de zaal met alle winnaars.
Stom hequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
KANKER wat een klotestreek. FUCKKKKK.
Gewoon de kans om foto's te maken van bekend Nederland.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Ik kan dus niet.
quote:
fietsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stom he
kregen vanmiddag pas de bevestiging
Fuck. Nja. Thanks Anyways.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stom he
kregen vanmiddag pas de bevestiging
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]iets met automatisch aanvullen ofzo
voor morgen ?quote:
Waarom kun je niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
KANKER wat een klotestreek. FUCKKKKK.
Gewoon de kans om foto's te maken van bekend Nederland.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Ik kan dus niet.
Ik denk eerder dat Rotterdam er dan 1 zou krijgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef Weggeslet het volgende:
wanneeeeeerrr komt er een zara in utrekt
ja ik hoor alleen niks meerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef mstr het volgende:
Jimbo, heb je Christiaan nou al gemaild?
zit die dr nog niet dan ? :Squote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Rotterdam er dan 1 zou krijgen.
Nee, niet speciaal voor morgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor morgen ?zo in de dom laten vliegen en affikken dat ding.
Alleen Amsterdam dacht ik?quote:
Blijft een heel mooi nummer ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef Jimbo het volgende:
Isn't she loooovely
isnt she wonderfull
wat een tof nummer
wat zou ik zoal binnen moeten krijgen dan? ik krijg 80 mailjtes per dag met persuitnodigingenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fietshoor je ooit nog wel eens wat van de film dingen ?
tenminste die krijgen jullie daar nu binnen denk ik ipv ik
ja iddquote:
Ik ga met jullie een leuke avond hebben. En ik moet tot 17:00 werken dus kan nooit op tijd in Utrecht zijn. En ik zit de hele avond met mn spiegelreflex. En dat vind ik niet chill.quote:
Stuur dr eens wat door voor filmzooi danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat zou ik zoal binnen moeten krijgen dan? ik krijg 80 mailjtes per dag met persuitnodigingen
We hebben er een.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Rotterdam er dan 1 zou krijgen.
Moet je je kop beetje leegmakenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja iddmaar ik heb zoveel aan mn kop dat ik dr ook niet die hard achteraan ga atm
wtf :/ zara is like huge ! die zitten overal dacht ikquote:
mmhja barca is aardig qua winkelenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wtf :/ zara is like huge ! die zitten overal dacht ik
tenminste in spanje ken ik dr zn 15 alleen al in de omligende steden
Mja., iets met werk en zooi tussendoorquote:
Snol?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:19 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
mmhja barca is aardig qua winkelen
lille is verbazingwekkend vet met jurkjes
londen blijft walhalla, topshop, jurkjesmeisjes, liefde!
oh oh oh wat ben ik toch een snob.
Zara zit wel in meerdere steden hoor. Den Bosch en Eindhoven zitten ze sowieso al.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wtf :/ zara is like huge ! die zitten overal dacht ik
tenminste in spanje ken ik dr zn 15 alleen al in de omligende steden
ze zijn zo vervelend en willen altijd alle aandacht omdat ze weten dat ze iets te compenseren hebben.quote:
Op zich wel tof.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja., iets met werk en zooi tussendoormaar mailen doe ik wel. Hoop dat dr nog iets uit komt, t plan was nu iig in een muziek winkel zitten, daar praten 5 min en dan speelt ie een nummer,dan doe ik enthausiast en klaar.
mits tieten.
Oja kakquote:
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:20 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
ze zijn zo vervelend en willen altijd alle aandacht omdat ze weten dat ze iets te compenseren hebben.
Te vrouwelijk om te wetenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja kakHoe kom ik er dan bij dat er maar 1 is
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik haat kleine mensen ook. Zeker als ze dik zijn.
Jij zoekt aandacht met je belachelijke uitspraak.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:20 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
ze zijn zo vervelend en willen altijd alle aandacht omdat ze weten dat ze iets te compenseren hebben.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Jimbo het volgende:
Zal ik morgen in mn pak naar de stad komenDan ga ik de pimp uithangen
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Oh, dat is het hoofdkantoorquote:
met hangbuikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Just makin' sure babyquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ga met jullie een leuke avond hebben. En ik moet tot 17:00 werken dus kan nooit op tijd in Utrecht zijn. En ik zit de hele avond met mn spiegelreflex. En dat vind ik niet chill.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
jij bent klein.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij zoekt aandacht met je belachelijke uitspraak.
met vlagenquote:
Gelukkig kan je mij zo optillenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik
en nu kom ik op mijn volgende punt: dikke mensen met alleen foto's van hun hoofd
dan zie je ze opeens in het echt en denk je: wat is dit.
en dan brandmerk je ze met sigaretten in de nek ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef Weggeslet het volgende:
ik spreek vaak met dikke mensen af die ik via internet ken
FLAGSHIP STORESquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Bravebart het volgende:
Of zoals het officieel heet 'flagship store'
Apple HQ is dus echt kutquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
FLAGSHIP STORES
Abercrombie & Fitch
Apple
Ghihihi papzakjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, want ik ben dik, dus jullie haten mij.Klein ben ik dan weer niet.
Ik gebruik hem altijd als bijzettafeltje.quote:
alles is zo onbesmet witquote:
abercrombie was de deceptie van de eeuwquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
FLAGSHIP STORES
Abercrombie & Fitch
Apple
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd als bijzettafeltje.
NY?quote:
Overpriced idd welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:24 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
abercrombie was de deceptie van de eeuw
uhhhhh waar is abercrombie?
- dat ruik je wel als je in de buurt komt
donker en overpriced it was
Dat doe ik ook, maar dat werkt op de een of andere manier niet.quote:
Ja. Je wordt ff rondgeleid en daarna gelijk naar de Store geschoptquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
NY?Ja dat geloof ik ook wel, iedereen zegt dat het tegenvalt. San Francisco store daarentegen vond ik geweldig
t was noortje's kloon toch ?quote:
hoezo nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dat werkt op de een of andere manier niet.Ik eet sowieso al niet ongezond.
pics van je hangbuikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dat werkt op de een of andere manier niet.Ik eet sowieso al niet ongezond.
Neh.quote:
Sukkelquote:
rokenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom praat je op dit account dan breezer M.?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
ik ben het w8woord van liefste kwijt en al mijn andere ook
Dat ben jij heul wel!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
iedereen heeft wel wat, zo ben jij een langharige gothische vent en ik... gewoon niet aardig.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
iedereen heeft wel wat, zo ben jij een langharige gothische vent en ik... gewoon niet aardig.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rokenvandaag werd me verteld dat dat helpt
Ik eet niet veel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
hoezo niet
minder eten meer bewegen
ik wil best mee hardlopen
Die heb ik niet.quote:
BAH.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon zodat jij mij aandacht schenktquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom praat je op dit account dan breezer M.?
En sport je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ECHT? Door wie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet op een sport. Ik ben pas geleden gestopt met fitness, want dat vind ik echtquote:
Mark moet je meer doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik eet niet veel.Ik beweeg al.
[..]
Die heb ik niet.
[..]
BAH.
Maar dat hebben we al zoveel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mark moet je meer doenSeks is geweldig om gewicht te verliezen.
Een meisjequote:
En ik danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
gewoon zodat jij mij aandacht schenkt
Ga fietsenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet op een sport. Ik ben pas geleden gestopt met fitness, want dat vind ik echt. Maar ik wil gaan zwemmen.
En terecht!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet op een sport. Ik ben pas geleden gestopt met fitness, want dat vind ik echt. Maar ik wil gaan zwemmen.
slikkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar dat hebben we al zoveel.Misschien gaan we te snel.
Dat doe ik al.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slikkenDaarin zitten slechte biobacterien die ook helpen, net als optimel enzo voor de stoelgang helpt
.
En mja ik weet gelijk waarom ik zoveel aangekomen ben de laatste paar maandenik ben seksloos !
Wat een ramp.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slikkenDaarin zitten slechte biobacterien die ook helpen, net als optimel enzo voor de stoelgang helpt
.
En mja ik weet gelijk waarom ik zoveel aangekomen ben de laatste paar maandenik ben seksloos !
Maar je kan langer fietsen dan hardlopenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je weet dat hardlopen beter is dan fietsen?
Ja, maar hij oppert het.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Serieus. Ik hoef niet alles over jou en Mark te weten.
Nee, zwemmen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar je kan langer fietsen dan hardlopenEn ik loop nogal slecht van mezelf, en heb een betere fietsconditie
jaquote:
good girlquote:
maar verder geen detailsquote:
Aanranding vindt jij toch niet erg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
janu moet ik weer sporten
[..]
good girl
[..]
maar verder geen detailsDalijk rand ze me aan
Ja ik ook, 16km per dag zo hard mogelijk. En als ik zin heb ga ik savonds wielrennen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
ik fiets altijd naar school en regen nat en dat is sauer
zonder Tquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
janu moet ik weer sporten
[..]
good girl
[..]
Oef Ja. En dat wil je natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ghihiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aanranding vindt jij toch niet erg.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oef Ja. En dat wil je natuurlijk niet.
Daarom zei ik het.quote:
Wil jij me aanrandenquote:
Welke dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:36 schreef Jimbo het volgende:
Oeh ik ga morgen een liedje aanvragenmaar ik houd het nog even geheim welke
Ja, je hoeft toch ook niet als Pieter van den Hoogenband te zwemmen, als je maar beweegt!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
True. Ik kan het alleen niet te best
Waaruit kan je daar kiezen? Ik zeg Ich bin wie duquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:36 schreef Jimbo het volgende:
Oeh ik ga morgen een liedje aanvragenmaar ik houd het nog even geheim welke
Hij gaat ons RickRollenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waaruit kan je daar kiezen? Ik zeg Ich bin wie du
in de nirvana versiequote:
k wist hetquote:
Ja maar ik vind baantjeszwemmen serieus lastig op de een of andere manier. Heb het idee dat ik amper vooruit komquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, je hoeft toch ook niet als Pieter van den Hoogenband te zwemmen, als je maar beweegt!
Nee joh, als je andere kant van het bad bereikt ben je er toch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar ik vind baantjeszwemmen serieus lastig op de een of andere manier. Heb het idee dat ik amper vooruit kom
Ik haat Suus? Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef Weggeslet het volgende:
lauri haat hero-i
meisjes haten elkaar altijd
zo van: heeeeee leuke tas meid![]()
is ze weg: omg hoe kán je zoiets kopen
ik ben het zelf ook maar het blijft natuurlijk stom
Ja. Helemaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Lau, ben jij een beetje bekend op Alexandrium?
En dan omdraaien en dan weer. Onderwater zwemmen is welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, als je andere kant van het bad bereikt ben je er toch.
Tof! Want een meisje uit mijn klas zegt dus dat daar een winkel zit die in een combinatie is de tussen de H&M, de Zara en de Mango, alleen ben ik de naam vergeten.quote:
die hebben ze heul niet :^quote:
Kan ik niet tegen met stomme bronchitis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan omdraaien en dan weer. Onderwater zwemmen is welmits geen lenzen dan.
dat je het pretendeert wil niet zeggen dat je het niet bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik haat Suus? Nee.Suus is tof. Ik zeg alleen dat ik niet al haar seksdetails hoef te weten.
En waarschijnlijk ben jij zo'n oppervlakkige kuthoer, maar ik niet.
He bahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan ik niet tegen met stomme bronchitis.
Primarkkkkkk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tof! Want een meisje uit mijn klas zegt dus dat daar een winkel zit die in een combinatie is de tussen de H&M, de Zara en de Mango, alleen ben ik de naam vergeten.Weet jij misschien welke ik bedoel?
Pannenkoek!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef nijnja het volgende:
Ik heb zin in de meet jonks, waarom zinnen jullie niet met mij mee?
new yorker ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tof! Want een meisje uit mijn klas zegt dus dat daar een winkel zit die in een combinatie is de tussen de H&M, de Zara en de Mango, alleen ben ik de naam vergeten.Weet jij misschien welke ik bedoel?
ik zin mee!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef nijnja het volgende:
Ik heb zin in de meet jonks, waarom zinnen jullie niet met mij mee?
quote:
Jij komt toch ook, Mikequote:
of de sting oid ;P die tegenover de free record shopquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oké. Even denken. Sting, We, Wonderwoman, Newyorker, euhmmmm. Ik denk Didi of Steps. Die komen het meeste in de buurt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niet zo ben.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
dat je het pretendeert wil niet zeggen dat je het niet bent.
Etenquote:
Jawel.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij komt toch ook, Mike?
ONEE EGEN MIKE!!
Primark een kruising van H&M, de Zara en de Mango?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat had ik wel onthouden.Ik denk die van KG.
je bent nog niet in staat buiten je eigen referentiekader te denkenquote:
Echt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Primark een kruising van H&M, de Zara en de Mango?
Nee.Primark is een kruising tussen Zeeman, Wibra en H&M.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
je bent nog niet in staat buiten je eigen referentiekader te denken
@ fiets:!
@: nini: nee natuurlijk niet, ik heb iets anders te doen
Ja, zo zei zij het.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
stom wijfquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Zebraquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
het geeft me een slecht gevoel dat ik de enige vrouw ben die jij niet ophemelt.quote:
Dat is niet mijn probleemquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ghihihihi ik ga nijn zien morgen !!!
Wie is het?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef mstr het volgende:
Weggeslet, waarom moet jij altijd met moeilijke woorden praten terwijl je fucking nog gewoon op 't VWO zit.
Wie is niniquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Je bent echt vervelend.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
het geeft me een slecht gevoel dat ik de enige vrouw ben die jij niet ophemelt.
dit impliceert nl dat het echt aan mij en aan niemand anders ligt.
vervelend
daarom juist.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef mstr het volgende:
Weggeslet, waarom moet jij altijd met moeilijke woorden praten terwijl je fucking nog gewoon op 't VWO zit.
Je bent echt precies zoals ik je mij nog herinner he?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
daarom juist.
voor mij is dat normaal
niet om stoer te doen want dat hoef ik niet, het is gewoon zo
herman brusselmans heeft ooit een citaat gedaan over feministen die koken van woede na het lezen van zijn boeken, het doet me deugd dat ik jouw brusselmans mag zijn.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik las dat ze gingen koken omdat ze woedend waren.
Sorry nijnja maar ik begrijp geen kut van deze zin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je bent echt precies zoals ik je mij nog herinner he?!
Brusselmans is wel een koningquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
herman brusselmans heeft ooit een citaat gedaan over feministen die koken van woeden na het lezen van zijn boeken, het doet me deugd dat ik jouw brusselmans mag zijn.
Dat ik haar een tijd neit gesproken heb, en dat ze nog steeds ehtzelfde is als hoe ik haar herinnerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sorry nijnja maar ik begrijp geen kut van deze zin.
jij hebt mij al een lange tijd niet gezien :dquote:
maaike is wel een geile naamquote:
Op die manier.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat ik haar een tijd neit gesproken heb, en dat ze nog steeds ehtzelfde is als hoe ik haar herinner
grappig dat je hem mentionedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:54 schreef mstr het volgende:
Maaike, volgens mij heeft Jordy's piemol je hersens een tikkie gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |