ja ik hoor alleen niks meerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef mstr het volgende:
Jimbo, heb je Christiaan nou al gemaild?
zit die dr nog niet dan ? :Squote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Rotterdam er dan 1 zou krijgen.
Nee, niet speciaal voor morgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor morgen ?zo in de dom laten vliegen en affikken dat ding.
Alleen Amsterdam dacht ik?quote:
Blijft een heel mooi nummer ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef Jimbo het volgende:
Isn't she loooovely
isnt she wonderfull
wat een tof nummer
wat zou ik zoal binnen moeten krijgen dan? ik krijg 80 mailjtes per dag met persuitnodigingenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fietshoor je ooit nog wel eens wat van de film dingen ?
tenminste die krijgen jullie daar nu binnen denk ik ipv ik
ja iddquote:
Ik ga met jullie een leuke avond hebben. En ik moet tot 17:00 werken dus kan nooit op tijd in Utrecht zijn. En ik zit de hele avond met mn spiegelreflex. En dat vind ik niet chill.quote:
Stuur dr eens wat door voor filmzooi danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat zou ik zoal binnen moeten krijgen dan? ik krijg 80 mailjtes per dag met persuitnodigingen
We hebben er een.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Rotterdam er dan 1 zou krijgen.
Moet je je kop beetje leegmakenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja iddmaar ik heb zoveel aan mn kop dat ik dr ook niet die hard achteraan ga atm
wtf :/ zara is like huge ! die zitten overal dacht ikquote:
mmhja barca is aardig qua winkelenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wtf :/ zara is like huge ! die zitten overal dacht ik
tenminste in spanje ken ik dr zn 15 alleen al in de omligende steden
Mja., iets met werk en zooi tussendoorquote:
Snol?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:19 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
mmhja barca is aardig qua winkelen
lille is verbazingwekkend vet met jurkjes
londen blijft walhalla, topshop, jurkjesmeisjes, liefde!
oh oh oh wat ben ik toch een snob.
Zara zit wel in meerdere steden hoor. Den Bosch en Eindhoven zitten ze sowieso al.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wtf :/ zara is like huge ! die zitten overal dacht ik
tenminste in spanje ken ik dr zn 15 alleen al in de omligende steden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |