Jawel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je kunt niet komen op de meet morgen?
Tsjakka 100 euriquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij doet nu echt een vreugdedansje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
niet slapen?quote:
Succes tussen al die zwijnen daar. Enorme kankerbende. Ik was vandaag in Utrecht, er lopen alleen maar van die to-be decadente huisvrouwtjes bepakt met gele tassen en petjesvolk dat een beetje in de goedkope rekken ligt te snuffelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, dan misschien morgen maar ff de Bijenkorf plunderen, als ik vroeg klaar ben met stage
Ook weer niet, want do isquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij doet nu echt een vreugdedansje.
Damn, daar moet ik zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Succes tussen al die zwijnen daar. Enorme kankerbende. Ik was vandaag in Utrecht, er lopen alleen maar van die to-be decadente huisvrouwtjes bepakt met gele tassen en petjesvolk dat een beetje in de goedkope rekken ligt te snuffelen.
Oud Zuidquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:46 schreef Bravebart het volgende:
Oh kudt, de Bijenkorf is natuurlijk superduur. Superduur. Fucking duur!
Tevens raad-je-plaatje.
Ik vind die vrouwen kankergeilquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Succes tussen al die zwijnen daar. Enorme kankerbende. Ik was vandaag in Utrecht, er lopen alleen maar van die to-be decadente huisvrouwtjes bepakt met gele tassen en petjesvolk dat een beetje in de goedkope rekken ligt te snuffelen.
quote:
Daar heb ik een interessante theorie over. Morgen horen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:46 schreef Tijgertje. het volgende:
Bijenkorf is inderdaad duur. Blouse normaal 130,- en nu 100,-
Woehoeee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |