hmmm lastig lastig....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie door de Klaas-en de Henk-en niet meer
Heel verstandig.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef Syana het volgende:
[..]
Dankje!
K zit nu in Groningen, en al mn spullen zijn nog in Vlagtwedde.
Dus hoe mn kleding, andere spullen en fiets er komen, weet ik nog niet.
Ook weet ik nog niet wanneer ik dan weer internet heb e.d.
Doe maar ff de hele aquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké, Anna, anne, annemarlies, annemarloes, annemarieke, annemarijke, annegie, anke, ank, appie, ali, ik kan nog wel even doorgaan bij de a?
Moet ik hem dan niet eerst openen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:59 schreef Jotcha het volgende:
Ren, stuur maar door, ik lees hem wel voor je
Mwa, het is maar 1 soortquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hmmm lastig lastig....
zo kan je ook geen favo bacterie selecteren natuurlijk
Plak de onderste helft af. Of je kan hem aanvinken enzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet ik hem dan niet eerst openen?
en ze hebben vast al een naamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, het is maar 1 soortDus in principe zijn het allemaal kloontjes
En aangezien ik met 6 verschillende kweekmedia werk, heb ik eigenlijk maar 6 namen nodig
we steunen je in deze moeilijke periode dat je bang bent voor sugababes mail.quote:
Enneh. Wie ben jij?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
we steunen je in deze moeilijke periode dat je bang bent voor sugababes mail.
Nu lezen.
Aghmed, Allah (waarom niet) arie, appie, aap, amy, aimee, aimy, adriana (ik ben voor), Allan, Alloys, alice, An, annebel, Arno, art.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Plak de onderste helft af. Of je kan hem aanvinken enzo.
Photobacterium phosphoreumquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en ze hebben vast al een naamEen mooie Latijnse?
quote:
Kabel er heen leggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:05 schreef Syana het volgende:
Oke, ik wee hoe mn spullen overkomen.
En hoe mijn fiets er komt (gewoon heen fietsen)
Nu alleen het internet nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hmmm een gat? in een speen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind die spenen met een gat erin zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |