Nog geen reactie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef Jimbo het volgende:
kom je nou wel fo niet jotcha
Jaa.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daar heb ik een interessante theorie over. Morgen horen?
Wel godverdommequote:Set Sun men, normaal 46,-
dwaze-prijs 30,-
quote:
Don't worry, na morgen vind die jou een schatje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wil je meeten, en myraela is een schatje?
Het is heel simpel, in de weken/maanden daarvoor gooien ze de prijzen omhoog, zodat je in de 'aanbieding' nog meer betaalt dan normaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daar heb ik een interessante theorie over. Morgen horen?
Maar ik heb um al gemeetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Don't worry, na morgen vind die jou een schatje.
Beelddingen door middel van ee nbepaald schemaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Dat is way veel.![]()
wat moet je analyseren?
Ja mijne gaat iets verder.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is heel simpel, in de weken/maanden daarvoor gooien ze de prijzen omhoog, zodat je in de 'aanbieding' nog meer betaalt dan normaal.
Ja. En hun mannen die als makke lammetjes achter ze aanstruinenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind die vrouwen kankergeilZe zijn altijd enorm bronstig als het graaiweek is bij de Bijenkorf
Paskamerpraktijken.
Klopt. Was vandaag ook bij Editie NL.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is heel simpel, in de weken/maanden daarvoor gooien ze de prijzen omhoog, zodat je in de 'aanbieding' nog meer betaalt dan normaal.
Mijn theorie is afdoendequote:
Dat was ook zo in Rotterdam.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Succes tussen al die zwijnen daar. Enorme kankerbende. Ik was vandaag in Utrecht, er lopen alleen maar van die to-be decadente huisvrouwtjes bepakt met gele tassen en petjesvolk dat een beetje in de goedkope rekken ligt te snuffelen.
Idd. En ik ga daar dan gewoon heel sexy in mn eentje staan shoppen, dat trekt vrouwen! Niet normaal zeg...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja. En hun mannen die als makke lammetjes achter ze aanstruinenNiet te geloven. Kudtemancipatie!
Ohquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Klopt. Was vandaag ook bij Editie NL.
Dat is iedere zondag in Rotterdam, heb ik het ideequote:
Diepgang is voor mensen die graag underground zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh. Mijne heeft echt meer diepgang hoor!
Waren die leuker?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben er snel langs gelopen. Lekker andere winkeltjes bezocht.
Uit het diepe zuidenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Diepgang is voor mensen die graag underground zijn.
Juistquote:
Hehe. Inderdaad. Met z'n vijven aan een enkel shirt trekken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is iedere zondag in Rotterdam, heb ik het ideeVan die graaiende wijven die nog net geen elleboog in je oog steken.
Dag nachtrustquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Damn, val ik 2 uur geleden in slaap
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef Myraela het volgende:
Project groepje waarbij alles het allerlaatste moment gebeurt.
H&M en Esprit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:54 schreef Jimbo het volgende:
morgen moet ik ook naar Rdam stad met de dames
hebben ze ergens anders uitverkoop met toffe merken ?jullie dames weten dat vast wel
Bijenkorf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:54 schreef Jimbo het volgende:
hebben ze ergens anders uitverkoop met toffe merken ?jullie dames weten dat vast wel
En goedkoperquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
H&M, Hunkemöller, C&A en de Six? Jaaaaa.
OMG de Sixquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
H&M, Hunkemöller, C&A en de Six? Jaaaaa.
De ware aard van vrouwen komt op zulke dagen naar boven. Enorme geldwolven die alles zullen doen om "exclusieve" dingen te kopen die in de aanbieding zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is iedere zondag in Rotterdam, heb ik het ideeVan die graaiende wijven die nog net geen elleboog in je oog steken.
Vast ook wel op de korte lijnbaan, daar hebben ze altijd uitverkoop en zijn leuke winkels.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:54 schreef Jimbo het volgende:
Oh, ik miste dat woordjequote:
Valt mee denk ik. Ben nog fucking moequote:
Niet iedereen is zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De ware aard van vrouwen komt op zulke dagen naar boven. Enorme geldwolven die alles zullen doen om "exclusieve" dingen te kopen die in de aanbieding zijn
Niks tegen vrouwen verder.
Dat stond erquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:55 schreef Jotcha het volgende:
Maar het hoeft toch geen uitverkoop te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |