vorige week was echt tofquote:
zeg maar dat ome jimbo voor je zorgtquote:
Dan mag hij zeker niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg maar dat ome jimbo voor je zorgt
Ja. Ik moet op een christelijke tijd terug zijn.quote:
neem jij de condooms mee?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
17:00?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Ik moet op een christelijke tijd terug zijn.
En ik dacht dat de biblebelt aan de andere kant van de rivier lag
Ja. Laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Yay, lekker kotsenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
![]()
En nu met meer mensen en meer drank!
Leuk, ballonnenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neem jij de condooms mee?
Surequote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
Oh wil iemand nog rubbertjes ?dan deel i kze wel eer uit
bier uit drinken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:22 schreef Jotcha het volgende:
Of kan je er ook nog wat anders mee dan alleen opblazen?
Dan moet je niet genoegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef moonmovies het volgende:
Ik moet schijten, maar ik ben te lui om op te staan
zijn er meerdere dan in de wijde omgeving?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef Hyman het volgende:
Ik word echt de lokale computerreperateur van ermelo![]()
alweer 2 klusjes in de buurt
Weet ik veelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zijn er meerdere dan in de wijde omgeving?![]()
Ik was laatst in almelo. Tering wat een dorp.lijkt ermelo op almelo? ook al ligt het 10000 km van elkaar vandaan
10tjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat kost jij per uur heim?
Niet doen Mich.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
Oh wil iemand nog rubbertjes ?dan deel i kze wel eer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |