Gastquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:56 schreef KingGone het volgende:
[..]
Waar zit de C&A dan in Rotterdam?![]()
Six is inderdaad leuker.
Dankje, dat wou ik nog nét niet zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastAls je die kan missen heb je de complete koopgoot gemist
Als je met vrouwen praat, en je zegt dat ze een mooie tas hebben, komt die ook altijd uit de uitverkoop. Ik denk dat uitverkoopshoppen gewoon veel temaken heeft met schuldgevoelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De ware aard van vrouwen komt op zulke dagen naar boven. Enorme geldwolven die alles zullen doen om "exclusieve" dingen te kopen die in de aanbieding zijn
Niks tegen vrouwen verder.
Euhm. Tegenover de Honkemuller, naast de H&M, en bij de Zara in de buurt. Koopgoot bij het Hema gedeelte.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:56 schreef KingGone het volgende:
[..]
Waar zit de C&A dan in Rotterdam?![]()
Six is inderdaad leuker.
Er zit er een op de. Westblaak geloof ik, bij de skatebaan? Daar zit er een.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:57 schreef Jimbo het volgende:
Hmm zijn dr ook nog normale skateshops in rotterdam? behalve die sevenplay die alles tyfus duur maakt
Aaah in de koopsloot. Daar kom ik nooit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastAls je die kan missen heb je de complete koopgoot gemist
ja de oude left ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zit er een op de. Westblaak geloof ik, bij de skatebaan? Daar zit er een.
Ook boven de koopgoot trouwensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef KingGone het volgende:
[..]
Aaah in de koopsloot. Daar kom ik nooit.
Zijn ze aan het verbouwen, komt wel weer, hoop ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:58 schreef Bravebart het volgende:
Trouwens, de BijenkorfIk liep er laatste ff snel langs, maar is dat foeilelijke 'hippe' ingangding weg? Met al die rotzooi, die stiekem best tof was?
Oh, heb er weinig verstand van, wat zoek je? Want bij de Blackwidow hebben ze soms ook wel grappige, niet gothic-dingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja de oude left ?
heeft echt alleen pauper merkenhelaas
QFTquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef Bravebart het volgende:
Mensen uit (omgeving) Rotterdam, puick volk.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beelddingen door middel van ee nbepaald schema
Ook er aan, ja. Een ingang.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik weet het alweer ja. Bij de coolsingel.
Hoiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 21:59 schreef Bravebart het volgende:
Daar ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik weet het alweer ja. Bij de coolsingel.
Ja. Kak. Hoe heten die nou! Euhmm.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:57 schreef Jimbo het volgende:
Hmm zijn dr ook nog normale skateshops in rotterdam? behalve die sevenplay die alles tyfus duur maakt
Mja, dan heb ik het toch goed gezienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zijn ze aan het verbouwen, komt wel weer, hoop ik
ik zoek surf/skate/board merkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zijn ze aan het verbouwen, komt wel weer, hoop ik
[..]
Oh, heb er weinig verstand van, wat zoek je? Want bij de Blackwidow hebben ze soms ook wel grappige, niet gothic-dingen.
Brittain is relaxed in de uitverkoop !!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Kak. Hoe heten die nou! Euhmm.
Funky House, Brittain & een toffe winkel tegenover de Funky House waar ik de naam niet meer van weet.
Ik ben al die namen kwijt! Dat had ook een naam. Ook een beetje alternatieve kleding. Maar, ja, daar gaan ze een kantoor van de bijenkorf bouwen ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef Bravebart het volgende:
Trouwens, de BijenkorfIk liep er laatste ff snel langs, maar is dat foeilelijke 'hippe' ingangding weg? Met al die rotzooi, die stiekem best tof was?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef Bravebart het volgende:
Mwah, hebben de laatste tijd niet zulke leuke dingenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Brittain is relaxed in de uitverkoop !!
vorige keer 2sc truienm, uber relaxete dingen, 35euro p/s![]()
helden winkel
Ja dat jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben al die namen kwijt! Dat had ook een naam. Ook een beetje alternatieve kleding. Maar, ja, daar gaan ze een kantoor van de bijenkorf bouwen ofzo.
haiquote:
Das ook een skate merkquote:
In utrecht vond ik het aanbod altijd veel beter dan in Rotterdam.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zoek surf/skate/board merken
DC , burton Element Vulcom ect ect
eigenlijk alles wat ik draagnaast nette kleren dan
maar kan weinig goede shops vinden in nl
Vraag in LIF. Daar weten ze die shitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zoek surf/skate/board merken
DC , burton Element Vulcom ect ect
eigenlijk alles wat ik draagnaast nette kleren dan
maar kan weinig goede shops vinden in nl
in arnhem (quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mwah, hebben de laatste tijd niet zulke leuke dingen
Funky House is toffer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Brittain is relaxed in de uitverkoop !!
vorige keer 2sc truienm, uber relaxete dingen, 35euro p/s![]()
helden winkel
true, mss dat ik wel in utrecht ga winkelen. maarja dan moet ik met de trein van utrecht naar huis en dan weer terugquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In utrecht vond ik het aanbod altijd veel beter dan in Rotterdam.
Tof.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Info over de bouw naast de bijenkorf inclusief plaatje.
De Chill Out heette het!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat jaStonden eerst veel te vette All-Stars. Maarja, t/m maat 45.
kom ik echt nooitquote:
Ja, true, maar je hebt wel je kleren. Ik heb er ook vaak dingen gekocht vroegah. En ik vond dat ze er veeel hadden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true, mss dat ik wel in utrecht ga winkelen. maarja dan moet ik met de trein van utrecht naar huis en dan weer terug
Succes.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga me even storten op mijn analyses, ik hoop over een uur klaar te zijn.
Ghihihi je zei anal !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga me even storten op mijn analyses, ik hoop over een uur klaar te zijn.
binnenkort eens alleen daar heen dan , of als dr nog iemand meewil ga ik samenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, true, maar je hebt wel je kleren. Ik heb er ook vaak dingen gekocht vroegah. En ik vond dat ze er veeel hadden.![]()
Tot straks
Nee, dat hebben ze dus platgegooid.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kom ik echt nooitwelke is dat ? die bij de kinky kapper daar ?
Euhm. Naast de dump en tegenover de Brittain.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Info over de bouw naast de bijenkorf inclusief plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |