Dat doe ik al.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slikkenDaarin zitten slechte biobacterien die ook helpen, net als optimel enzo voor de stoelgang helpt
.
En mja ik weet gelijk waarom ik zoveel aangekomen ben de laatste paar maandenik ben seksloos !
Wat een ramp.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slikkenDaarin zitten slechte biobacterien die ook helpen, net als optimel enzo voor de stoelgang helpt
.
En mja ik weet gelijk waarom ik zoveel aangekomen ben de laatste paar maandenik ben seksloos !
Maar je kan langer fietsen dan hardlopenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je weet dat hardlopen beter is dan fietsen?
Ja, maar hij oppert het.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Serieus. Ik hoef niet alles over jou en Mark te weten.
Nee, zwemmen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar je kan langer fietsen dan hardlopenEn ik loop nogal slecht van mezelf, en heb een betere fietsconditie
jaquote:
good girlquote:
maar verder geen detailsquote:
Aanranding vindt jij toch niet erg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
janu moet ik weer sporten
[..]
good girl
[..]
maar verder geen detailsDalijk rand ze me aan
Ja ik ook, 16km per dag zo hard mogelijk. En als ik zin heb ga ik savonds wielrennen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
ik fiets altijd naar school en regen nat en dat is sauer
zonder Tquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
janu moet ik weer sporten
[..]
good girl
[..]
Oef Ja. En dat wil je natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ghihiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aanranding vindt jij toch niet erg.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oef Ja. En dat wil je natuurlijk niet.
Daarom zei ik het.quote:
Wil jij me aanrandenquote:
Welke dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:36 schreef Jimbo het volgende:
Oeh ik ga morgen een liedje aanvragenmaar ik houd het nog even geheim welke
Ja, je hoeft toch ook niet als Pieter van den Hoogenband te zwemmen, als je maar beweegt!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
True. Ik kan het alleen niet te best
Waaruit kan je daar kiezen? Ik zeg Ich bin wie duquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:36 schreef Jimbo het volgende:
Oeh ik ga morgen een liedje aanvragenmaar ik houd het nog even geheim welke
Hij gaat ons RickRollenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waaruit kan je daar kiezen? Ik zeg Ich bin wie du
in de nirvana versiequote:
k wist hetquote:
Ja maar ik vind baantjeszwemmen serieus lastig op de een of andere manier. Heb het idee dat ik amper vooruit komquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, je hoeft toch ook niet als Pieter van den Hoogenband te zwemmen, als je maar beweegt!
Nee joh, als je andere kant van het bad bereikt ben je er toch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar ik vind baantjeszwemmen serieus lastig op de een of andere manier. Heb het idee dat ik amper vooruit kom
Ik haat Suus? Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef Weggeslet het volgende:
lauri haat hero-i
meisjes haten elkaar altijd
zo van: heeeeee leuke tas meid![]()
is ze weg: omg hoe kán je zoiets kopen
ik ben het zelf ook maar het blijft natuurlijk stom
Ja. Helemaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Lau, ben jij een beetje bekend op Alexandrium?
En dan omdraaien en dan weer. Onderwater zwemmen is welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, als je andere kant van het bad bereikt ben je er toch.
Tof! Want een meisje uit mijn klas zegt dus dat daar een winkel zit die in een combinatie is de tussen de H&M, de Zara en de Mango, alleen ben ik de naam vergeten.quote:
die hebben ze heul niet :^quote:
Kan ik niet tegen met stomme bronchitis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan omdraaien en dan weer. Onderwater zwemmen is welmits geen lenzen dan.
dat je het pretendeert wil niet zeggen dat je het niet bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik haat Suus? Nee.Suus is tof. Ik zeg alleen dat ik niet al haar seksdetails hoef te weten.
En waarschijnlijk ben jij zo'n oppervlakkige kuthoer, maar ik niet.
He bahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan ik niet tegen met stomme bronchitis.
Primarkkkkkk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tof! Want een meisje uit mijn klas zegt dus dat daar een winkel zit die in een combinatie is de tussen de H&M, de Zara en de Mango, alleen ben ik de naam vergeten.Weet jij misschien welke ik bedoel?
Pannenkoek!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef nijnja het volgende:
Ik heb zin in de meet jonks, waarom zinnen jullie niet met mij mee?
new yorker ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tof! Want een meisje uit mijn klas zegt dus dat daar een winkel zit die in een combinatie is de tussen de H&M, de Zara en de Mango, alleen ben ik de naam vergeten.Weet jij misschien welke ik bedoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |