Fok is groot, waar staat ie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Faye, voor zo ver ik weet.
foto is ook nog ergens te vinden.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Kabel er heen leggen.Ik heb geen idee waar en hoe ik mobiel internet kan aanvragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't make the change, be the change!
Jekentmenietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:07 schreef gewoonfaye het volgende:
@RenRen-
Ik zag net jouw fotoboek.
Jij hebt zoooooooooo'n lieve kat =D
mijne lijkt er een beetje op.
Oh, in het Nederlands: beest wat licht uitzendt mbv fosforquote:
Ik kan geen plaatjes vinden, maar dat zag ik bij Oprah.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmmm een gat? in een speen?
Oh, wat meer over mezelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Fok is groot, waar staat ie?En wat meer over jezelf?
Als ik nou een kilo fosfor naar binnen zou werken he, ga ik dan ook oplichten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, in het Nederlands: beest wat licht uitzendt mbv fosfor
15 pasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, wat meer over mezelf.
Faye, 15 jaar, kan slim doen, ook vaak bijdehand, heeft een voorliefde voor geouwehoer.
Verder nog iets? Ik ben niet goed in mezelf voorstellen.
Foto: Het Tiener en Puber Userfototopic [#36]
die met die grafitti
Probeer het eens met uraniumquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik nou een kilo fosfor naar binnen zou werken he, ga ik dan ook oplichten?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Faye, 15 jaar, kan slim doen, ook vaak bijdehand, heeft een voorliefde voor geouwehoer.
die met die grafitti
Hij is de liefstequote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:07 schreef gewoonfaye het volgende:
@RenRen-
Ik zag net jouw fotoboek.
Jij hebt zoooooooooo'n lieve kat =D
mijne lijkt er een beetje op.
ze had weer een geweldig product dat iedereen moet gaan kopen nu?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan geen plaatjes vinden, maar dat zag ik bij Oprah.
Maar die zijn dan ook groot, van horen-zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is de liefsteHij plet mijn neus.
Minpuntje is dat hij soms (vaak) zijn nagels in mn tetten zet.
Videokaart omruilenquote:
Ik dacht meer aan een geile isotoop van uraniumquote:
Nee, een plaatje van een baby!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze had weer een geweldig product dat iedereen moet gaan kopen nu?
Dat lijkt me logischer jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Videokaart omruilen
Dit is mn 4de videokaart met artifacs, ik denk het toch de airflow in mn kast is, en niet de kaarten
Ja, hobbies, school etc.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die met die grafitti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |