quote:
je hebt kindjes!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik neem morgen wel ff mn oude mobiel mee; die heeft een betere camera. Plus, ze zouden morgen alweer meer licht moeten geven.
Oh.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?Ik werk gewoon op ons lab
Sowieso hebben ze bij Artis niet de plek/apparatuur om die-hard te gaan experimenteren
Als ik eenmaal een stabiel proces heb ontwikkeld geven we dat aan Artis
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Het regent hier, ik heb zin om buiten te gaan dansen.
en chocomel te drinken
Raarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
en chocomel te drinken
Zo voelt het wel jaquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
en chocomel te drinken
Mwa, scheelt me bakken reistijdquote:
Ik weetquote:
samen dansen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan warme chocolademelk
Ik ben mijn kamer goed warm aan het stokenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan warme chocolademelk
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:52 schreef Syana het volgende:
K hoor opeens dat ik zaterdag waarschijnlijk al over ga.
Naar mn eigen huisje.
Ja, alle 3,5 miljard een andere naamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet
hebben ze ook namen?
Eromheen? Komt voor de bakker.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
samen dansen?
en ik eis slagroom om mijn chocomel, anders niet
nou kan toch! dat je zegt van: herman! wat schijn jij mooi vandaagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alle 3,5 miljard een andere naam![]()
Gezellig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stiefvader zonder gevoel voor humor.
Voor zover dit humor is.
sugababes?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eromheen? Komt voor de bakker.
Waarom
FFS
Heb ik
mail van sugababes
Ik zit door de Klaas-en de Henk-en niet meerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou kan toch! dat je zegt van: herman! wat schijn jij mooi vandaag![]()
of hmmm ik kan klaas niet vinden.
Oké, Anna, anne, annemarlies, annemarloes, annemarieke, annemarijke, annegie, anke, ank, appie, ali, ik kan nog wel even doorgaan bij de a?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alle 3,5 miljard een andere naam![]()
Dankje!quote:
Ik durf het niet te lezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sugababes?![]()
wat willen ze van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |