yars ik leid een luxe levenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
lekker hoor, als er voor je wordt gekookt
dat blijktquote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yars ik leid een luxe leven
well thuis !quote:Op woensdag 30 september 2009 17:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat blijkt
KSC-ers: ik ga naar huis
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat blijkt
KSC-ers: ik ga naar huis
en anders moet jezelf koken en dan later nog stofzuigenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:03 schreef OA het volgende:
Er wordt voor mij ook gekookt... als ik zo ga stofzuigen
Ik las "en je laten stofzuigen"quote:Op woensdag 30 september 2009 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en anders moet jezelf koken en dan later nog stofzuigen
Nee, ik heb net The Joker verslagen en alle raadsels van The Riddler opgelost. DIt alles zonder enige internethulp. Alleen mijn gamescore staat op 84%, dus ik moet nog wat trophies verzamelen, zo blijkt. Nu eerst maar kijken of ik dat zonder internet kan uitvogelen, of dat ik maar even ga opzoeken welke speciale verrichtingen ik moet doen. Ik vermoed iets in de trend van: sla 20x+ opeenvolgende raak zonder misser. Omdat 20 me wel luktquote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
En nou heb ik zeker het topic doodvermoord.
Nee, ik denk het nietquote:Op woensdag 30 september 2009 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu eerst maar kijken of ik dat zonder internet kan
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
En nou heb ik zeker het topic doodvermoord.
nou zeg ik lekker niet welk topic het wasquote:
Ik ga niet tig topics teruglezenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
staat een paar topic's terug
Zie ik er dan soms uit als een caffeïneverslaafde limburger met groene vingers van het slafappen?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal je de link wel even pmen
[q/]Zo geschiede
.
En dat is maar een half filmpje... waar zijn de hoogtepunten na het dak van KG?.
[q]
dus jij doet niet MPGen![]()
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie ik er dan soms uit als een caffeïneverslaafde limburger met groene vingers van het slafappen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |