Diepgang is voor mensen die graag underground zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh. Mijne heeft echt meer diepgang hoor!
Waren die leuker?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben er snel langs gelopen. Lekker andere winkeltjes bezocht.
Uit het diepe zuidenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Diepgang is voor mensen die graag underground zijn.
Juistquote:
Hehe. Inderdaad. Met z'n vijven aan een enkel shirt trekken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is iedere zondag in Rotterdam, heb ik het ideeVan die graaiende wijven die nog net geen elleboog in je oog steken.
Dag nachtrustquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Damn, val ik 2 uur geleden in slaap
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef Myraela het volgende:
Project groepje waarbij alles het allerlaatste moment gebeurt.
H&M en Esprit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:54 schreef Jimbo het volgende:
morgen moet ik ook naar Rdam stad met de dames
hebben ze ergens anders uitverkoop met toffe merken ?jullie dames weten dat vast wel
Bijenkorf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:54 schreef Jimbo het volgende:
hebben ze ergens anders uitverkoop met toffe merken ?jullie dames weten dat vast wel
En goedkoperquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
H&M, Hunkemöller, C&A en de Six? Jaaaaa.
OMG de Sixquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
H&M, Hunkemöller, C&A en de Six? Jaaaaa.
De ware aard van vrouwen komt op zulke dagen naar boven. Enorme geldwolven die alles zullen doen om "exclusieve" dingen te kopen die in de aanbieding zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is iedere zondag in Rotterdam, heb ik het ideeVan die graaiende wijven die nog net geen elleboog in je oog steken.
Vast ook wel op de korte lijnbaan, daar hebben ze altijd uitverkoop en zijn leuke winkels.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:54 schreef Jimbo het volgende:
Oh, ik miste dat woordjequote:
Valt mee denk ik. Ben nog fucking moequote:
Niet iedereen is zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De ware aard van vrouwen komt op zulke dagen naar boven. Enorme geldwolven die alles zullen doen om "exclusieve" dingen te kopen die in de aanbieding zijn
Niks tegen vrouwen verder.
Dat stond erquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:55 schreef Jotcha het volgende:
Maar het hoeft toch geen uitverkoop te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |