Dat probleem ken ik! Mijn armen zijn ook vaak de pineut.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is de liefsteHij plet mijn neus.
Minpuntje is dat hij soms (vaak) zijn nagels in mn tetten zet.
Wie zei dat, ze liegen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar die zijn dan ook groot, van horen-zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naw, hij wilt dan dat ik hem aan. En dan denkt hij aandacht te kunnen treken door te grijpen naar mijn hoofd, en dan grijpt hij gigantisch mis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik! Mijn armen zijn ook vaak de pineut.
Mag ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een geile isotoop van uranium
Ik film het en zet het op youtubequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik nou een kilo fosfor naar binnen zou werken he, ga ik dan ook oplichten?
Ahquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie zei dat, ze liegen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meet het eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan weet je het
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ach joh, als je 23 bent en een kind hebt, mag je het zelfs nog proberen, maar das een ander verhaalquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie zei dat, ze liegen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je dat voor elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Que?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ach joh, als je 23 bent en een kind hebt, mag je het zelfs nog proberen, maar das een ander verhaal
Welke fac. heb je het over?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Klacht over de HU
Ze willen de servers niet upgraden, want er is geen geld
en daardoor kunnen HEEL VEEL mensen niet op het draadloos internet
Dan ben je nog niet op de FNT geweestquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
FCJ en FEM, beide gebouwen had ik les
en in beied gebouwen konik niet inloggen
Ik ben niet goed in metenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
meet het eens.dan weet je het
Ik ben 5 kilo afgevallen, dus dat helpt wel mee. Staat ook voor een maat theoretisch.quote:
Mickey -zo eet ons "schatje"- ploft overal neer en wil graag geaait worden, maar niet als hij staat of op de stoel ligt. Dan gaattie blazen, om vervolgens je weer kopjes te geven. Heel apart beestjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Naw, hij wilt dan dat ik hem aan. En dan denkt hij aandacht te kunnen treken door te grijpen naar mijn hoofd, en dan grijpt hij gigantisch mis.
Oké, dan snap ik hetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in meten
[..]
Ik ben 5 kilo afgevallen, dus dat helpt wel mee. Staat ook voor een maat theoretisch.
Neuh, niks te zoeken daarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet op de FNT geweest
Daar wordt je er om de 2 minuten vanaf gepleurd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neuh, niks te zoeken daar
zelfde probleem?
en
@nieuwe meisje
Hoi
Mijn liefje heette Mikkiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mickey -zo eet ons "schatje"- ploft overal neer en wil graag geaait worden, maar niet als hij staat of op de stoel ligt. Dan gaattie blazen, om vervolgens je weer kopjes te geven. Heel apart beestje![]()
Maar het voedsel roept!
Je weet toch wel hoe dat moetquote:
netjes!quote:[..]
Ik ben 5 kilo afgevallen, dus dat helpt wel mee. Staat ook voor een maat theoretisch.
Bij ons is een laptop verplicht (quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar wordt je er om de 2 minuten vanaf gepleurd.
Bij mij, FG, is er geen probleem
Maar daar zijn ook vrij weinig mensen met een laptop.
watvooreentje?quote:
Ja klopt, bij de FNT is het ook 'verplicht'.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Bij ons is een laptop verplicht (tjah.. dan gaan alle pubers inclusief ik, een laptop sloeberen bij papa en mama, en dan krijg je dit
!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |