Niet daar, ik ben altijd later met OP's.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Hihi. Ren, waar is de op!
Wutquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:30 schreef RenRen- het volgende:
Heim, ik had niet door dat het het einde was
Pee Wee Enquote:
Dan faal je, want ik ben de fristikingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:22 schreef Hyman het volgende:
Morgen ga ik echt wel een fristi drinken
50 cent bijleggen en dan keihard kapot stampenquote:
Misschien. HET IS BIJNA KONINGINNENDAGquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
50 cent bijleggen en dan keihard kapot stampen![]()
![]()
WANT JE HAD ZE TOCH GEKOCHT?!oké typische fok! grappen zijn echt niet leuk
HAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
50 cent bijleggen en dan keihard kapot stampen![]()
![]()
WANT JE HAD ZE TOCH GEKOCHT?!oké typische fok! grappen zijn echt niet leuk
HAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAAHHHAAAHAAHAHAHHAHAHAHAHA
Nee
Eerst ook fristi gaan drinkenquote:
Ik wil pics! Ook van jou in Artis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:36 schreef Bravebart het volgende:
JA HALLO!
Mijn beestjes geven lichtWat een schatjes ook
Ik zit dan in de subway.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:37 schreef nijnja het volgende:
Hihi over 24 uur zit ik al in de trein
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:37 schreef nijnja het volgende:
Hihi over 24,5 uur zit ik al in de trein
In de subway, als in, welke subway?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zit dan in de subway.
Of bij de opticien.
Die in de stad!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:38 schreef Syana het volgende:
[..]
In de subway, als in, welke subway?
Ja, maar pics gaan nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil pics! Ook van jou in Artis.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar pics gaan nietIk heb het met de camera van mn mobiel geprobeerd, maar die is er niet goed genoeg voor. En ze geven relatief weinig licht, dus je hebt een sluitertijd van 20 seconde ofzo
Maar ik kon er al bijna een boek bij lezen
![]()
Ik ben al een jaar niet meer bij de Sub geweestquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die in de stad!
Want ik ga iets eten in de stad hier, met mijn moedertje.
Haha, als ik dat toelaat word ik er uit geschoptquote:
Ik 2 jaar denk ik. Berlijn? En daar heb ik niet eens wat gegeten, want we gingen iets halen voor mijn moederquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:41 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar niet meer bij de Sub geweest
Parmezan Oregano classic Tune getoast met kaas.
alles er op behalve pepers en paprika, extra olijf en augurk.
Omdat dat gezond is.
En lekker.
Chipotle Southwest hoort er ook bij.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, als ik dat toelaat word ik er uit geschopt
Yay.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik neem morgen wel ff mn oude mobiel mee; die heeft een betere camera. Plus, ze zouden morgen alweer meer licht moeten geven.
Oh dat kan welquote:
Je zou naar Artis gaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat kan welMaar daar werk ik niet hč
Heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je zou naar Artis gaan.
Waar werk je wel?
quote:
je hebt kindjes!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik neem morgen wel ff mn oude mobiel mee; die heeft een betere camera. Plus, ze zouden morgen alweer meer licht moeten geven.
Oh.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?Ik werk gewoon op ons lab
Sowieso hebben ze bij Artis niet de plek/apparatuur om die-hard te gaan experimenteren
Als ik eenmaal een stabiel proces heb ontwikkeld geven we dat aan Artis
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Het regent hier, ik heb zin om buiten te gaan dansen.
en chocomel te drinken
Raarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
en chocomel te drinken
Zo voelt het wel jaquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
en chocomel te drinken
Mwa, scheelt me bakken reistijdquote:
Ik weetquote:
samen dansen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan warme chocolademelk
Ik ben mijn kamer goed warm aan het stokenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan warme chocolademelk
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:52 schreef Syana het volgende:
K hoor opeens dat ik zaterdag waarschijnlijk al over ga.
Naar mn eigen huisje.
Ja, alle 3,5 miljard een andere naamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet
hebben ze ook namen?
Eromheen? Komt voor de bakker.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
samen dansen?
en ik eis slagroom om mijn chocomel, anders niet
nou kan toch! dat je zegt van: herman! wat schijn jij mooi vandaagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alle 3,5 miljard een andere naam![]()
Gezellig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stiefvader zonder gevoel voor humor.
Voor zover dit humor is.
sugababes?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eromheen? Komt voor de bakker.
Waarom
FFS
Heb ik
mail van sugababes
Ik zit door de Klaas-en de Henk-en niet meerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou kan toch! dat je zegt van: herman! wat schijn jij mooi vandaag![]()
of hmmm ik kan klaas niet vinden.
Oké, Anna, anne, annemarlies, annemarloes, annemarieke, annemarijke, annegie, anke, ank, appie, ali, ik kan nog wel even doorgaan bij de a?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alle 3,5 miljard een andere naam![]()
Dankje!quote:
Ik durf het niet te lezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sugababes?![]()
wat willen ze van je?
hmmm lastig lastig....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie door de Klaas-en de Henk-en niet meer
Heel verstandig.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef Syana het volgende:
[..]
Dankje!
K zit nu in Groningen, en al mn spullen zijn nog in Vlagtwedde.
Dus hoe mn kleding, andere spullen en fiets er komen, weet ik nog niet.
Ook weet ik nog niet wanneer ik dan weer internet heb e.d.
Doe maar ff de hele aquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké, Anna, anne, annemarlies, annemarloes, annemarieke, annemarijke, annegie, anke, ank, appie, ali, ik kan nog wel even doorgaan bij de a?
Moet ik hem dan niet eerst openen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:59 schreef Jotcha het volgende:
Ren, stuur maar door, ik lees hem wel voor je
Mwa, het is maar 1 soortquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hmmm lastig lastig....
zo kan je ook geen favo bacterie selecteren natuurlijk
Plak de onderste helft af. Of je kan hem aanvinken enzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet ik hem dan niet eerst openen?
en ze hebben vast al een naamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, het is maar 1 soortDus in principe zijn het allemaal kloontjes
En aangezien ik met 6 verschillende kweekmedia werk, heb ik eigenlijk maar 6 namen nodig
we steunen je in deze moeilijke periode dat je bang bent voor sugababes mail.quote:
Enneh. Wie ben jij?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
we steunen je in deze moeilijke periode dat je bang bent voor sugababes mail.
Nu lezen.
Aghmed, Allah (waarom niet) arie, appie, aap, amy, aimee, aimy, adriana (ik ben voor), Allan, Alloys, alice, An, annebel, Arno, art.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Plak de onderste helft af. Of je kan hem aanvinken enzo.
Photobacterium phosphoreumquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en ze hebben vast al een naamEen mooie Latijnse?
quote:
Kabel er heen leggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:05 schreef Syana het volgende:
Oke, ik wee hoe mn spullen overkomen.
En hoe mijn fiets er komt (gewoon heen fietsen)
Nu alleen het internet nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hmmm een gat? in een speen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind die spenen met een gat erin zo raar.
Fok is groot, waar staat ie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Faye, voor zo ver ik weet.
foto is ook nog ergens te vinden.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Kabel er heen leggen.Ik heb geen idee waar en hoe ik mobiel internet kan aanvragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't make the change, be the change!
Jekentmenietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:07 schreef gewoonfaye het volgende:
@RenRen-
Ik zag net jouw fotoboek.
Jij hebt zoooooooooo'n lieve kat =D
mijne lijkt er een beetje op.
Oh, in het Nederlands: beest wat licht uitzendt mbv fosforquote:
Ik kan geen plaatjes vinden, maar dat zag ik bij Oprah.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmmm een gat? in een speen?
Oh, wat meer over mezelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Fok is groot, waar staat ie?En wat meer over jezelf?
Als ik nou een kilo fosfor naar binnen zou werken he, ga ik dan ook oplichten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, in het Nederlands: beest wat licht uitzendt mbv fosfor
15 pasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, wat meer over mezelf.
Faye, 15 jaar, kan slim doen, ook vaak bijdehand, heeft een voorliefde voor geouwehoer.
Verder nog iets? Ik ben niet goed in mezelf voorstellen.
Foto: Het Tiener en Puber Userfototopic [#36]
die met die grafitti
Probeer het eens met uraniumquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik nou een kilo fosfor naar binnen zou werken he, ga ik dan ook oplichten?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Faye, 15 jaar, kan slim doen, ook vaak bijdehand, heeft een voorliefde voor geouwehoer.
die met die grafitti
Hij is de liefstequote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:07 schreef gewoonfaye het volgende:
@RenRen-
Ik zag net jouw fotoboek.
Jij hebt zoooooooooo'n lieve kat =D
mijne lijkt er een beetje op.
ze had weer een geweldig product dat iedereen moet gaan kopen nu?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan geen plaatjes vinden, maar dat zag ik bij Oprah.
Maar die zijn dan ook groot, van horen-zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is de liefsteHij plet mijn neus.
Minpuntje is dat hij soms (vaak) zijn nagels in mn tetten zet.
Videokaart omruilenquote:
Ik dacht meer aan een geile isotoop van uraniumquote:
Nee, een plaatje van een baby!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze had weer een geweldig product dat iedereen moet gaan kopen nu?
Dat lijkt me logischer jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Videokaart omruilen
Dit is mn 4de videokaart met artifacs, ik denk het toch de airflow in mn kast is, en niet de kaarten
Ja, hobbies, school etc.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die met die grafitti
Dat probleem ken ik! Mijn armen zijn ook vaak de pineut.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is de liefsteHij plet mijn neus.
Minpuntje is dat hij soms (vaak) zijn nagels in mn tetten zet.
Wie zei dat, ze liegen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar die zijn dan ook groot, van horen-zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naw, hij wilt dan dat ik hem aan. En dan denkt hij aandacht te kunnen treken door te grijpen naar mijn hoofd, en dan grijpt hij gigantisch mis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik! Mijn armen zijn ook vaak de pineut.
Mag ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een geile isotoop van uranium
Ik film het en zet het op youtubequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik nou een kilo fosfor naar binnen zou werken he, ga ik dan ook oplichten?
Ahquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie zei dat, ze liegen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meet het eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan weet je het
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ach joh, als je 23 bent en een kind hebt, mag je het zelfs nog proberen, maar das een ander verhaalquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie zei dat, ze liegen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je dat voor elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Que?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ach joh, als je 23 bent en een kind hebt, mag je het zelfs nog proberen, maar das een ander verhaal
Welke fac. heb je het over?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Klacht over de HU
Ze willen de servers niet upgraden, want er is geen geld
en daardoor kunnen HEEL VEEL mensen niet op het draadloos internet
Dan ben je nog niet op de FNT geweestquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
FCJ en FEM, beide gebouwen had ik les
en in beied gebouwen konik niet inloggen
Ik ben niet goed in metenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
meet het eens.dan weet je het
Ik ben 5 kilo afgevallen, dus dat helpt wel mee. Staat ook voor een maat theoretisch.quote:
Mickey -zo eet ons "schatje"- ploft overal neer en wil graag geaait worden, maar niet als hij staat of op de stoel ligt. Dan gaattie blazen, om vervolgens je weer kopjes te geven. Heel apart beestjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Naw, hij wilt dan dat ik hem aan. En dan denkt hij aandacht te kunnen treken door te grijpen naar mijn hoofd, en dan grijpt hij gigantisch mis.
Oké, dan snap ik hetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in meten
[..]
Ik ben 5 kilo afgevallen, dus dat helpt wel mee. Staat ook voor een maat theoretisch.
Neuh, niks te zoeken daarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet op de FNT geweest
Daar wordt je er om de 2 minuten vanaf gepleurd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neuh, niks te zoeken daar
zelfde probleem?
en
@nieuwe meisje
Hoi
Mijn liefje heette Mikkiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mickey -zo eet ons "schatje"- ploft overal neer en wil graag geaait worden, maar niet als hij staat of op de stoel ligt. Dan gaattie blazen, om vervolgens je weer kopjes te geven. Heel apart beestje![]()
Maar het voedsel roept!
Je weet toch wel hoe dat moetquote:
netjes!quote:[..]
Ik ben 5 kilo afgevallen, dus dat helpt wel mee. Staat ook voor een maat theoretisch.
Bij ons is een laptop verplicht (quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar wordt je er om de 2 minuten vanaf gepleurd.
Bij mij, FG, is er geen probleem
Maar daar zijn ook vrij weinig mensen met een laptop.
watvooreentje?quote:
Ja klopt, bij de FNT is het ook 'verplicht'.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Bij ons is een laptop verplicht (tjah.. dan gaan alle pubers inclusief ik, een laptop sloeberen bij papa en mama, en dan krijg je dit
!)
Dat maakt onze Sjoegerd niets uitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Nu moet je bij iemand anders kijken.
Bij ons ook hooguit 10. de 2e en 3e jaars hebben wel allemaal een schootcomputer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja klopt, bij de FNT is het ook 'verplicht'.
Bij de FG niet, en je ziet tijdens een college echt hooguit 5 laptops.
Terwijl er 150 man zit
Okéquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Bij ons ook hooguit 10. de 2e en 3e jaars hebben wel allemaal een schootcomputer.
anyways, ik ben naar utrecht
Tuurlijk. Mijn kamer is namelijk:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe dat moet
[..]
netjes!
quote:
Zo gedaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Eerst me vertrouwde videokaart eruit halen
Geef hem nog wel ene kusje voordat je hem op MP zet oid, dan denkt ie vast nog wel eens blij aan je terugquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Eerst me vertrouwde videokaart eruit halen
Dan zet ie ineens je foto midden in beeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef hem nog wel ene kusje voordat je hem op MP zet oid, dan denkt ie vast nog wel eens blij aan je terug![]()
Een goed natte lebberquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef hem nog wel ene kusje voordat je hem op MP zet oid, dan denkt ie vast nog wel eens blij aan je terug![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mijn kamer is namelijk:
[ afbeelding ]
En volgens mij leef ik dan officieel in de efteling.
Wat is er makkelijker opmeten dan een kamer?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
sexy tekening
Mja cupmaten - kamerdan gok ik dat het laatste makkelijker op te meten is
Neequote:
Oh, jij geeft normaal altijd een tongzoen aan je Video Kaart?quote:
Nee. Ik doelde erop dat het ding stuk zou gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef Syana het volgende:
[..]
Oh, jij geeft normaal altijd een tongzoen aan je Video Kaart?
Wat voor een school doe/deed je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef Syana het volgende:
[..]
Havoquote:
Nee preciesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is er makkelijker opmeten dan een kamer?
Tieten niet iig
Okéquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:24 schreef Syana het volgende:
[..]
Havo
hoezo?
En ja, videokaart had zonder hoofdletters gemoeten.
Hmhm, dan zie je gelijk de omvang enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee preciesdat bedoel ik
![]()
Al moet ik zeggen dat een man met zijn handen en ogen een zeer accurate schatting kan maken van een cupmaat!
ik lik elke morgen even over mijn beeldscherm. anders wil ie niet opstartenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef Syana het volgende:
[..]
Een goede morgen zoenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik lik elke morgen even over mijn beeldscherm. anders wil ie niet opstarten
Ik faal hard, wat dat betreftquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee preciesdat bedoel ik
![]()
Al moet ik zeggen dat een man met zijn handen en ogen een zeer accurate schatting kan maken van een cupmaat!
Doe het nooit met BH aan:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee preciesdat bedoel ik
![]()
Juist wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe het nooit met BH aan:
[afbeelding]
Ik kom soms domme over dan dat ik ben.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hmhm, dan zie je gelijk de omvang enzo
Niemand is perfect.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:27 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik kom soms domme over dan dat ik ben.
Dan kunnen mensen mij in elk geval niet onderschatten.
En nee, ik doe niet alles perfect, dus ook mijn grammatica niet.
omdat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/704e8eb9_paddedbra.gifquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:27 schreef RenRen- het volgende:
Je plaatje doet het niet, Dodo.
Maaaar ik hoef geen padding
quote:
Zie het verschil met en zonder BHquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/704e8eb9_paddedbra.gif
Klik.
Werkt goedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde ook op het zicht enzo. Maar bedankt voor het confronteren weerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook één keer aan tieten mogen zitten.
Dat kun je voelenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/704e8eb9_paddedbra.gif
Klik.
Neequote:
Ik ben er ook goed in anders.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee preciesdat bedoel ik
![]()
Oké. Ik kan het meestal wel aardig gokkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook op het zicht enzo. Maar bedankt voor het confronteren weer
Overigens is die link ook 403.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Zie het verschil met en zonder BH
maar dat heeft hij dus nog nooit gedaan. Anders had hij dat wel geweten.quote:
Bewijs dat eerst maar eens!quote:
Dat zie je wel als je er vlak op staat met je neus gok ik zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:30 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/646931/704e8eb9/boobies.html
Zo dan.
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Geen ervaring met zulke BH's.
Dat zal best ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zie je wel als je er vlak op staat met je neus gok ik zo
Stel je voor!!11221quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoef er ook geen ervaring mee te krijgen.
Als je zoiets doet, ben je volgens mij wel onzeker over je lichaam, dat is nou niet echt aantrekkelijk als iemand dat is.quote:
Ik weet niet waar het over gaat, maar op elke straathoek kun je wel iets te eten krijgen daar hoeft je moeder toch niet voor te zorgen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:33 schreef Syana het volgende:
Oh nu ga ik zaterdag misschien niet over.
Omdat ik ook voedsel enzo daar moet hebben, en dat niet in mn moeder haar planning past.
Bullshit.
ook als je onzeker over je lichaam kan je nog wel aantrekkelijk zijn hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je zoiets doet, ben je volgens mij wel onzeker over je lichaam, dat is nou niet echt aantrekkelijk als iemand dat is.
zelfs in het noordelijke groningenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar op elke straathoek kun je wel iets te eten krijgen daar hoeft je moeder toch niet voor te zorgen?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoef er ook geen ervaring mee te krijgen.
Och. Als ze het fijn vindt, why not he.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je zoiets doet, ben je volgens mij wel onzeker over je lichaam, dat is nou niet echt aantrekkelijk als iemand dat is.
Nee, dat bedoelde ik dan weer niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ook als je onzeker over je lichaam kan je nog wel aantrekkelijk zijn hoorof wil jij een porno hoer die bij elke mogelijke gelegenheid bruut gaat lopen strippen?
kan hoor
Waarschijnlijk. Maar het kan ook zijn dat ze het moet doen van anderen. Behalve dat heb je ook bescheiden cups, die van haar zijn wel erg extreemquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik dan weer niet.
Maar ik bedoelde, iemand die zulke BH's gaat dragen omdat ze die van haarzelf te klein vindt.
De bloemenboer op de hoek bedoel je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:36 schreef RenRen- het volgende:
Mannen. IK hou van mijn buurman.
Hij is de enige man die mij ooit bloemen heeft gebracht. En hij doet het iedere maand. Omdat ik zijn dochter benVindt hij.
Nee, buurman. Hij heeft een zieke vrouw, hij is marokaans, en hij geeft ons altijd bloemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De bloemenboer op de hoek bedoel je?
mja ik heb dan altijd zo van: Je bent wie je bentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik dan weer niet.
Maar ik bedoelde, iemand die zulke BH's gaat dragen omdat ze die van haarzelf te klein vindt.
oooow die!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, buurman. Hij heeft een zieke vrouw, hij is marokaans, en hij geeft ons altijd bloemen.
"Eeenvoor mai, een voor jou en jouw moeder"
Als ze zich er prettiger door voelt,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja ik heb dan altijd zo van: Je bent wie je bent![]()
Maar snap best dat iemand iets zou willen veranderen aan zichzelf
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:41 schreef RenRen- het volgende:
Behalve Hoesein.
Hij is gek in zijn hoofd. (eigen woorden)
"Ja maar Hoesein, je weet toch wel dat je met een Wajonguitkering moet gaan werken?"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Wel goed dat hij het zelf al zegt dan
mijn oom heeft een sauna. In die sauna werkt iemand van 23 die echt alles en iedereen in bed wil. Ik geloofde die verhalen eerst niet zo, totdat hij naar me toekwam. 'Hé Faye, zullen wij zoenen.'quote:
Hooooooooi!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neuh, niks te zoeken daar
zelfde probleem?
en
@nieuwe meisje
Hoi![]()
Dat was tegen jou ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hooooooooi!
(was dat tegen mij?)
Ik verwijt je niks, ik was niet diegene die het zei.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik ben ben traag van begrip, vergeef mij.
Ik wel!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik verwijt je niks, ik was niet diegene die het zei.
Aaah ja die! dat zei je al een keer jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Ja maar Hoesein, je weet toch wel dat je met een Wajonguitkering moet gaan werken?"
JA MAAR IK BEN GEK IN HOOFD
Dat is gewoon sad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn oom heeft een sauna. In die sauna werkt iemand van 23 die echt alles en iedereen in bed wil. Ik geloofde die verhalen eerst niet zo, totdat hij naar me toekwam. 'Hé Faye, zullen wij zoenen.'
quote:
jaquote:
whoohooquote:
mij ook dan?quote:
mocht ik willenquote:
Het kan wel hoorquote:
Shit, ik wilde een verassings act doenquote:
quote:
jullie 2 moeten gewoon komenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heim als je gaat, hoe laat dan?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
jullie 2 moeten gewoon komenword heul gezellig morgen
of je mag?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
jullie 2 moeten gewoon komenword heul gezellig morgen
quote:
vorige week was echt tofquote:
zeg maar dat ome jimbo voor je zorgtquote:
Dan mag hij zeker niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg maar dat ome jimbo voor je zorgt
Ja. Ik moet op een christelijke tijd terug zijn.quote:
neem jij de condooms mee?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
17:00?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Ik moet op een christelijke tijd terug zijn.
En ik dacht dat de biblebelt aan de andere kant van de rivier lag
Ja. Laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Yay, lekker kotsenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
![]()
En nu met meer mensen en meer drank!
Leuk, ballonnenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neem jij de condooms mee?
Surequote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
Oh wil iemand nog rubbertjes ?dan deel i kze wel eer uit
bier uit drinken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:22 schreef Jotcha het volgende:
Of kan je er ook nog wat anders mee dan alleen opblazen?
Dan moet je niet genoegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef moonmovies het volgende:
Ik moet schijten, maar ik ben te lui om op te staan
zijn er meerdere dan in de wijde omgeving?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef Hyman het volgende:
Ik word echt de lokale computerreperateur van ermelo![]()
alweer 2 klusjes in de buurt
Weet ik veelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zijn er meerdere dan in de wijde omgeving?![]()
Ik was laatst in almelo. Tering wat een dorp.lijkt ermelo op almelo? ook al ligt het 10000 km van elkaar vandaan
10tjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat kost jij per uur heim?
Niet doen Mich.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
Oh wil iemand nog rubbertjes ?dan deel i kze wel eer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |