De sla niet, maar als die polen door hebben dat er tetten te zien zijn, werken ze niet meerquote:Op woensdag 30 september 2009 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof die sla iets er van gaat zeggen
Zie jubileumfilmpje met historische poolverwijzing.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
De sla niet, maar als die polen door hebben dat er tetten te zien zijn, werken ze niet meer. Lui volk
.
ik durf die vraag niet te beantwoordenquote:
wat ben je strengquote:Op woensdag 30 september 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Luisteren naar ome dok! Of wou je ziek blijven?
Hij slaat zijn onderdanen ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik durf die vraag niet te beantwoorden
[..]
wat ben je streng
He, er staat naakt in de TT en er komt nieuw vers volk.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
wat ben je streng
Zeker. De zweep erover als dat volk niet wil werkenquote:
pas 1491 delenquote:
Arme blaadje sla. ik snap wel waarom ze zo triestig in zo'n broodje komen. Nou ja, broodje....quote:Op woensdag 30 september 2009 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker. De zweep erover als dat volk niet wil werken.
dat dacht ik al, uitkleden dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
wat ben je streng
Bij GFquote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dacht ik al, uitkleden dus.
* waar had ik die stoel met been beugels ook alweer?
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arme blaadje sla. ik snap wel waarom ze zo triestig in zo'n broodje komen. Nou ja, broodje....
Nieuw?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, er staat naakt in de TT en er komt nieuw vers volk.
quote:[KOFFIE SC #61] Bijna weekendkoffie (3)
[KOFFIE SC #196] Een UUR lang geen SC...FOEI FOEI!!!! (1)
KSC 482 (4)
[KSC #612] Sinterklaaskoffie (9)
[KSC #659] Schattige thee met speculaasjes (2)
[KSC #662] Zwarte koffie blijft toch het lekkerst (8)
[KSC #664] Eerst koffie, daarna misschien werken... (20)
[KSC #665] Blauwe koffie (10)
[KSC #667] De blauwekweekvijver. (24)
[KSC #668] De zoektocht naar de persoon achter SchoonOA! (1)
[KSC #669] Op een terras in de regen blijft je koffiekop vol (1)
[KSC #670] Waar we bier even een beter plan vinden! (34)
[KSC # 671] Oude koffie uit de sloot halen (5)
[KSC #672] Koffie, of liever wat sterkers? (12)
[KSC #673] Een biertje bij het ontbijt(9)
[KSC #674] Kiwis drinken ook thee(1)
[KSC #685]Waar wederom geen andere SC titel gekaapt wordt (1)
[KSC #687] Foodback CUL, geen flauwecul! (1)
[KSC #691] Vrijdagavond: Chill Koffie (1)
[KSC # 764] Waar BrandX geen nieuw topic opent (8)
[KSC #774] Alleen aan de thee (3)
[KSC #777] All You Need Is Coffee! (2)
[KSC #778] Het is nooit te laat voor koffie. (1)
[KSC #787] Kwartetten onder het genot van een bakkie! (1)
[Koffie SC Nº 806] Het 5-daagse weekend staat te wachten!! (3)
[KSC #811] Koffie op een terrasje in zwoel Jakarta (1)
[KSC #813] Welkom terug eer-ik! (1)
[KSC #820] Hete koffie op je schoot in turbulentie (5)
[KSC #836] TheeFestival(2)
[KSC #838] Weekend! Koffie! Bier! BBQ! (20)
[KSC #846] Doe eens niet! (3)
[KSC #857] Koffie in je oog, maar gelukkig niet in de kut (19)
[KSC #858] Koffie und thee jawohl (5)
[KSC #861] Spammers krijgen geen koekje bij de koffie! (2)
[KSC #870] Je aan een wortel een breuk aftrekken (1)
[KSC #882] Achthonderdtweeëntachtig kopjes koffie ober!! (1)
[KSC #907] blijf met je vingers van de TT af (5)
[KSC #911] Met een snelle bak voor Porscherijders! (1)
[KSC#927] Net op tijd voor het slotje (2)
[KSC # 949] Het is ondertussen Dinsdag en het regent niet meer (2)
[KSC #1017] Met thee of koffie voor het slapen (3)
[KSC # 1035] Waar Fha over haar tieten vertelt (+pics!) ! (1)
[KSC #1.280] Getrouwd tot de koffie ons scheidt! (3)
Waarom staat hij niet in de OP dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nieuw?
Murp is hier vaker geweest hoor:
[..]
wat voor smaakje?quote:
volgens mij is het een meisje phenoquote:Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom staat hij niet in de OP dan?
Van 1 jaar oud?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
volgens mij is het een meisje pheno
ga toch weg eend...quote:
ben er al hier voor jij ooit aangekomuh was ( zo'n 5 kg minstens)quote:Op woensdag 30 september 2009 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
cablegunmaster en murp.. zegt me niks...
dus hallo, welkom hier
Ik niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben er al hier voor jij ooit aangekomuh was ( zo'n 5 kg minstens)![]()
maar dat terzeide.
ik sta al tijden in de OP![]()
Dat weet ik niet, ze heeft nog niet gereageerd op mn hallo... dus vind het wat brutaal om meteen nog een vraag te stellen...quote:
Dat dacht ik al, maar ik wil je toch gewoon hallo zeggen en welkom hetenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben er al hier voor jij ooit aangekomuh was ( zo'n 5 kg minstens)![]()
maar dat terzeide.
ik sta al tijden in de OP![]()
he, moet jij de fouten er niet uithalen. kom op zeg verpest je mun raadsel van klereuh foutspellinguh ook nog!quote:
kan jou eerder hallo wensen en welkom hetenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik wil je toch gewoon hallo zeggen en welkom heten
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker. De zweep erover als dat volk niet wil werken.
ik ben bang voor dit onderzoek..quote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dacht ik al, uitkleden dus.
* waar had ik die stoel met been beugels ook alweer?
sterkte dan!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]
ik ben bang voor dit onderzoek..
doe dat dan...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
he, moet jij de fouten er niet uithalen. kom op zeg verpest je mun raadsel van klereuh foutspellinguh ook nog!
[..]
kan jou eerder hallo wensen en welkom hetendoe al mee sinds topic 23
![]()
![]()
je bedoelt tvp of niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ga eens allemaal werken zeg
Stelletje profiteurs
geef je groot gelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]
geen nood, door de endorfine voel je geen pijn meer.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]
oe, de openingszin der openingszinnen...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey, ken ik jou niet ergens van?
Volgens mij heb ik je weleens zien Posten in Kscquote:Op woensdag 30 september 2009 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oe, de openingszin der openingszinnen...
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je weleens zien Posten in Ksc
nee, ik heb hem alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, ik heb hem alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een lekker grijs pakje heeft die dame aan zeg... *proest*<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
als je een 100mb hardeschijf bij gooitquote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
iemand nog zin in installatiediskettes van Windows 3.1? Niet? Een hip glimmend 28k8 modempje dan?Oh jammer. Dan gooi ik het maar eens weg
nu maar hopen dat wel ok wel/niet zo'n hand heeftquote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen nood, door de endorfine voel je geen pijn meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
een kinderwatte?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
Zo, koffie en een Kinder Milchschnitte
Naah. Wel een paar 5 GB backuptapesquote:Op woensdag 30 september 2009 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je een 100mb hardeschijf bij gooit
3.1 heb ik niet dus die wil ik wel overnemen van jequote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
iemand nog zin in installatiediskettes van Windows 3.1? Niet? Een hip glimmend 28k8 modempje dan?Oh jammer. Dan gooi ik het maar eens weg
Wat gaat het toch snel met de technologie he...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah. Wel een paar 5 GB backuptapesBootable!
is dat de nieuwe windows?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3.1 heb ik niet dus die wil ik wel overnemen van je
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nu maar hopen dat wel ok wel/niet zo'n hand heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik heb best wel grote koleschoppen.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Heb je uberhaupt nog een diskette drive in je pc zitten?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik denk niet dat ze nog te lezen zijn
nu eerst windows 7 en daarna komt windows retro, met 3.1 lookquote:Op woensdag 30 september 2009 15:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is dat de nieuwe windows?
Dat zou wel nostalgie zijn...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu eerst windows 7 en daarna komt windows retro, met 3.1 look
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt nog een diskette drive in je pc zitten?
ik zit nu met een radio zender die een half uur happyhardcore uitzendquote:
5.25 bestaan die nog joh?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja heb ik, zelfs nog een 5.25 geinstaleerd
happy hardcore... is ook best retro...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit nu met een radio zender die een half uur happyhardcore uitzend![]()
alles komt een keer terug
das duits voor melkschijfje ofzoquote:
Bosvruchtenquote:
nu heb ik honger...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das duits voor melkschijfje ofzo
[ afbeelding ]
melkmuilquote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das duits voor melkschijfje ofzo
[ afbeelding ]
Lekker... maar geef mij toch maar kaneelquote:
Ik wacht wel op de koffie-smaakquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
bijna 4 uur
, naar huis in een lancia musa
ik doe hetzelfde... alleen ben op de fiets..quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
bijna 4 uur
Alles is beter dan een Prius, heb ik vandaag geleerd. Omdat een puppetfreak wonend over het grote water dat gezegd heeft!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef wel.o.k het volgende:bijna 4 uur
ik dus ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik doe hetzelfde... alleen ben op de fiets..
wat is daarquote:
ruilen?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is beter dan een Prius, heb ik vandaag geleerd. Omdat een puppetfreak wonend over het grote water dat gezegd heeft!
quote:
nou nog niet wegquote:Op woensdag 30 september 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
ga ook echt weg, 4 uur geweest dus operatie stofwolk tijd.
Hij moest alle foksters nog even PM'enquote:
denk het ookquote:Op woensdag 30 september 2009 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moest alle foksters nog even PM'en
Ik kan zo'n USB-floppydrive aansluitenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt nog een diskette drive in je pc zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
Ik heb speciale matten, die doen dat niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Toyota roept auto's terug
o.a. de prius
mn schoonouders hebben o.a. een BMW (en 2 alfa's), daar zit echt een crapy mat inquote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb speciale matten, die doen dat niet.
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:08 schreef john-frusciante het volgende:
arme vw
daar zou ik niet graag in hebben willen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik heb ook echt andere matten in, om dezelfde reden, die standaard matten van tegenwoordigquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonouders hebben o.a. een BMW (en 2 alfa's), daar zit echt een crapy mat in
die schuift zelfs OP het gaspedaal
Goed van toyota dat ze de wagens terugroepen en er andere matten in gaan doen
arme priusquote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Toyota roept auto's terug
o.a. de prius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |