Waarschijnlijk. Maar het kan ook zijn dat ze het moet doen van anderen. Behalve dat heb je ook bescheiden cups, die van haar zijn wel erg extreemquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik dan weer niet.
Maar ik bedoelde, iemand die zulke BH's gaat dragen omdat ze die van haarzelf te klein vindt.
De bloemenboer op de hoek bedoel je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:36 schreef RenRen- het volgende:
Mannen. IK hou van mijn buurman.
Hij is de enige man die mij ooit bloemen heeft gebracht. En hij doet het iedere maand. Omdat ik zijn dochter benVindt hij.
Nee, buurman. Hij heeft een zieke vrouw, hij is marokaans, en hij geeft ons altijd bloemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De bloemenboer op de hoek bedoel je?
mja ik heb dan altijd zo van: Je bent wie je bentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik dan weer niet.
Maar ik bedoelde, iemand die zulke BH's gaat dragen omdat ze die van haarzelf te klein vindt.
oooow die!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, buurman. Hij heeft een zieke vrouw, hij is marokaans, en hij geeft ons altijd bloemen.
"Eeenvoor mai, een voor jou en jouw moeder"
Als ze zich er prettiger door voelt,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja ik heb dan altijd zo van: Je bent wie je bent![]()
Maar snap best dat iemand iets zou willen veranderen aan zichzelf
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:41 schreef RenRen- het volgende:
Behalve Hoesein.
Hij is gek in zijn hoofd. (eigen woorden)
"Ja maar Hoesein, je weet toch wel dat je met een Wajonguitkering moet gaan werken?"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 18:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Wel goed dat hij het zelf al zegt dan
mijn oom heeft een sauna. In die sauna werkt iemand van 23 die echt alles en iedereen in bed wil. Ik geloofde die verhalen eerst niet zo, totdat hij naar me toekwam. 'Hé Faye, zullen wij zoenen.'quote:
Hooooooooi!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neuh, niks te zoeken daar
zelfde probleem?
en
@nieuwe meisje
Hoi![]()
Dat was tegen jou ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hooooooooi!
(was dat tegen mij?)
Ik verwijt je niks, ik was niet diegene die het zei.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik ben ben traag van begrip, vergeef mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |