De sla niet, maar als die polen door hebben dat er tetten te zien zijn, werken ze niet meerquote:Op woensdag 30 september 2009 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof die sla iets er van gaat zeggen
Zie jubileumfilmpje met historische poolverwijzing.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
De sla niet, maar als die polen door hebben dat er tetten te zien zijn, werken ze niet meer. Lui volk
.
ik durf die vraag niet te beantwoordenquote:
wat ben je strengquote:Op woensdag 30 september 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Luisteren naar ome dok! Of wou je ziek blijven?
Hij slaat zijn onderdanen ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik durf die vraag niet te beantwoorden
[..]
wat ben je streng
He, er staat naakt in de TT en er komt nieuw vers volk.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
wat ben je streng
Zeker. De zweep erover als dat volk niet wil werkenquote:
pas 1491 delenquote:
Arme blaadje sla. ik snap wel waarom ze zo triestig in zo'n broodje komen. Nou ja, broodje....quote:Op woensdag 30 september 2009 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker. De zweep erover als dat volk niet wil werken.
dat dacht ik al, uitkleden dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
wat ben je streng
Bij GFquote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dacht ik al, uitkleden dus.
* waar had ik die stoel met been beugels ook alweer?
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arme blaadje sla. ik snap wel waarom ze zo triestig in zo'n broodje komen. Nou ja, broodje....
Nieuw?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, er staat naakt in de TT en er komt nieuw vers volk.
quote:[KOFFIE SC #61] Bijna weekendkoffie (3)
[KOFFIE SC #196] Een UUR lang geen SC...FOEI FOEI!!!! (1)
KSC 482 (4)
[KSC #612] Sinterklaaskoffie (9)
[KSC #659] Schattige thee met speculaasjes (2)
[KSC #662] Zwarte koffie blijft toch het lekkerst (8)
[KSC #664] Eerst koffie, daarna misschien werken... (20)
[KSC #665] Blauwe koffie (10)
[KSC #667] De blauwekweekvijver. (24)
[KSC #668] De zoektocht naar de persoon achter SchoonOA! (1)
[KSC #669] Op een terras in de regen blijft je koffiekop vol (1)
[KSC #670] Waar we bier even een beter plan vinden! (34)
[KSC # 671] Oude koffie uit de sloot halen (5)
[KSC #672] Koffie, of liever wat sterkers? (12)
[KSC #673] Een biertje bij het ontbijt(9)
[KSC #674] Kiwis drinken ook thee(1)
[KSC #685]Waar wederom geen andere SC titel gekaapt wordt (1)
[KSC #687] Foodback CUL, geen flauwecul! (1)
[KSC #691] Vrijdagavond: Chill Koffie (1)
[KSC # 764] Waar BrandX geen nieuw topic opent (8)
[KSC #774] Alleen aan de thee (3)
[KSC #777] All You Need Is Coffee! (2)
[KSC #778] Het is nooit te laat voor koffie. (1)
[KSC #787] Kwartetten onder het genot van een bakkie! (1)
[Koffie SC Nº 806] Het 5-daagse weekend staat te wachten!! (3)
[KSC #811] Koffie op een terrasje in zwoel Jakarta (1)
[KSC #813] Welkom terug eer-ik! (1)
[KSC #820] Hete koffie op je schoot in turbulentie (5)
[KSC #836] TheeFestival(2)
[KSC #838] Weekend! Koffie! Bier! BBQ! (20)
[KSC #846] Doe eens niet! (3)
[KSC #857] Koffie in je oog, maar gelukkig niet in de kut (19)
[KSC #858] Koffie und thee jawohl (5)
[KSC #861] Spammers krijgen geen koekje bij de koffie! (2)
[KSC #870] Je aan een wortel een breuk aftrekken (1)
[KSC #882] Achthonderdtweeëntachtig kopjes koffie ober!! (1)
[KSC #907] blijf met je vingers van de TT af (5)
[KSC #911] Met een snelle bak voor Porscherijders! (1)
[KSC#927] Net op tijd voor het slotje (2)
[KSC # 949] Het is ondertussen Dinsdag en het regent niet meer (2)
[KSC #1017] Met thee of koffie voor het slapen (3)
[KSC # 1035] Waar Fha over haar tieten vertelt (+pics!) ! (1)
[KSC #1.280] Getrouwd tot de koffie ons scheidt! (3)
Waarom staat hij niet in de OP dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nieuw?
Murp is hier vaker geweest hoor:
[..]
wat voor smaakje?quote:
volgens mij is het een meisje phenoquote:Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom staat hij niet in de OP dan?
Van 1 jaar oud?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
volgens mij is het een meisje pheno
ga toch weg eend...quote:
ben er al hier voor jij ooit aangekomuh was ( zo'n 5 kg minstens)quote:Op woensdag 30 september 2009 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
cablegunmaster en murp.. zegt me niks...
dus hallo, welkom hier
Ik niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben er al hier voor jij ooit aangekomuh was ( zo'n 5 kg minstens)![]()
maar dat terzeide.
ik sta al tijden in de OP![]()
Dat weet ik niet, ze heeft nog niet gereageerd op mn hallo... dus vind het wat brutaal om meteen nog een vraag te stellen...quote:
Dat dacht ik al, maar ik wil je toch gewoon hallo zeggen en welkom hetenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben er al hier voor jij ooit aangekomuh was ( zo'n 5 kg minstens)![]()
maar dat terzeide.
ik sta al tijden in de OP![]()
he, moet jij de fouten er niet uithalen. kom op zeg verpest je mun raadsel van klereuh foutspellinguh ook nog!quote:
kan jou eerder hallo wensen en welkom hetenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik wil je toch gewoon hallo zeggen en welkom heten
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker. De zweep erover als dat volk niet wil werken.
ik ben bang voor dit onderzoek..quote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dacht ik al, uitkleden dus.
* waar had ik die stoel met been beugels ook alweer?
sterkte dan!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]
ik ben bang voor dit onderzoek..
doe dat dan...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
he, moet jij de fouten er niet uithalen. kom op zeg verpest je mun raadsel van klereuh foutspellinguh ook nog!
[..]
kan jou eerder hallo wensen en welkom hetendoe al mee sinds topic 23
![]()
![]()
je bedoelt tvp of niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ga eens allemaal werken zeg
Stelletje profiteurs
geef je groot gelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]
geen nood, door de endorfine voel je geen pijn meer.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]
oe, de openingszin der openingszinnen...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey, ken ik jou niet ergens van?
Volgens mij heb ik je weleens zien Posten in Kscquote:Op woensdag 30 september 2009 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oe, de openingszin der openingszinnen...
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je weleens zien Posten in Ksc
nee, ik heb hem alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, ik heb hem alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een lekker grijs pakje heeft die dame aan zeg... *proest*<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
als je een 100mb hardeschijf bij gooitquote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
iemand nog zin in installatiediskettes van Windows 3.1? Niet? Een hip glimmend 28k8 modempje dan?Oh jammer. Dan gooi ik het maar eens weg
nu maar hopen dat wel ok wel/niet zo'n hand heeftquote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen nood, door de endorfine voel je geen pijn meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
een kinderwatte?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
Zo, koffie en een Kinder Milchschnitte
Naah. Wel een paar 5 GB backuptapesquote:Op woensdag 30 september 2009 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je een 100mb hardeschijf bij gooit
3.1 heb ik niet dus die wil ik wel overnemen van jequote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
iemand nog zin in installatiediskettes van Windows 3.1? Niet? Een hip glimmend 28k8 modempje dan?Oh jammer. Dan gooi ik het maar eens weg
Wat gaat het toch snel met de technologie he...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah. Wel een paar 5 GB backuptapesBootable!
is dat de nieuwe windows?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3.1 heb ik niet dus die wil ik wel overnemen van je
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nu maar hopen dat wel ok wel/niet zo'n hand heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik heb best wel grote koleschoppen.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Heb je uberhaupt nog een diskette drive in je pc zitten?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik denk niet dat ze nog te lezen zijn
nu eerst windows 7 en daarna komt windows retro, met 3.1 lookquote:Op woensdag 30 september 2009 15:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is dat de nieuwe windows?
Dat zou wel nostalgie zijn...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu eerst windows 7 en daarna komt windows retro, met 3.1 look
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt nog een diskette drive in je pc zitten?
ik zit nu met een radio zender die een half uur happyhardcore uitzendquote:
5.25 bestaan die nog joh?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja heb ik, zelfs nog een 5.25 geinstaleerd
happy hardcore... is ook best retro...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit nu met een radio zender die een half uur happyhardcore uitzend![]()
alles komt een keer terug
das duits voor melkschijfje ofzoquote:
Bosvruchtenquote:
nu heb ik honger...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das duits voor melkschijfje ofzo
[ afbeelding ]
melkmuilquote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das duits voor melkschijfje ofzo
[ afbeelding ]
Lekker... maar geef mij toch maar kaneelquote:
Ik wacht wel op de koffie-smaakquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
bijna 4 uur
, naar huis in een lancia musa
ik doe hetzelfde... alleen ben op de fiets..quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
bijna 4 uur
Alles is beter dan een Prius, heb ik vandaag geleerd. Omdat een puppetfreak wonend over het grote water dat gezegd heeft!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef wel.o.k het volgende:bijna 4 uur
ik dus ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik doe hetzelfde... alleen ben op de fiets..
wat is daarquote:
ruilen?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is beter dan een Prius, heb ik vandaag geleerd. Omdat een puppetfreak wonend over het grote water dat gezegd heeft!
quote:
nou nog niet wegquote:Op woensdag 30 september 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
ga ook echt weg, 4 uur geweest dus operatie stofwolk tijd.
Hij moest alle foksters nog even PM'enquote:
denk het ookquote:Op woensdag 30 september 2009 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moest alle foksters nog even PM'en
Ik kan zo'n USB-floppydrive aansluitenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt nog een diskette drive in je pc zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
Ik heb speciale matten, die doen dat niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Toyota roept auto's terug
o.a. de prius
mn schoonouders hebben o.a. een BMW (en 2 alfa's), daar zit echt een crapy mat inquote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb speciale matten, die doen dat niet.
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:08 schreef john-frusciante het volgende:
arme vw
daar zou ik niet graag in hebben willen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik heb ook echt andere matten in, om dezelfde reden, die standaard matten van tegenwoordigquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonouders hebben o.a. een BMW (en 2 alfa's), daar zit echt een crapy mat in
die schuift zelfs OP het gaspedaal
Goed van toyota dat ze de wagens terugroepen en er andere matten in gaan doen
arme priusquote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Toyota roept auto's terug
o.a. de prius
echt hequote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook echt andere matten in, om dezelfde reden, die standaard matten van tegenwoordig
nja beter dan de opel vectra 2e series, die hadden statische lading op de tankdopquote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook echt andere matten in, om dezelfde reden, die standaard matten van tegenwoordig
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja beter dan de opel vectra 2e series, die hadden statische lading op de tankdop
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
woei woei woei woei fubje is blij
achterlijke gasten bij ups
bel net terug omdat ik verw8 dat die gast niet meer gaat langs komen ...
meneer het paketje is afgeleverd op nr 29 (naast me)
ik wtf
loop naar de buren en ja hoor![]()
had een evg 8800gts heb nu gratish en voor niets een 9800 gtx woei
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
woei woei woei woei fubje is blij
achterlijke gasten bij ups
bel net terug omdat ik verw8 dat die gast niet meer gaat langs komen ...
meneer het paketje is afgeleverd op nr 29 (naast me)
ik wtf
loop naar de buren en ja hoor![]()
had een evg 8800gts heb nu gratish en voor niets een 9800 gtx woei
Bij jou of hier in de KSC?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:20 schreef Nijns het volgende:
nou, alle part-timers zijn alweer weg
ik plaag je wel hoorquote:
Hier in de KSCquote:
Mijn parttimedag is op maandagquote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier in de KSC
(ik zei het expres nog even voor half 5)
mijne op woensdagquote:
Hamsterbal? What is THAT??quote:Op woensdag 30 september 2009 16:27 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ik jullie laten![]()
![]()
De kleine is al een tijdje aan het zeuren voor hamsterbal
De nieuwe versie van hamsterdance?quote:
ja, best druk nog zoquote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben er toch ook nog lieve nijns
Jeeeeeeeeeeeej, gelukkig postte OA nogquote:
over 7 minuten zal ie nog wel een keer postenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeej, gelukkig postte OA nog
Zeker!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over 7 minuten zal ie nog wel een keer posten
quote:
Ik eet nasi, lekkerquote:Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
man hungry !! ff kijken wat we gaan eten
ik zo te ruiken italiaansquote:
lekker hoor, als er voor je wordt gekooktquote:
yars ik leid een luxe levenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
lekker hoor, als er voor je wordt gekookt
dat blijktquote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yars ik leid een luxe leven
well thuis !quote:Op woensdag 30 september 2009 17:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat blijkt
KSC-ers: ik ga naar huis
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat blijkt
KSC-ers: ik ga naar huis
en anders moet jezelf koken en dan later nog stofzuigenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:03 schreef OA het volgende:
Er wordt voor mij ook gekookt... als ik zo ga stofzuigen
Ik las "en je laten stofzuigen"quote:Op woensdag 30 september 2009 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en anders moet jezelf koken en dan later nog stofzuigen
Nee, ik heb net The Joker verslagen en alle raadsels van The Riddler opgelost. DIt alles zonder enige internethulp. Alleen mijn gamescore staat op 84%, dus ik moet nog wat trophies verzamelen, zo blijkt. Nu eerst maar kijken of ik dat zonder internet kan uitvogelen, of dat ik maar even ga opzoeken welke speciale verrichtingen ik moet doen. Ik vermoed iets in de trend van: sla 20x+ opeenvolgende raak zonder misser. Omdat 20 me wel luktquote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
En nou heb ik zeker het topic doodvermoord.
Nee, ik denk het nietquote:Op woensdag 30 september 2009 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu eerst maar kijken of ik dat zonder internet kan
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
En nou heb ik zeker het topic doodvermoord.
nou zeg ik lekker niet welk topic het wasquote:
Ik ga niet tig topics teruglezenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
staat een paar topic's terug
Zie ik er dan soms uit als een caffeïneverslaafde limburger met groene vingers van het slafappen?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal je de link wel even pmen
[q/]Zo geschiede
.
En dat is maar een half filmpje... waar zijn de hoogtepunten na het dak van KG?.
[q]
dus jij doet niet MPGen![]()
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie ik er dan soms uit als een caffeïneverslaafde limburger met groene vingers van het slafappen?.
die heb ik pasquote:Op woensdag 30 september 2009 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar heb ik maar één ding op te zeggen: koop een nieuwe bril.
Waarom nou weer PMmen? post die link gewoonquote:Op woensdag 30 september 2009 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal je de link wel even pmen
Is er wat te zien dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
En mij er niet ff bij roepen hè
ik was er al eerderquote:Op woensdag 30 september 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, er staat naakt in de TT en er komt nieuw vers volk.
jullie doen het goedquote:
Escapequote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
murp , je bezorgt me epilepsie
ik ben een he-bitchquote:Op woensdag 30 september 2009 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
volgens mij is het een meisje pheno
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom nou weer PMmen? post die link gewoon
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fuck-ing held dat jij bent!
Weet ik, die OP heb ik ook gezien. Daar ben ik inmiddels ook uit gehaald. Maar ik doe m'n best er weer in te komenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je staat er waarschijnlijk niet in omdat je er al tijden niet meer was.
iMovie '09.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Weet ik, die OP heb ik ook gezien. Daar ben ik inmiddels ook uit gehaald. Maar ik doe m'n best er weer in te komen
Waar heb je die filmpjes mee gemaakt, aannemende dat je ze op de Mac gemaakt heb ten minste?
Goed programma wel. Ik vind die iLife en iWorks programma's sowieso goede programma's, lekker gebruiksvriendelijk!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
iMovie '09.
En troost je, ik ben er ook uitgehaald.
ILife heb ik bij Apple besteld voor 7,50, koopje! Net een mac gekocht in die periode, dus dat was wel mazzel, dan hebben ze vaker zo'n actie als er net een nieuwe bundel uit komtquote:Op woensdag 30 september 2009 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed programma wel. Ik vind die iLife en iWorks programma's sowieso goede programma's, lekker gebruiksvriendelijk!
Waarom ben jij er uit gehaald dan?
Ik dacht dat je jezelf er uit had gehaald. Je zei toen dat we je voorlopig niet meer zouden zien en het volgende topic was jouw UI verdwenen... dat verband klopt dus niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
iMovie '09.
En troost je, ik ben er ook uitgehaald.
Dat zijn nog eens leuke prijzen inderdaad voor software. Ik heb nu ook voor een tientje Sneeuwluipaard hier op mijn MacBook rennenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ILife heb ik bij Apple besteld voor 7,50, koopje! Net een mac gekocht in die periode, dus dat was wel mazzel, dan hebben ze vaker zo'n actie als er net een nieuwe bundel uit komt
Geen idee.
Weet ik veel, ik neem aan dat Lenny vanochtend bezig is geweest?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:20 schreef DaMart het volgende:
En waarom is Sjowhan er uit en staat Lenny er weer in?
I know. Maar weet jij in hoeverre die 64 bits nu werkt op een MacBook uit se helft 2007?eer-ik heeft een alu MacBook en bij hem draaide die 64 bits niet zo lekker zei hij. Maar wat is nu het grote verschil tussen 32 en 64 bits, qua besturing?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:21 schreef Pheno het volgende:
Ik moet sneeuwluipaard nog kopen. Nog steeds niet in de gelegeheid geweest. Op mijn oude mac ook niet zo heel nuttig, die is nog vies 32 bits.
Je weet dat SL standaard in 32 bits draait en dat je dat moet aanpassen om naar 64 bits te krijgen?
Weinig verschil, het grote voordeel voor mij is dat er dan wel een java sdk is van 1.6quote:Op woensdag 30 september 2009 22:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
I know. Maar weet jij in hoeverre die 64 bits nu werkt op een MacBook uit se helft 2007?eer-ik heeft een alu MacBook en bij hem draaide die 64 bits niet zo lekker zei hij. Maar wat is nu het grote verschil tussen 32 en 64 bits, qua besturing?
nou je het zegtquote:Op woensdag 30 september 2009 22:20 schreef DaMart het volgende:
En waarom is Sjowhan er uit en staat Lenny er weer in?
En ja, ik heb Cali er uit gegooid... die komt hier toch nooit meerquote:Op woensdag 30 september 2009 22:30 schreef DaMart het volgende:
Zo, OP gefixt, volgens mij staat iedereen er nu in die er in hoort te staan.
Thanks!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:31 schreef Pheno het volgende:
Hier, de specs om te kijken welke cpu 64 bits is : http://support.apple.com/kb/HT3696
Volgens dat staatje heb ik een 64 bits cpu. Maar, dat zou betekenen dat eer-ik's alu MacBook, daarna MacBook pro geworden, dus zeker een 64 is en niet een grensgeval. Rarig.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:31 schreef Pheno het volgende:
Hier, de specs om te kijken welke cpu 64 bits is : http://support.apple.com/kb/HT3696
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:30 schreef DaMart het volgende:
Zo, OP gefixt, volgens mij staat iedereen er nu in die er in hoort te staan.
Daar wordt een donders goed topic genoemd in de OPquote:Op woensdag 30 september 2009 22:36 schreef Pheno het volgende:
He MPG, je hebt hier nog niet gepost?
Koffie voor de fijnproever (3)
Niemand. Ik heb gewoon een rij toegevoegd aan de onderkant.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie heb je eruit gegooid om fubar erin te zetten?
Hu, heeft hij zijn macbook gepimpt of een nieuwe gekocht?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volgens dat staatje heb ik een 64 bits cpu. Maar, dat zou betekenen dat eer-ik's alu MacBook, daarna MacBook pro geworden, dus zeker een 64 is en niet een grensgeval. Rarig.
ik had al geedit maar net te laatquote:Op woensdag 30 september 2009 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niemand. Ik heb gewoon een rij toegevoegd aan de onderkant.
In dat topic vroeg OA zich alweer af wie _A_ is en hoe ze er uit ziet.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar wordt een donders goed topic genoemd in de OP
Failed ninja edit.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had al geedit maar net te laat
En heeft hij ooit een antwoord gekregen op die vragen?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dat topic vroeg OA zich alweer af wie _A_ is en hoe ze er uit ziet.
Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heeft hij ooit een antwoord gekregen op die vragen?
niet echt ninjaquote:
Dan een failed edit.quote:
Vraag 1 wel, vraag 2 niet.quote:
Nee, jij werkt te vaak om die eieren uit te kunnen broedenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:41 schreef Pheno het volgende:
Dat is net zoiets dat sommigen hier denken dat ik kinderen heb....weird.
Hehe, mooie tijdenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dat topic vroeg OA zich alweer af wie _A_ is en hoe ze er uit ziet.
Hij heeft een nieuwe gekocht, ergens begin dit jaar dacht ik. Eerste kwartaal in ieder geval. Ik ga denk ik maar niet proberen om te zetten, heb 3 GB intern geheugen nu erin gezet (tijdje terug al weer na jouw advies), maar heb geen idee of mijn printer het zou trekken. En besides, als het zo weinig verschil maakt, is het dan wel nuttig om het te proberen (mits printer mee wil doen natuurlijk)?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hu, heeft hij zijn macbook gepimpt of een nieuwe gekocht?
Het ligt er ook aan wat je e rmee doet, de programmas moeten ook 64 bits zijn, anders heb je er niet zo heel veel aanEn als een printerdriver kut geschreven is kan dat ook voor problemen zorgen
Zoals bij elk OS. De drivers van de macbookonderdelen zullen wel omgetoverd zijn, maar ik heb bv nog niet gekeken naar mijn Wacom tabletje als ik over zou stappen
Nee, nu nog niet, daarom zetten ze het ook standaard nog op 32 bits. Alleen op XServe zetten ze het op 64 bits. Maar die heeft een normaal mens nietquote:Op woensdag 30 september 2009 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een nieuwe gekocht, ergens begin dit jaar dacht ik. Eerste kwartaal in ieder geval. Ik ga denk ik maar niet proberen om te zetten, heb 3 GB intern geheugen nu erin gezet (tijdje terug al weer na jouw advies), maar heb geen idee of mijn printer het zou trekken. En besides, als het zo weinig verschil maakt, is het dan wel nuttig om het te proberen (mits printer mee wil doen natuurlijk)?
Hoe is het medisch gezien eigenlijk met je Ph.?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:41 schreef Pheno het volgende:
Dat is net zoiets dat sommigen hier denken dat ik kinderen heb....weird.
Hehe, nee dat heb ik niet in de meterkast staan neequote:Op woensdag 30 september 2009 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet, daarom zetten ze het ook standaard nog op 32 bits. Alleen op XServe zetten ze het op 64 bits. Maar die heeft een normaal mens niet
Volgens de doktoren staan de vleugels goed. Zelf probeer ik er maar niet op te letten, wat die prutsers allemaal verkloot hebben. Ik heb de medicijnen een jaar geleden weg geflikkerd, de dokter opgebeld en gezegd dat hij er in mag zakken. Dus ook al een jaar geen third opinion of zoquote:Op woensdag 30 september 2009 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe is het medisch gezien eigenlijk met je Ph.?
pinguinquote:Op woensdag 30 september 2009 22:49 schreef Pheno het volgende:
En nu ga ik slapen, voordat de eieren weer wakker worden
Sayonara
Welterustenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:49 schreef Pheno het volgende:
Sayonara
Pfoe! Het gaat, dat dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens de doktoren staan de vleugels goed. Zelf probeer ik er maar niet op te letten, wat die prutsers allemaal verkloot hebben. Ik heb de medicijnen een jaar geleden weg geflikkerd, de dokter opgebeld en gezegd dat hij er in mag zakken. Dus ook al een jaar geen third opinion of zoIk heb er genoeg van, een mens kan maar zoveel verdragen, zeker met dat soort onderzoeken
Slaap lekker kerel!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:49 schreef Pheno het volgende:
Sayonara
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welterusten.
En ik heb hem het liefst zachtgekookt bij het ontbijt Zorg je ook voor een glas sinaasappelsap?.
trustequote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
Echt druk bezig dus
Tevreden met het resultaat?
Gefeliciteerdquote:
quote:02. 098 goldfinger1963
03. 086 wel.o.k
04. 080 john-frusciante
05. 075 Ladylike
06. 073 Nijns
07. 073 MaleDuck
08. 045 _F.U.B.A.R_
09. 038 MPG
10. 034 Dr_Flash
11. 030 OA
12. 022 cablegunmaster
13. 020 DaMart
14. 016 vrolijke-frits
15. 013 BrandX
16. 010 marcb1974
17. 008 Papierversnipperaar
18. 007 likkebaard
19. 003 VergaderEend
20. 002 Frutsel
Reeks-statistieken!
Ohayo gozaimasuquote:Op woensdag 30 september 2009 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welterusten.
En ik heb hem het liefst zachtgekookt bij het ontbijt Zorg je ook voor een glas sinaasappelsap?.
Goed dat je het zegt, die dingen heb ik hier ook nog liggenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ohayo gozaimasu
Done, vers geperst. Ik had nog wat van die AH perssinaasappelen.
Uitgedroogd zijn ze minder, dus snel opmakenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, die dingen heb ik hier ook nog liggen
Ik niet, maar het is wel een goed idee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, die dingen heb ik hier ook nog liggen
Ze zijn alleen niet meer in de actiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik niet, maar het is wel een goed idee.
* OA mailt OAdin dat ze die moet meenemen
Je gaat nu kwijlen, raar draaien met je hoofd etc? Want je kon niet tegen veranderingquote:
ff bij kjomen inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat nu kwijlen, raar draaien met je hoofd etc? Want je kon niet tegen verandering
welkom bij de clubquote:
tss... access denied... surf controlquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ff bij kjomen inderdaad
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=312874
werkt dit misschien?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tss... access denied... surf control
netjes hoor, ben trots op jequote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
woehoe nr 8 gister ... goh je kon merken dat ik vrij was
Nope... helemaal niks...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werkt dit misschien?
http://www.zend2.com/
Hey schoonheidquote:
quote:
Hey scheetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey schoonheid(kijkt ff snel of nijn er niet is
)
Ik dacht al wat is LL vroeg hier...
Whehehequote:
Hier ook druk, maar zal ook sociaal meeposten hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey scheet
Jah
heb het druk hoor, maar kan nu lekker tussendoor fokken
[..]
Whehehe
mogguh hubbie![]()
moge lovequote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey scheet
Jah
heb het druk hoor, maar kan nu lekker tussendoor fokken
[..]
Whehehe
mogguh hubbie![]()
Piles verzorgt een top 20. SchoonOA had te weinig posts om daar in te komen, danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:02 schreef OA het volgende:
De lijst is incompleet. SchoonOA was er gisteren ook, precies 1 post
Dank!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ohayo gozaimasu
Done, vers geperst. Ik had nog wat van die AH perssinaasappelen.
Sorryquote:
sterkte dan maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb dagen documenteren voor de boeg![]()
dat wordt dus veel F7 en koffie en weinig fokken ben ik bang.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
oeh, herstel we gaan niet documenteren.
komt net een melding binnen, hacking incident.
Graag gedaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
oeh, herstel we gaan niet documenteren.
komt net een melding binnen, hacking incident.
Je bedoelt dat je baas vandaag niet op jouw lijn kan letten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterkte dan maar
[..]goed nieuws
koekje bij de koffie
nu mn baas er niet is, krijg ik ook eens kans om een koekje te pakken
Mocht geen gram bijkomen hequote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je baas vandaag niet op jouw lijn kan letten?
Dan pak ik maar een boterham bij de thee... heb geen koekjes hier...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterkte dan maar
[..]goed nieuws
koekje bij de koffie
nu mn baas er niet is, krijg ik ook eens kans om een koekje te pakken
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je baas vandaag niet op jouw lijn kan letten?
Gewoon de trommel verstoppenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mocht geen gram bijkomen he
nej nou pikt ie ze eens niet allemaal in
Ik heb de pot in mn lade gestoptquote:
Heb je trouwens al een ander contract of niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb de pot in mn lade gestopt
Past dat, zo'n lesbo in een lade?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
shit, vals alarm.quote:
quote:
een pot in je la, jij in de kast.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is weer wat nieuws voor Pien dan straks... komt ze uit de lade in plaats van de kastquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad wel vreemd ja...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, vals alarm.
[..]
zo houdt hele rollen achter
[..]
een pot in je la, jij in de kast.
wat is dat voor bedrijfwerk je toch nog bij GF
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is weer wat nieuws voor Pien dan straks... komt ze uit de lade in plaats van de kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |