kloptquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Das ook een skate merk
what the fuck !!!!!!! dat heb ik heul niet gezien toen ik dr vrijdag wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze dus platgegooid.
[..]
Euhm. Naast de dump en tegenover de Brittain.
Nou. Vandaag was het dus weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
what the fuck !!!!!!! dat heb ik heul niet gezien toen ik dr vrijdag wasen en en ik was dr like 2 maanden geleden nog dacht ik
quote:
Likequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
what the fuck !!!!!!! dat heb ik heul niet gezien toen ik dr vrijdag wasen en en ik was dr like 2 maanden geleden nog dacht ik
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Info over de bouw naast de bijenkorf inclusief plaatje.
Daar heb je ze toch ook voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]dit is het, ik draag voortaan mn lenzen
heb jij dat gezien toen we dr liepenquote:
Jaquote:
Op de begane grond en de eerste en tweede verdieping komt een filiaal van The Sting.quote:
neequote:
als ze dr eens andere kleren hebben is het wel tof.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Op de begane grond en de eerste en tweede verdieping komt een filiaal van The Sting.![]()
Dan is dat de 4e Sting ofzo. Wtf.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef nijnja het volgende:
Acda en gefrunnik op de radio, ik vraag 'mag hij iets harder?'. Reactie: "Dit is niet Herman in de zon op een terras hoor...".!
Ik vind het afbreuk doen aan het winkelgebiedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Op de begane grond en de eerste en tweede verdieping komt een filiaal van The Sting.![]()
Dan is dat de 4e Sting ofzo. Wtf.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het afbreuk doen aan het winkelgebiedDan staat het toch recht tegen dat BK gebouwtje aan? Of staat die een blok verderop? Ik weet dat nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |