melkmuilquote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das duits voor melkschijfje ofzo
[ afbeelding ]
Lekker... maar geef mij toch maar kaneelquote:
Ik wacht wel op de koffie-smaakquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
bijna 4 uur
, naar huis in een lancia musa
ik doe hetzelfde... alleen ben op de fiets..quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
bijna 4 uur
Alles is beter dan een Prius, heb ik vandaag geleerd. Omdat een puppetfreak wonend over het grote water dat gezegd heeft!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef wel.o.k het volgende:bijna 4 uur
ik dus ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik doe hetzelfde... alleen ben op de fiets..
wat is daarquote:
ruilen?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is beter dan een Prius, heb ik vandaag geleerd. Omdat een puppetfreak wonend over het grote water dat gezegd heeft!
quote:
nou nog niet wegquote:Op woensdag 30 september 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
ga ook echt weg, 4 uur geweest dus operatie stofwolk tijd.
Hij moest alle foksters nog even PM'enquote:
denk het ookquote:Op woensdag 30 september 2009 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moest alle foksters nog even PM'en
Ik kan zo'n USB-floppydrive aansluitenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt nog een diskette drive in je pc zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
Ik heb speciale matten, die doen dat niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Toyota roept auto's terug
o.a. de prius
mn schoonouders hebben o.a. een BMW (en 2 alfa's), daar zit echt een crapy mat inquote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb speciale matten, die doen dat niet.
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:08 schreef john-frusciante het volgende:
arme vw
daar zou ik niet graag in hebben willen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik heb ook echt andere matten in, om dezelfde reden, die standaard matten van tegenwoordigquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonouders hebben o.a. een BMW (en 2 alfa's), daar zit echt een crapy mat in
die schuift zelfs OP het gaspedaal
Goed van toyota dat ze de wagens terugroepen en er andere matten in gaan doen
arme priusquote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Toyota roept auto's terug
o.a. de prius
echt hequote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook echt andere matten in, om dezelfde reden, die standaard matten van tegenwoordig
nja beter dan de opel vectra 2e series, die hadden statische lading op de tankdopquote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook echt andere matten in, om dezelfde reden, die standaard matten van tegenwoordig
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja beter dan de opel vectra 2e series, die hadden statische lading op de tankdop
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
woei woei woei woei fubje is blij
achterlijke gasten bij ups
bel net terug omdat ik verw8 dat die gast niet meer gaat langs komen ...
meneer het paketje is afgeleverd op nr 29 (naast me)
ik wtf
loop naar de buren en ja hoor![]()
had een evg 8800gts heb nu gratish en voor niets een 9800 gtx woei
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
woei woei woei woei fubje is blij
achterlijke gasten bij ups
bel net terug omdat ik verw8 dat die gast niet meer gaat langs komen ...
meneer het paketje is afgeleverd op nr 29 (naast me)
ik wtf
loop naar de buren en ja hoor![]()
had een evg 8800gts heb nu gratish en voor niets een 9800 gtx woei
Bij jou of hier in de KSC?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:20 schreef Nijns het volgende:
nou, alle part-timers zijn alweer weg
ik plaag je wel hoorquote:
Hier in de KSCquote:
Mijn parttimedag is op maandagquote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier in de KSC
(ik zei het expres nog even voor half 5)
mijne op woensdagquote:
Hamsterbal? What is THAT??quote:Op woensdag 30 september 2009 16:27 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ik jullie laten![]()
![]()
De kleine is al een tijdje aan het zeuren voor hamsterbal
De nieuwe versie van hamsterdance?quote:
ja, best druk nog zoquote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben er toch ook nog lieve nijns
Jeeeeeeeeeeeej, gelukkig postte OA nogquote:
over 7 minuten zal ie nog wel een keer postenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeej, gelukkig postte OA nog
Zeker!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over 7 minuten zal ie nog wel een keer posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |