ik zin mee!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef nijnja het volgende:
Ik heb zin in de meet jonks, waarom zinnen jullie niet met mij mee?
quote:
Jij komt toch ook, Mikequote:
of de sting oid ;P die tegenover de free record shopquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tof! Want een meisje uit mijn klas zegt dus dat daar een winkel zit die in een combinatie is de tussen de H&M, de Zara en de Mango, alleen ben ik de naam vergeten.Weet jij misschien welke ik bedoel?
Oké. Even denken. Sting, We, Wonderwoman, Newyorker, euhmmmm. Ik denk Didi of Steps. Die komen het meeste in de buurt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tof! Want een meisje uit mijn klas zegt dus dat daar een winkel zit die in een combinatie is de tussen de H&M, de Zara en de Mango, alleen ben ik de naam vergeten.Weet jij misschien welke ik bedoel?
Ik vind dat ik niet zo ben.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
dat je het pretendeert wil niet zeggen dat je het niet bent.
Etenquote:
Jawel.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij komt toch ook, Mike?
ONEE EGEN MIKE!!
Primark een kruising van H&M, de Zara en de Mango?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat had ik wel onthouden.Ik denk die van KG.
je bent nog niet in staat buiten je eigen referentiekader te denkenquote:
Echt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Primark een kruising van H&M, de Zara en de Mango?
Nee.Primark is een kruising tussen Zeeman, Wibra en H&M.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
je bent nog niet in staat buiten je eigen referentiekader te denken
@ fiets:!
@: nini: nee natuurlijk niet, ik heb iets anders te doen
Ja, zo zei zij het.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
stom wijfquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Zebraquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
het geeft me een slecht gevoel dat ik de enige vrouw ben die jij niet ophemelt.quote:
Dat is niet mijn probleemquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ghihihihi ik ga nijn zien morgen !!!
Wie is het?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef mstr het volgende:
Weggeslet, waarom moet jij altijd met moeilijke woorden praten terwijl je fucking nog gewoon op 't VWO zit.
Wie is niniquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Je bent echt vervelend.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
het geeft me een slecht gevoel dat ik de enige vrouw ben die jij niet ophemelt.
dit impliceert nl dat het echt aan mij en aan niemand anders ligt.
vervelend
daarom juist.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef mstr het volgende:
Weggeslet, waarom moet jij altijd met moeilijke woorden praten terwijl je fucking nog gewoon op 't VWO zit.
Je bent echt precies zoals ik je mij nog herinner he?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
daarom juist.
voor mij is dat normaal
niet om stoer te doen want dat hoef ik niet, het is gewoon zo
herman brusselmans heeft ooit een citaat gedaan over feministen die koken van woede na het lezen van zijn boeken, het doet me deugd dat ik jouw brusselmans mag zijn.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik las dat ze gingen koken omdat ze woedend waren.
Sorry nijnja maar ik begrijp geen kut van deze zin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je bent echt precies zoals ik je mij nog herinner he?!
Brusselmans is wel een koningquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
herman brusselmans heeft ooit een citaat gedaan over feministen die koken van woeden na het lezen van zijn boeken, het doet me deugd dat ik jouw brusselmans mag zijn.
Dat ik haar een tijd neit gesproken heb, en dat ze nog steeds ehtzelfde is als hoe ik haar herinnerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sorry nijnja maar ik begrijp geen kut van deze zin.
jij hebt mij al een lange tijd niet gezien :dquote:
maaike is wel een geile naamquote:
Op die manier.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat ik haar een tijd neit gesproken heb, en dat ze nog steeds ehtzelfde is als hoe ik haar herinner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |