Neh.quote:
Sukkelquote:
rokenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dat werkt op de een of andere manier niet.Ik eet sowieso al niet ongezond.
Waarom praat je op dit account dan breezer M.?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
ik ben het w8woord van liefste kwijt en al mijn andere ook
Dat ben jij heul wel!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
iedereen heeft wel wat, zo ben jij een langharige gothische vent en ik... gewoon niet aardig.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
iedereen heeft wel wat, zo ben jij een langharige gothische vent en ik... gewoon niet aardig.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rokenvandaag werd me verteld dat dat helpt
Ik eet niet veel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
hoezo niet
minder eten meer bewegen
ik wil best mee hardlopen
Die heb ik niet.quote:
BAH.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon zodat jij mij aandacht schenktquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom praat je op dit account dan breezer M.?
En sport je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dat werkt op de een of andere manier niet.Ik eet sowieso al niet ongezond.
ECHT? Door wie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet op een sport. Ik ben pas geleden gestopt met fitness, want dat vind ik echtquote:
Mark moet je meer doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik eet niet veel.Ik beweeg al.
[..]
Die heb ik niet.
[..]
BAH.
Maar dat hebben we al zoveel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mark moet je meer doenSeks is geweldig om gewicht te verliezen.
Een meisjequote:
En ik danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
gewoon zodat jij mij aandacht schenkt
Ga fietsenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet op een sport. Ik ben pas geleden gestopt met fitness, want dat vind ik echt. Maar ik wil gaan zwemmen.
En terecht!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet op een sport. Ik ben pas geleden gestopt met fitness, want dat vind ik echt. Maar ik wil gaan zwemmen.
slikkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar dat hebben we al zoveel.Misschien gaan we te snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |