echt hequote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook echt andere matten in, om dezelfde reden, die standaard matten van tegenwoordig
nja beter dan de opel vectra 2e series, die hadden statische lading op de tankdopquote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook echt andere matten in, om dezelfde reden, die standaard matten van tegenwoordig
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja beter dan de opel vectra 2e series, die hadden statische lading op de tankdop
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
woei woei woei woei fubje is blij
achterlijke gasten bij ups
bel net terug omdat ik verw8 dat die gast niet meer gaat langs komen ...
meneer het paketje is afgeleverd op nr 29 (naast me)
ik wtf
loop naar de buren en ja hoor![]()
had een evg 8800gts heb nu gratish en voor niets een 9800 gtx woei
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
woei woei woei woei fubje is blij
achterlijke gasten bij ups
bel net terug omdat ik verw8 dat die gast niet meer gaat langs komen ...
meneer het paketje is afgeleverd op nr 29 (naast me)
ik wtf
loop naar de buren en ja hoor![]()
had een evg 8800gts heb nu gratish en voor niets een 9800 gtx woei
Bij jou of hier in de KSC?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:20 schreef Nijns het volgende:
nou, alle part-timers zijn alweer weg
ik plaag je wel hoorquote:
Hier in de KSCquote:
Mijn parttimedag is op maandagquote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier in de KSC
(ik zei het expres nog even voor half 5)
mijne op woensdagquote:
Hamsterbal? What is THAT??quote:Op woensdag 30 september 2009 16:27 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ik jullie laten![]()
![]()
De kleine is al een tijdje aan het zeuren voor hamsterbal
De nieuwe versie van hamsterdance?quote:
ja, best druk nog zoquote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben er toch ook nog lieve nijns
Jeeeeeeeeeeeej, gelukkig postte OA nogquote:
over 7 minuten zal ie nog wel een keer postenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeej, gelukkig postte OA nog
Zeker!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over 7 minuten zal ie nog wel een keer posten
quote:
Ik eet nasi, lekkerquote:Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
man hungry !! ff kijken wat we gaan eten
ik zo te ruiken italiaansquote:
lekker hoor, als er voor je wordt gekooktquote:
yars ik leid een luxe levenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
lekker hoor, als er voor je wordt gekookt
dat blijktquote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yars ik leid een luxe leven
well thuis !quote:Op woensdag 30 september 2009 17:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat blijkt
KSC-ers: ik ga naar huis
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat blijkt
KSC-ers: ik ga naar huis
en anders moet jezelf koken en dan later nog stofzuigenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:03 schreef OA het volgende:
Er wordt voor mij ook gekookt... als ik zo ga stofzuigen
Ik las "en je laten stofzuigen"quote:Op woensdag 30 september 2009 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en anders moet jezelf koken en dan later nog stofzuigen
Nee, ik heb net The Joker verslagen en alle raadsels van The Riddler opgelost. DIt alles zonder enige internethulp. Alleen mijn gamescore staat op 84%, dus ik moet nog wat trophies verzamelen, zo blijkt. Nu eerst maar kijken of ik dat zonder internet kan uitvogelen, of dat ik maar even ga opzoeken welke speciale verrichtingen ik moet doen. Ik vermoed iets in de trend van: sla 20x+ opeenvolgende raak zonder misser. Omdat 20 me wel luktquote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
En nou heb ik zeker het topic doodvermoord.
Nee, ik denk het nietquote:Op woensdag 30 september 2009 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu eerst maar kijken of ik dat zonder internet kan
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
En nou heb ik zeker het topic doodvermoord.
nou zeg ik lekker niet welk topic het wasquote:
Ik ga niet tig topics teruglezenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
staat een paar topic's terug
Zie ik er dan soms uit als een caffeïneverslaafde limburger met groene vingers van het slafappen?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal je de link wel even pmen
[q/]Zo geschiede
.
En dat is maar een half filmpje... waar zijn de hoogtepunten na het dak van KG?.
[q]
dus jij doet niet MPGen![]()
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie ik er dan soms uit als een caffeïneverslaafde limburger met groene vingers van het slafappen?.
die heb ik pasquote:Op woensdag 30 september 2009 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar heb ik maar één ding op te zeggen: koop een nieuwe bril.
Waarom nou weer PMmen? post die link gewoonquote:Op woensdag 30 september 2009 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal je de link wel even pmen
Is er wat te zien dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
En mij er niet ff bij roepen hè
ik was er al eerderquote:Op woensdag 30 september 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, er staat naakt in de TT en er komt nieuw vers volk.
jullie doen het goedquote:
Escapequote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
murp , je bezorgt me epilepsie
ik ben een he-bitchquote:Op woensdag 30 september 2009 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
volgens mij is het een meisje pheno
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom nou weer PMmen? post die link gewoon
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fuck-ing held dat jij bent!
Weet ik, die OP heb ik ook gezien. Daar ben ik inmiddels ook uit gehaald. Maar ik doe m'n best er weer in te komenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je staat er waarschijnlijk niet in omdat je er al tijden niet meer was.
iMovie '09.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Weet ik, die OP heb ik ook gezien. Daar ben ik inmiddels ook uit gehaald. Maar ik doe m'n best er weer in te komen
Waar heb je die filmpjes mee gemaakt, aannemende dat je ze op de Mac gemaakt heb ten minste?
Goed programma wel. Ik vind die iLife en iWorks programma's sowieso goede programma's, lekker gebruiksvriendelijk!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
iMovie '09.
En troost je, ik ben er ook uitgehaald.
ILife heb ik bij Apple besteld voor 7,50, koopje! Net een mac gekocht in die periode, dus dat was wel mazzel, dan hebben ze vaker zo'n actie als er net een nieuwe bundel uit komtquote:Op woensdag 30 september 2009 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed programma wel. Ik vind die iLife en iWorks programma's sowieso goede programma's, lekker gebruiksvriendelijk!
Waarom ben jij er uit gehaald dan?
Ik dacht dat je jezelf er uit had gehaald. Je zei toen dat we je voorlopig niet meer zouden zien en het volgende topic was jouw UI verdwenen... dat verband klopt dus niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
iMovie '09.
En troost je, ik ben er ook uitgehaald.
Dat zijn nog eens leuke prijzen inderdaad voor software. Ik heb nu ook voor een tientje Sneeuwluipaard hier op mijn MacBook rennenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ILife heb ik bij Apple besteld voor 7,50, koopje! Net een mac gekocht in die periode, dus dat was wel mazzel, dan hebben ze vaker zo'n actie als er net een nieuwe bundel uit komt
Geen idee.
Weet ik veel, ik neem aan dat Lenny vanochtend bezig is geweest?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:20 schreef DaMart het volgende:
En waarom is Sjowhan er uit en staat Lenny er weer in?
I know. Maar weet jij in hoeverre die 64 bits nu werkt op een MacBook uit se helft 2007?eer-ik heeft een alu MacBook en bij hem draaide die 64 bits niet zo lekker zei hij. Maar wat is nu het grote verschil tussen 32 en 64 bits, qua besturing?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:21 schreef Pheno het volgende:
Ik moet sneeuwluipaard nog kopen. Nog steeds niet in de gelegeheid geweest. Op mijn oude mac ook niet zo heel nuttig, die is nog vies 32 bits.
Je weet dat SL standaard in 32 bits draait en dat je dat moet aanpassen om naar 64 bits te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |