quote:
je hebt kindjes!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik neem morgen wel ff mn oude mobiel mee; die heeft een betere camera. Plus, ze zouden morgen alweer meer licht moeten geven.
Oh.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?Ik werk gewoon op ons lab
Sowieso hebben ze bij Artis niet de plek/apparatuur om die-hard te gaan experimenteren
Als ik eenmaal een stabiel proces heb ontwikkeld geven we dat aan Artis
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Het regent hier, ik heb zin om buiten te gaan dansen.
en chocomel te drinken
Raarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
en chocomel te drinken
Zo voelt het wel jaquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:49 schreef gewoonfaye het volgende:
en chocomel te drinken
Mwa, scheelt me bakken reistijdquote:
Ik weetquote:
samen dansen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan warme chocolademelk
Ik ben mijn kamer goed warm aan het stokenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan warme chocolademelk
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:52 schreef Syana het volgende:
K hoor opeens dat ik zaterdag waarschijnlijk al over ga.
Naar mn eigen huisje.
Ja, alle 3,5 miljard een andere naamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet
hebben ze ook namen?
Eromheen? Komt voor de bakker.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
samen dansen?
en ik eis slagroom om mijn chocomel, anders niet
nou kan toch! dat je zegt van: herman! wat schijn jij mooi vandaagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alle 3,5 miljard een andere naam![]()
Gezellig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stiefvader zonder gevoel voor humor.
Voor zover dit humor is.
sugababes?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eromheen? Komt voor de bakker.
Waarom
FFS
Heb ik
mail van sugababes
Ik zit door de Klaas-en de Henk-en niet meerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou kan toch! dat je zegt van: herman! wat schijn jij mooi vandaag![]()
of hmmm ik kan klaas niet vinden.
Oké, Anna, anne, annemarlies, annemarloes, annemarieke, annemarijke, annegie, anke, ank, appie, ali, ik kan nog wel even doorgaan bij de a?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alle 3,5 miljard een andere naam![]()
Dankje!quote:
Ik durf het niet te lezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sugababes?![]()
wat willen ze van je?
hmmm lastig lastig....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie door de Klaas-en de Henk-en niet meer
Heel verstandig.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef Syana het volgende:
[..]
Dankje!
K zit nu in Groningen, en al mn spullen zijn nog in Vlagtwedde.
Dus hoe mn kleding, andere spullen en fiets er komen, weet ik nog niet.
Ook weet ik nog niet wanneer ik dan weer internet heb e.d.
Doe maar ff de hele aquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké, Anna, anne, annemarlies, annemarloes, annemarieke, annemarijke, annegie, anke, ank, appie, ali, ik kan nog wel even doorgaan bij de a?
Moet ik hem dan niet eerst openen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:59 schreef Jotcha het volgende:
Ren, stuur maar door, ik lees hem wel voor je
Mwa, het is maar 1 soortquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hmmm lastig lastig....
zo kan je ook geen favo bacterie selecteren natuurlijk
Plak de onderste helft af. Of je kan hem aanvinken enzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet ik hem dan niet eerst openen?
en ze hebben vast al een naamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, het is maar 1 soortDus in principe zijn het allemaal kloontjes
En aangezien ik met 6 verschillende kweekmedia werk, heb ik eigenlijk maar 6 namen nodig
we steunen je in deze moeilijke periode dat je bang bent voor sugababes mail.quote:
Enneh. Wie ben jij?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
we steunen je in deze moeilijke periode dat je bang bent voor sugababes mail.
Nu lezen.
Aghmed, Allah (waarom niet) arie, appie, aap, amy, aimee, aimy, adriana (ik ben voor), Allan, Alloys, alice, An, annebel, Arno, art.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Plak de onderste helft af. Of je kan hem aanvinken enzo.
Photobacterium phosphoreumquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en ze hebben vast al een naamEen mooie Latijnse?
quote:
Kabel er heen leggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:05 schreef Syana het volgende:
Oke, ik wee hoe mn spullen overkomen.
En hoe mijn fiets er komt (gewoon heen fietsen)
Nu alleen het internet nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hmmm een gat? in een speen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind die spenen met een gat erin zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |