ze zijn zo vervelend en willen altijd alle aandacht omdat ze weten dat ze iets te compenseren hebben.quote:
Op zich wel tof.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja., iets met werk en zooi tussendoormaar mailen doe ik wel. Hoop dat dr nog iets uit komt, t plan was nu iig in een muziek winkel zitten, daar praten 5 min en dan speelt ie een nummer,dan doe ik enthausiast en klaar.
mits tieten.
Oja kakquote:
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:20 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
ze zijn zo vervelend en willen altijd alle aandacht omdat ze weten dat ze iets te compenseren hebben.
Te vrouwelijk om te wetenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja kakHoe kom ik er dan bij dat er maar 1 is
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik haat kleine mensen ook. Zeker als ze dik zijn.
Jij zoekt aandacht met je belachelijke uitspraak.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:20 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
ze zijn zo vervelend en willen altijd alle aandacht omdat ze weten dat ze iets te compenseren hebben.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Jimbo het volgende:
Zal ik morgen in mn pak naar de stad komenDan ga ik de pimp uithangen
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Oh, dat is het hoofdkantoorquote:
met hangbuikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Just makin' sure babyquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ga met jullie een leuke avond hebben. En ik moet tot 17:00 werken dus kan nooit op tijd in Utrecht zijn. En ik zit de hele avond met mn spiegelreflex. En dat vind ik niet chill.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
jij bent klein.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij zoekt aandacht met je belachelijke uitspraak.
met vlagenquote:
Gelukkig kan je mij zo optillenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik
en nu kom ik op mijn volgende punt: dikke mensen met alleen foto's van hun hoofd
dan zie je ze opeens in het echt en denk je: wat is dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |