Ik ben al die namen kwijt! Dat had ook een naam. Ook een beetje alternatieve kleding. Maar, ja, daar gaan ze een kantoor van de bijenkorf bouwen ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef Bravebart het volgende:
Trouwens, de BijenkorfIk liep er laatste ff snel langs, maar is dat foeilelijke 'hippe' ingangding weg? Met al die rotzooi, die stiekem best tof was?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef Bravebart het volgende:
Mensen uit (omgeving) Rotterdam, puick volk.
Mwah, hebben de laatste tijd niet zulke leuke dingenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Brittain is relaxed in de uitverkoop !!
vorige keer 2sc truienm, uber relaxete dingen, 35euro p/s![]()
helden winkel
Ja dat jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben al die namen kwijt! Dat had ook een naam. Ook een beetje alternatieve kleding. Maar, ja, daar gaan ze een kantoor van de bijenkorf bouwen ofzo.
haiquote:
Das ook een skate merkquote:
In utrecht vond ik het aanbod altijd veel beter dan in Rotterdam.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zoek surf/skate/board merken
DC , burton Element Vulcom ect ect
eigenlijk alles wat ik draagnaast nette kleren dan
maar kan weinig goede shops vinden in nl
Vraag in LIF. Daar weten ze die shitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zoek surf/skate/board merken
DC , burton Element Vulcom ect ect
eigenlijk alles wat ik draagnaast nette kleren dan
maar kan weinig goede shops vinden in nl
in arnhem (quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mwah, hebben de laatste tijd niet zulke leuke dingen
Funky House is toffer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Brittain is relaxed in de uitverkoop !!
vorige keer 2sc truienm, uber relaxete dingen, 35euro p/s![]()
helden winkel
true, mss dat ik wel in utrecht ga winkelen. maarja dan moet ik met de trein van utrecht naar huis en dan weer terugquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In utrecht vond ik het aanbod altijd veel beter dan in Rotterdam.
Tof.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Info over de bouw naast de bijenkorf inclusief plaatje.
De Chill Out heette het!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat jaStonden eerst veel te vette All-Stars. Maarja, t/m maat 45.
kom ik echt nooitquote:
Ja, true, maar je hebt wel je kleren. Ik heb er ook vaak dingen gekocht vroegah. En ik vond dat ze er veeel hadden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true, mss dat ik wel in utrecht ga winkelen. maarja dan moet ik met de trein van utrecht naar huis en dan weer terug
Succes.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga me even storten op mijn analyses, ik hoop over een uur klaar te zijn.
Ghihihi je zei anal !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga me even storten op mijn analyses, ik hoop over een uur klaar te zijn.
binnenkort eens alleen daar heen dan , of als dr nog iemand meewil ga ik samenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, true, maar je hebt wel je kleren. Ik heb er ook vaak dingen gekocht vroegah. En ik vond dat ze er veeel hadden.![]()
Tot straks
Nee, dat hebben ze dus platgegooid.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kom ik echt nooitwelke is dat ? die bij de kinky kapper daar ?
Euhm. Naast de dump en tegenover de Brittain.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Info over de bouw naast de bijenkorf inclusief plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |