Dat maakt onze Sjoegerd niets uitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Nu moet je bij iemand anders kijken.
Bij ons ook hooguit 10. de 2e en 3e jaars hebben wel allemaal een schootcomputer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja klopt, bij de FNT is het ook 'verplicht'.
Bij de FG niet, en je ziet tijdens een college echt hooguit 5 laptops.
Terwijl er 150 man zit
Okéquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Bij ons ook hooguit 10. de 2e en 3e jaars hebben wel allemaal een schootcomputer.
anyways, ik ben naar utrecht
Tuurlijk. Mijn kamer is namelijk:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe dat moet
[..]
netjes!
quote:
Zo gedaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Eerst me vertrouwde videokaart eruit halen
Geef hem nog wel ene kusje voordat je hem op MP zet oid, dan denkt ie vast nog wel eens blij aan je terugquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Eerst me vertrouwde videokaart eruit halen
Dan zet ie ineens je foto midden in beeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef hem nog wel ene kusje voordat je hem op MP zet oid, dan denkt ie vast nog wel eens blij aan je terug![]()
Een goed natte lebberquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef hem nog wel ene kusje voordat je hem op MP zet oid, dan denkt ie vast nog wel eens blij aan je terug![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mijn kamer is namelijk:
[ afbeelding ]
En volgens mij leef ik dan officieel in de efteling.
Wat is er makkelijker opmeten dan een kamer?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
sexy tekening
Mja cupmaten - kamerdan gok ik dat het laatste makkelijker op te meten is
Neequote:
Oh, jij geeft normaal altijd een tongzoen aan je Video Kaart?quote:
Nee. Ik doelde erop dat het ding stuk zou gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef Syana het volgende:
[..]
Oh, jij geeft normaal altijd een tongzoen aan je Video Kaart?
Wat voor een school doe/deed je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef Syana het volgende:
[..]
Oh, jij geeft normaal altijd een tongzoen aan je Video Kaart?
Havoquote:
Nee preciesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is er makkelijker opmeten dan een kamer?
Tieten niet iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |