en dan brandmerk je ze met sigaretten in de nek ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef Weggeslet het volgende:
ik spreek vaak met dikke mensen af die ik via internet ken
FLAGSHIP STORESquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Bravebart het volgende:
Of zoals het officieel heet 'flagship store'
Apple HQ is dus echt kutquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
FLAGSHIP STORES
Abercrombie & Fitch
Apple
Ghihihi papzakjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, want ik ben dik, dus jullie haten mij.Klein ben ik dan weer niet.
Ik gebruik hem altijd als bijzettafeltje.quote:
alles is zo onbesmet witquote:
abercrombie was de deceptie van de eeuwquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
FLAGSHIP STORES
Abercrombie & Fitch
Apple
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd als bijzettafeltje.
NY?quote:
Overpriced idd welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:24 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
abercrombie was de deceptie van de eeuw
uhhhhh waar is abercrombie?
- dat ruik je wel als je in de buurt komt
donker en overpriced it was
Dat doe ik ook, maar dat werkt op de een of andere manier niet.quote:
Ja. Je wordt ff rondgeleid en daarna gelijk naar de Store geschoptquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
NY?Ja dat geloof ik ook wel, iedereen zegt dat het tegenvalt. San Francisco store daarentegen vond ik geweldig
t was noortje's kloon toch ?quote:
hoezo nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dat werkt op de een of andere manier niet.Ik eet sowieso al niet ongezond.
pics van je hangbuikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dat werkt op de een of andere manier niet.Ik eet sowieso al niet ongezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |