Ik wil pics! Ook van jou in Artis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:36 schreef Bravebart het volgende:
JA HALLO!
Mijn beestjes geven lichtWat een schatjes ook
Ik zit dan in de subway.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:37 schreef nijnja het volgende:
Hihi over 24 uur zit ik al in de trein
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:37 schreef nijnja het volgende:
Hihi over 24,5 uur zit ik al in de trein
In de subway, als in, welke subway?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zit dan in de subway.
Of bij de opticien.
Die in de stad!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:38 schreef Syana het volgende:
[..]
In de subway, als in, welke subway?
Ja, maar pics gaan nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil pics! Ook van jou in Artis.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar pics gaan nietIk heb het met de camera van mn mobiel geprobeerd, maar die is er niet goed genoeg voor. En ze geven relatief weinig licht, dus je hebt een sluitertijd van 20 seconde ofzo
Maar ik kon er al bijna een boek bij lezen
![]()
Ik ben al een jaar niet meer bij de Sub geweestquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die in de stad!
Want ik ga iets eten in de stad hier, met mijn moedertje.
Haha, als ik dat toelaat word ik er uit geschoptquote:
Ik 2 jaar denk ik. Berlijn? En daar heb ik niet eens wat gegeten, want we gingen iets halen voor mijn moederquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:41 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar niet meer bij de Sub geweest
Parmezan Oregano classic Tune getoast met kaas.
alles er op behalve pepers en paprika, extra olijf en augurk.
Omdat dat gezond is.
En lekker.
Chipotle Southwest hoort er ook bij.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, als ik dat toelaat word ik er uit geschopt
Yay.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik neem morgen wel ff mn oude mobiel mee; die heeft een betere camera. Plus, ze zouden morgen alweer meer licht moeten geven.
Oh dat kan welquote:
Je zou naar Artis gaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat kan welMaar daar werk ik niet hè
Heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je zou naar Artis gaan.
Waar werk je wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |