Dat maakt onze Sjoegerd niets uitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Nu moet je bij iemand anders kijken.
Bij ons ook hooguit 10. de 2e en 3e jaars hebben wel allemaal een schootcomputer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja klopt, bij de FNT is het ook 'verplicht'.
Bij de FG niet, en je ziet tijdens een college echt hooguit 5 laptops.
Terwijl er 150 man zit
Okéquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Bij ons ook hooguit 10. de 2e en 3e jaars hebben wel allemaal een schootcomputer.
anyways, ik ben naar utrecht
Tuurlijk. Mijn kamer is namelijk:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe dat moet
[..]
netjes!
quote:
Zo gedaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Eerst me vertrouwde videokaart eruit halen
Geef hem nog wel ene kusje voordat je hem op MP zet oid, dan denkt ie vast nog wel eens blij aan je terugquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Eerst me vertrouwde videokaart eruit halen
Dan zet ie ineens je foto midden in beeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef hem nog wel ene kusje voordat je hem op MP zet oid, dan denkt ie vast nog wel eens blij aan je terug![]()
Een goed natte lebberquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef hem nog wel ene kusje voordat je hem op MP zet oid, dan denkt ie vast nog wel eens blij aan je terug![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mijn kamer is namelijk:
[ afbeelding ]
En volgens mij leef ik dan officieel in de efteling.
Wat is er makkelijker opmeten dan een kamer?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
sexy tekening
Mja cupmaten - kamerdan gok ik dat het laatste makkelijker op te meten is
Neequote:
Oh, jij geeft normaal altijd een tongzoen aan je Video Kaart?quote:
Nee. Ik doelde erop dat het ding stuk zou gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef Syana het volgende:
[..]
Oh, jij geeft normaal altijd een tongzoen aan je Video Kaart?
Wat voor een school doe/deed je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef Syana het volgende:
[..]
Havoquote:
Nee preciesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is er makkelijker opmeten dan een kamer?
Tieten niet iig
Okéquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:24 schreef Syana het volgende:
[..]
Havo
hoezo?
En ja, videokaart had zonder hoofdletters gemoeten.
Hmhm, dan zie je gelijk de omvang enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee preciesdat bedoel ik
![]()
Al moet ik zeggen dat een man met zijn handen en ogen een zeer accurate schatting kan maken van een cupmaat!
ik lik elke morgen even over mijn beeldscherm. anders wil ie niet opstartenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef Syana het volgende:
[..]
Een goede morgen zoenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik lik elke morgen even over mijn beeldscherm. anders wil ie niet opstarten
Ik faal hard, wat dat betreftquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee preciesdat bedoel ik
![]()
Al moet ik zeggen dat een man met zijn handen en ogen een zeer accurate schatting kan maken van een cupmaat!
Doe het nooit met BH aan:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee preciesdat bedoel ik
![]()
Juist wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe het nooit met BH aan:
[afbeelding]
Ik kom soms domme over dan dat ik ben.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hmhm, dan zie je gelijk de omvang enzo
Niemand is perfect.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:27 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik kom soms domme over dan dat ik ben.
Dan kunnen mensen mij in elk geval niet onderschatten.
En nee, ik doe niet alles perfect, dus ook mijn grammatica niet.
omdat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/704e8eb9_paddedbra.gifquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:27 schreef RenRen- het volgende:
Je plaatje doet het niet, Dodo.
Maaaar ik hoef geen padding
quote:
Zie het verschil met en zonder BHquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/704e8eb9_paddedbra.gif
Klik.
Werkt goedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde ook op het zicht enzo. Maar bedankt voor het confronteren weerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook één keer aan tieten mogen zitten.
Dat kun je voelenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/704e8eb9_paddedbra.gif
Klik.
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |